שתף קטע נבחר

 

עובדי בטר פלייס הולכים הביתה: "החזון מת"

משרדי החברה נסגרו, 170 פוטרו היום וגם השאר מבינים שהסוף קרוב: "בטר פלייס הקדימה את זמנה". בעל מכונית חשמלית עדיין אופטימי: "לא מצטער שקניתי, מאמין שיימצא פתרון"

עובדי בטר פלייס ולקוחות החברה משוכנעים שהחזון החשמלי של שי אגסי עוד ינצח. משרדי החברה כבר נסגרו, אך בעמדות הטעינה החשמליות - עסקים כרגיל. בעקבות בקשת הפירוק כבר פוטרו כ-200 עובדים, מהם כ-170 היום (ה'). לאחר הפיטורים יישארו בחברה 111 עובדים.

 

עדכונים נוספים בעמוד הפייסבוק של ynet

בטר פלייס קורסת - דיווחים נוספים ב-ynet:

בטר פלייס מתפרקת - הלקוחות לא יקבלו עדיפות

דאגה ומבט לעתיד: עובדי בטר פלייס בצל הפירוק

 

בקומה החמישית של הבניין בראש העין התרוקנו מיושביהם משרדי ההנהלה הבכירה. השלט שקיבל את פני הבאים התריע: "אזרח ועובד יקר, הקבלה סגורה". גם שאר הקומות ששימשו את החברה עד היום נותרו ריקים. אך בעמדת הטעינה בכניסה לפתח תקווה הגיעו בעלי כלי הרכב החשמליים להחליף סוללות ולהיעזר בעמדות ההטענה. "בטר פלייס הקדימה את זמנה. עצוב לנו מאוד", אמר רפי קירבי, עובד שעדיין לא קיבל מכתב פיטורים.

 

בטר פלייס, הסוף    (צילום: אמיר לוי)

בטר פלייס, הסוף    (צילום: אמיר לוי)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עמדת הטענה. עדיין עובדים כרגיל (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
עמדת הטענה. עדיין עובדים כרגיל(צילום: ירון ברנר)

 

המשרדים סגורים. ראש העין (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
המשרדים סגורים. ראש העין(צילום: ירון ברנר)

 

קירבי עובד בתחנת ההטענה כשנתיים. לדבריו, "יש עוד תקווה קטנה, אבל קטנה מאוד וכנראה שזה הסוף". הוא הצר על הדרך שבה התנהלו הדברים. "היה פרויקט ירוק שלא קיבל תמיכה מהממשלה ולא מאף אחד אחר. אף אחד לא דאג לו, פשוט עזבו אותו, אז כנראה שזה נסגר". קירבי העיד שהוא עצמו עדיין לא קיבל מכתב פיטורים, כמו מרבית העובדים של בטר פלייס. "כרגע הכול עובד בתחנה, אנחנו נותנים שירות ללקוחות. מה יהיה בעתיד? יש מפרקת, היא תדאג לזה".

 

לדבריו, "העובדים כולם עצובים, אף אחד לא האמין שנגיע למצב הזה. עד הרגע האחרון האמנו שזה לא יקרה, אבל לצערי אם אהיה מפוטר כמו כולם, אצטרף למחפשי העבודה". את מקום עבודתו תיאר כמקום טוב עם אנשים טובים. "החזון הטוב לצערי מת. זה עצוב מאוד. האמנו בחזון מהרגע הראשון ועדיין אני מאמין בו, בטוח שזה העתיד. לא יודע אם העתיד יימשך עם בטר פלייס אשר הקדימה את זמנה, אבל אני חושב שמישהו ימשיך".

 

שומם בבטר פלייס (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
שומם בבטר פלייס(צילום: ירון ברנר)

 (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
(צילום: ירון ברנר)

 

יוסי קליין מפתח תקווה הגיע לתחנה להטעין את הרכב החשמלי שרכש לפני פחות

מחודש ימים. הוא מאוד מרוצה מהמכונית ומהנהיגה והביע תקווה "שימצאו פתרון זמני כזה או אחר. אני רוצה להמשיך להשתמש ברכב יותר מאשר לקבל החזר, אני עדיין מאמין שיימצא פתרון". במצב הנוכחי הוא יכול להטעין את הרכב בביתו אך אז יהיה מוגבל לנסיעה של 160 ק"מ. "אמשיך להשתמש בו לנסיעות קצרות. אם אצטרך לעשות נסיעה ארוכה, איאלץ לשכור רכב בנזין רועש ומזהם. גם בדיעבד אני לא מצטער שקניתי רכב חשמלי. הייתי עושה זאת שוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
עמדת הטענה חשמלית
צילום: ירון ברנר
מומלצים