תקלה ברב-קו בתחנת ההגנה: המידע נמחק
אחד משערי היציאה בתחנת רכבת ההגנה בת"א גרם אתמול לחסימת כרטיסי רב-קו של נוסעים ומחיקת תוכנם. הרכבת: "לצורך שחזור הכרטיס, ניתן להגיע לתחנת סבידור או לקבל תוך 48 שעות כרטיס חדש בתחנת המוצא"
שער היציאה בתחנת רכבת ההגנה בתל אביב, "מחק" אתמול (ג') את כרטיסי הנסיעה הטעונים ברב-קו של נוסעים שעברו דרכו. אמנם תקלות קורות, וברכבת ישראל נערכו כבר הבוקר לסייע למי שנפגע מהתקלה, אבל כמובן שמי שרוצה לשחזר את הכרטיס צריך לפנות בעצמו לרכבת ולעמוד בתור עם נוסעים אחרים שנפגעו.
הכרטיס שלכם התקלקל ולא קיבלתם מענה? כיתבו לנו >>
"שער היציאה הרס את הכרטיסים של כולם"
אופיר סיפר אתמול ל-ynet: "נסעתי ברכבת מרחובות לתחנת תל אביב ההגנה כמו בכל יום. השתמשתי בכרטיס הרב קו שלי בו מוטען חופשי חודשי. כשהגעתי לתחנת תל אביב ההגנה, היתה תקלה בשערי היציאה שגרמה לחסימת כרטיס הרב קו שלי.
צפו: עומס בחלוקת כרטיסי רב-קו במכללת ספיר (ארכיון)
"כשחזרתי לרחובות ועמדתי לצאת, נאמר לי שכרטיס הרב-קו שלי חסום, כיוון שכל מי שעבר בתחנת רכבת ההגנה נחסם לו הרב-קו. המכשיר בשערי היציאה היה תקול, והרס את הכרטיסים של כולם. כששאלתי 'איך אסע מחר בבוקר?' התשובה שקיבלתי היתה: 'תשלם כסף ואחר כך נראה איך נחליף לך את הכרטיס'. ככל הנראה מדובר במאות אנשים שעברו בתחנת תל אביב ההגנה, וכרטיס הרב-קו שלהם נחסם ודורש החלפה".
היום ב-17:00 יהיה לך רב-קו חלופי
היום עדכן אופיר: "הבוקר הם ידעו מזה ונתנו לנו כרטיסים חד פעמיים, חלופיים. חוץ מזה שנגרמה טרחה ותור גדול, הכל בסדר".
אמרו לך מה קורה בהמשך? בכל זאת הרב-קו שלך תקול.
"נרשמתי ברשימה של נוסעים בתחנת ההגנה. הם הבטיחו שכשאחזור ב-17:00 יהיה לי כרטיס חדש במקום הרב-קו שנחסם. אני מניח שיהיה בסדר. העניין הוא שהם לא פרסמו בשום מקום את דבר התקלה. אתמול בערב מנהל התחנה לא ידע שום דבר. בינתיים הם התארגנו מהר, הם מכירים את התקלה, ונראה שהם משתלטים עליה די יפה, לפחות מאיך שזה נראה כרגע".
הרכבת: "כרטיס חדש תוך 48 שעות"
מרכבת ישראל נמסר בתגובה:
"אתמול ארעה תקלה באחד השערים בתחנת ההגנה. בשל תקלה זו נפגע כרטיס הרב-קו של המשתמשים שעברו בו.
"נוסע שניזוק יפנה למנהל תחנת המוצא ויקבל ממנו שני כרטיסי נסיעה בודדים לנסיעה הלוך ושוב. לצורך שחזור הכרטיס וחוזים שהוטענו בו קיימות שתי אפשרויות: להגיע לתחנת סבידור לשחזור הכרטיס, או לחילופין למסור את פרטי הנוסע ואנשי הרכבת ידאגו לשחזר עבורו את הכרטיס תוך 48 שעות, הכרטיס החדש ימתין ללקוח בתחנת המוצא".
המידע הראשוני לידיעה הגיע במייל האדום