ברבור שחור, ברבור לבן: מילה קוניס בת 30
מאז ימי "מופע שנות ה-70" מילה קוניס עשתה דרך ארוכה בתחום הסטייל: מגיבוב של סמרטוטים למראה מוקפד עם בגדים מרהיבים. המעצב(נ)ת רק מקווה שהיא לא תחזור אחורה בגלל אשטון קוצ'ר המרושל
כשהמעצב(נ)ת הגיעה לגיל 30, התאריך היה מלווה בהרבה דכאונות על שינוי הקידומת והסוף המתקרב. היום היא כבר לא זוכרת למה היא היתה עצובה, ואת הציפורנים היא כוססת לקראת שינוי הקודמת הבא. אבל זה לא אומר שאי אפשר לעזור לאחרות לחגוג, והנה, בשבוע הבא (ד') מילה קוניס חוגגת יומולדת 30, בלי שום דכאונות, וזה בדיוק הזמן לנבור בארון שלה ולראות מה עבר עליה עד היום.
טורים אחרונים של המעצב(נ)ת:
- מספיק עם הפופיק: זוועת חולצות הבטן
- לצרפת מגיע יותר שיק: הסטייל של פסטיבל קאן
- חשוף, שקוף ונוצץ: טקס פרסי הבילבורד
היא פרצה לחיינו בגיל 15 בערך ב"מופע שנות ה-70" - אז היא היתה ג'קי, לבושה במיטב האופנה, צבועה היטב באיפור ומאובזרת הכי-הכי, אבל כנראה שהדמות שלה בסדרה לא בדיוק השפיעה על מי שהיא היתה אז. הנה בשנת 2000, חושפת את התלתלים השופעים שנעלמו עם הזמן, היא גם חשפה חוסר בטעם טוב עם מעיל נוודים שנראה כמו שמיכת טלאים שמישהו שכח בתחנה המרכזית. עם פסים סגולים בשיער, איפור בולט ולבוש של גרופי וואנבי, קוניס נראית רע. נכון, זה רק שנתיים אחרי תחילתה של הסדרה המצליחה, אבל זה גם אומר שהיה לה מספיק זמן ללמוד.
וג'קי היתה אומרת: בילית יותר מדי זמן עם דונה.
באותה שנה, בפרמיירה של "אחי, איפה האוטו שלי?", קוניס עם אותן נעליים, אבל הפעם בחליפת ג'ינס מזעזעת, חולצה סתמית, חגורה שמנוחתה עדן וחיוך עייף. לפחות יש פן בשיער. נראה שקוניס הגיעה היישר משנ"צ היופי שלה ולא ממש חשבה להשקיע. נכון, גם הסרט לא משהו, אבל אפשר היה לוותר על הג'קט, להרים את השיער בקוקו גבוה ולנסות אולי נעלי עקב חמודות. זה היה משנה הכל.
וג'קי היתה אומרת: dude, ברצינות, תבלי קצת פחות עם דונה.
קופצים ל-2005 עם הצלחה גדולה ומשכורת עוד יותר. קוניס מתחילה להבין את המשחק ומתהדרת בערבוב מצוין של לבן, שחור ואפור. שום דבר לא תואם בדיוק אלא משחק על הצבעים - וזה עובד. גם השיער נראה טוב יותר והאיפור כמובן. המעצב(נ)ת היתה ממליצה על עגילים שמושכים את העין או ליפסטיק מבהיק, אבל זה גם טוב.
וג'קי היתה אומרת: אם אף אחד לא רואה כמה את עשירה, זה לא שווה.
קופצים עוד חמש שנים קדימה, והכל נראה אחרת. אחרי תקופה ארוכה של שקט תעשייתי שרק עשה לה טוב וזוגיות ארוכה מאוד עם מקולי קאלקין, שכנראה עשתה לה קצת פחות טוב, קוניס נוחתת לתפקיד של לילי ב"ברבור שחור", והכל משתנה. פתאום היא אחת הכוכבות הכי לוהטות, השיער מוחלק בקפידה והבגדים בהתאם. בשילוב האידיאלי של שחור ולבן, קוניס משחקת בילדה טובה/ילדה רעה עם חצאית עור הדוקה וחולצה לבנה וחגיגית ונראית מעולה. אם כי המעצב(נ)ת חייבת לומר שגם משעממת משום שכולן היו לבושות כך באותה תקופה, ודווקא מקוניס היא היתה מצפה ליותר. מצד שני, למה לעשות ג'ינקס כשאת סוף-סוף שוב בכותרות?
וג'קי היתה אומרת: את רואה כמה טוב שאת רחוקה מדונה?
מאותו הרגע החלה העלייה המטאורית של קוניס כמתלבשת מצטיינת. כמו למשל בפרמיירה של "ידידים פלוס" עם ג'סטין טימברלייק אליה הגיעה בשמלה ורדרדה שמבליטה את הנכסים הטובים ומטשטשת את אלה שבחרה להסתיר. עם שיזוף מוקפד, איפור, שיער - החבילה כולה נראית מעולה. אין ספק שהיא עברה כברת דרך מאז מעיל הנוודים.
וג'קי היתה אומרת: או, סוף-סוף את מתלבשת בהתאם לחשבון הבנק שלך.
וההצלחות ממשיכות עם עוד סרטים ובגדים מרהיבים - כמו שמלת הקומות בשחור ולבן, דוגמה שלא מתאימה לכל אחת אבל מצליחה להוציא מקוניס את הטוב שבה. גם שילוב הדוגמאות הגיאומטריות עובד יפה. רק נמאס כבר מהשיער המוחלק שהיה יכול להיאסף מעלה מעלה וליצור אשליה של צוואר ארוך, ולחשוף זוג עגילי שנדליר ארוכים שהיו יכולים להוסיף המון.
וג'קי היתה אומרת: טוב, זה ברור שלימדתי אותה כמו שצריך, פשוט לקח לה זמן להפנים.
את ההערות של המעצב(נ)ת ללבוש הקודם הפנימה קוניס באחת הפרמיירות של "ארץ אוז". היא בחרה שמלה בסגנון שנות ה-50, שיער אסוף, עגילים גדולים - וממש בהתאם היא נראית מצוין. המעצב(נ)ת היתה בוחרת בנעליים בצבע שונה ובלק שאינו תואם בין אצבעות הרגליים לאלה של הידיים, אבל זה זניח. קוניס נראית כמו שג'קי רק היתה חולמת.
וג'קי היתה אומרת: כלבה.
באירוע הבא קוניס נראית כבר כמו דוגמנית צמרת, עם המבט הנבוב שאומר הכל, או יותר נכון מגלה שהיא לא אכלה כבר שבוע. בשמלה לבנה שנראית כמו שילוב של גופיית סבא והרבה תחרה, קוניס מגיעה לטופ, חושפת שכל השמועות על כך שהיא עלתה 25 קילו חסרות שחר (למרות שהמעצב(נ)ת חושבת שמדובר אולי ב-25 פאונד, ומישהו טעה בחישוב ולמעשה מדובר ב-11 קילו). היא נראית מעולה, ואפלו החליטה לוותר על השיער המוחלק ונותנת לו להתבלגן בנונשלנט. בטח לקח שלוש שעות לסדר אותו.
וג'קי היתה אומרת: טוב, אני סיימתי את עבודתי כאן.
אבל ממש כמו שלברבור הלבן יש ברבור שחור, גם לקוניס יש ימים טובים וכאלה הרבה פחות. בטח כבר שאלתם את עצמכם איך יכול להיות שהמעצב(נ)ת לא התייחסה לדבר הכי חשוב אצל הבחורה - הבחור. אז כן, גם למייקל קלסו מגיע מקום משלו, ואחרי שהוא וג'קי ברקהארט היו זוג און-אנד-אוף על המסך, הגיע הקלוז'ר המושלם ואשטון קוצ'ר חבר לקוניס בזוגיות שכולם רק יכולים לקנא בה. חוץ מהמעצב(נ)ת. אין סיבה להיראות שלומפרים כאלה כשיוצאים החוצה - ובתמונה כאן זה עוד יחסית בסדר.
אז אוקיי, הוא אוהב אותך טבעית וזה בסדר גמור, לא צריך להחליק את השיער כל הזמן, אבל אפשר להסתרק, לא? המעצב(נ)ת מאוד שמחה שאתם מרגישים טבעי אחד עם השנייה, אבל לא בבית ספרה.
וג'קי היתה אומרת: מייקלללללללללללללללללל!
וזה משפיע גם כשהיא יוצאת לבד, הבדל של גן עדן מול גיהנום עלי אדמות עבור נפשה השבירה של המעצב(נ)ת שכבר לקחה שני פרוזק מאז שהתחילה את הטור מתוך ידיעה שתגיע לכאן. קוניס בוחרת בלבוש מרושל בעליל וחוסר התאמה משווע. אפילו מעיל הנוודים היה כבר יותר טוב. למות. העיקר שיהיה מזל טוב. נשיקות לאשטון.
וג'קי היתה אומרת: מייקלללללללללללללללללל!