|
91. היתה לי בעיה עם מחשב נייד של HP
יואב , |
ירושלים |
|
(19.10.06) |
לא קונה יותר HP בחיים.
שירות לקוחות מחפיר.
|
|
|
|
|
93. רק לא HP
נד , |
צפון-מזרחו |
|
(19.10.06) |
|
|
|
94. תלונה על אתר תלונה, מה הקשר בין האתר ל-HP
פעם היתה לי בעיה במחשב , דיברתי עם עוד מישהו שהיתה לו בעיה , לשנינו היה HP.
הוא כתב לאתר "תלונה" ואחרי כל התלונות שגם ראינו בפורומים ובטוקבקים התפלאתי לראות שהתלונה לא פורסמה(!) ולא טופלה.
ביקשתי להחליף צורב עבור תשלום כמובן והם אמרו לי שזה יעלה לי 400 דולר(!) מה ששמעתם!
החבר'ה לא מעוניינים להחליף, לא מעוניינים לתת שירות.
כל אחד שם שלח אותי למקום אחר ולפתרון אחר.
ובאתר "תלונה" לא מפורסמת שום תלונה, לא משונה?
מה זה אומר על האתר הזה?
www.tluna.co.il
עכשיו הם עונים באתר את אותה תשובה לקונית לכל הפונים, ולא ברור האם הבעיה אכן טופלה .
|
|
|
95. ממש לא ברורה לי התופעה הזאת
להחליף מוצר חדש , |
במחודש |
|
(19.10.06) |
של החלפת מוצר חדש שקנית והתקלקל למוצר מחודש.
הרי קנית חדש, למה לקבל מחודש?
שיחזירו את הכסף של ההפרש בין מוצרים חדשים למחודשים.
פשוט חוצפה ואני לא מבין למה כל אגודות למען הצרכן למיניהם לא שמות לזה סוף.
אנשים מקבלים מוצר מחודש במקום מתוקן או חדש ולא מבינים את ההבדל
מחודש אינו שווה חדש!
חוצפה חוצפה חוצפה
|
|
|
96. שרות מצויון
א.גליה , |
ק.מוצקין |
|
(19.10.06) |
אני קיבלתי שרות מצוין ,היתה לי תקלה במצלמה ,קיבלתי במשלוח הביתה מצלמה חדשה
|
|
|
לפני שנתיים+ רכשתי נייד HP מדגם Pavillion ZT3300 (הטוב ביותר דאז).
לא ארחיב בדיבור - פשוט גרוטאה חלודה.
העפתי אותו לקיבינימאט באתר YAD2 ב3000 שקל (קניתי ב-8000) וכשאני נזכר בפראייר שקנה אותו עדיין עולה בי גיחוך קל.
הוספתי עוד 10K (!) וקניתי IBM T43p.
אני חושב שזו הקנייה החכמה ביותר שביצעתי בחיי.
ואני לא עובד IBM למקרה שמישהו חושב תבדקו.
|
|
|
98. אני מקווה בשביל מי שקנה שהשרות השתפר
אחרי מה שהיה לי אני לא קונה מהם לעולם.
|
|
|
99. ל HP מוצרים זבל ושירות עוד יותר זבל
ולטמבל מתגובה 60. אז מה אם הסוללה פרקה לחלוטין? ראשית יש להניח שהבעיה לא הייתה בסוללה, כי עבדה שקיבל מחשבון חדש בסופו של דבר. במחשבי כף יד כל מערכת ההפעלה צרובה על ROM, ואם הסוללה נפרקה סך הכל הולך לאיבוד מידע שהמשתמש הוסיף. סוללה חדשה או לאחר הטענה תעלה מחדש את המערכת והמכשיר אם אינו פגום יתפקד כהלכה. אבל כנראה שזה לא היה המקרה. וכמו שכולנו יודעים עורכי דין ימכרו גם את הוריהם כדי לזכות בתיק, אז הם יחד עם ליצני HP כתבו כתב הגנה מגוחך.
|
|
|
100. תיזהרו מהלפטופים שלהם הם מתחממים ומתקלקלים המון
לא קונה HP , |
אף פעם!!!!!1 |
|
(19.10.06) |
|
|
|
101. התאכזבתי קשות מהשירות למצלמה של HP
המצלמה אמנם מצויינת אבל כאשר נדרש השירות... פשוט אין עם מי לדבר.
התחייבו לתקן תוך 3 ימים וכאשר הגעתי לקחת את המצלמה (במעבדה בפ"ת) הסתבר כי כלל לא נגעו בה... "לא ידענו שאתה מסכים לתיקון מעבר ל- 170 ש"ח" אמרו, זאת בניגוד לכך שחתמתי שאני מסכים לתיקון בכל סכום (מצלמה שמשמשת לעבודה).
אחר כך הסבירו שאי אםשר לתקן (אגב הם כמעט לא מתקנים כלום) אלא אפשר להחליף במשומשת אחרת תמורת 50% מעלות חדשה... אוקיי... הסכמתי.... לקח להם עוד 4 ימים....
חרא שירות.
|
|
|
102. 99% מהתגובות הם של טוקבקיסטים שמקבלים כסף!
טוקבקיסט מקצועי |
|
|
(19.10.06) |
ולך המשתמש האמיתי - לך על HP ורק על HP!
רק הם נותנים שרות ושרות מעולה! שאר החברות בארץ מספקות תמיכה "על הנייר" כי כך דורש החוק!
יש לפעמים פאדיחות אבל זה בשולי השוליים כי מי שמוכר הרבה (למרות התגובות המאד לא מקצועיות), גם עשירית אחוז של בעיות זה מספר לא קטן של משתמשים!
היזהרו מהרושם המזוייף שנקנה בכסף (ולמרות הכל אינו מצליח שכן המכירות של HP בישראל רק עולות)
|
|
|
103. לHP מוצרים מעולים (בעיקר מדפסות) לגבי השירות
אני לא כלכך יודע כי הייתי צריך רק פעם אחת תיקון בתקופה של 8 שנים. המדפסת תוקנה ולא היו בעיות יותר
ולכל מי שאומר שלHP יש מוצרים רעים, זה פשוט לא נכון
אין לי מה להרויח מהתגובה הזו ואין לי שום קשר לHP אבל אני לא אוהב שסתם מלכלכים ללא כיסוי אז אני מגיב לטובת HP
|
|
|
אם היו תחתונים HP גם אני הייתי קונה כי המוצרים שלהם שווים לת*ת, כמו גם השירות
|
|
|
כבר כתבתי כמה פעמים בעבר על הניסיון המר שהיה לי עם השרות של HP .אני מאלה שכבר הפסיקו לקנות את המוצרים שלהם מזמן. היום אני רואה שהחברה גם מנסה לשפר את התדמית שלה הגרוע ע"י הכנסת כמה תגובות מפוברקות של כאילו לקוחות מרוצים. אז גם שרות גרוע וגם מטומטמים אם חושבים שניפול בפח.
|
|
|
106. 88 - אתה מדבר שטויות !!!
|
|
|
107. מישהו יודע איפה קונים עברית ל ipaq 1930? בבקשה שיעזור
טל שחר , |
דימונה |
|
(19.10.06) |
רכשתי גם IPAQ לפני כמעט 3 שנים אבל אין לי עברית אני פשוט עובד רק באנגלית, אבל רציתי לקנות מפה ארצית למכשיר ללא GPS והמפות בארץ כולן בעברית, לכן אני צריך לקנות עברית למכשיר כדי שאוכל לקנות מפה. אף אחד לא מצליח להגיד לי היכן לקנות עברית, נראה שכבר אף אחד לא תומך במכשיר.
בבקשה אם מישהו יודע שיכתוב לי לאימייל
talshachar@hotmail.com
|
|
|
108. לא לקנות HP חוץ ממדפסות! במדפסות אין להם מתחרה.
|
|
|
גבר... לידיעתך...
אתה לא קונה מIBM
IBM כבר לא קיימים
lenovo קנו אותם
וזה לא אותו שירות ולא אותם מוצרים איכותיים כמו פעם
גם IBM אסור לקנות יותר
|
|
|
110. ל-88 אתה ממש צודק! הוצאת לי את המילים מהפה
|
|
|
111. מ HP קונים תמיד שלשה מוצרים
ראשון אחרון ואחד יותר מדי
|
|
|
מי שישן עם כלבים שא ירים גבה כאשר הוא מתעורר עם קרציות,הזול יוצא יקר, ואין ארוחות חינם
|
|
|
113. בושה וחרפה לחברה כל כך גדולה
זה ללכת לפנים משורת הדין גם אם החברה חושבת שהיא צודקת. האם זה שווה את הפרסום הרע של החברה.!
|
|
|
114. גם אני אכלי אותה עם IPAQ
שלחו לחו"ל וחזר עם אותה התקלה וטוענים שהכל בסדר. חרא של שירות. אסור לקנות מהם
|
|
|
115. מספיק לרשום בחיפוש של YNET את המילה HP כדי להבין...
דימה לייכטמן , |
נשר |
|
(21.10.06) |
עד כמה שהשירות שלהם גרוע!
|
|
|
או שאתה טמבל גמור או עובד HP.
הבעיה אינה מחיקת כל המידע ברגע שהסוללה נגמרת אלא בעיית פריקה עמוקה שמשמעותה שלועלם אינך אמור להוציא את המחשב כף יד מהרשת כי הוא אינו יכול להטען יותר לאחר ניתוקו.
זה שאתה מאמין ל HP ולא למנשה זו בעיה שתוכל לפתור באמצעות פסיכיאטר שיתקן לך את המוח הדפוק והמעוות.
|
|
|
1. בבדיקה פנימית שנעשתה ע"י HP העולמית בישראל התברר שאיכות שירות בישראל זהה לאיכות השירות בשאר העולם.
אף על פי כן מסתבר ש 50% מהתלונות על שירות לקוי של החברה ב EMEA (אירופה,אסיה והמזרח התיכון)לשנת 2004 הגיעו מישראל.
2. לפני כחצי שנה פורסמה בעתון של המדינה כתבת בדיקה למעבדות שירות עבור מחשבים ניידים. והמסקנה היתה שעבור שירות למותגים השירות שניתן עבור מחשבי HP היה הטוב ביותר.
3. HP בישראל נותנת שירות במסגרת אחריות לסדר גודל של מליון פריטים שזות כמות הגדולה בהרבה מכל חברת מיחשוב אחרת בישראל. אז בכזה היקף עסקים יכולים לצוץ מקרים שבהם לקוח נופל בין הכסאות. וזה לא מייצג את אופי השירות של החברה.
|
|
|
118. ל117 הדובר, כל אלו שאכלו אותה עםHP לא יחזרו אליהם לעולם !!!!
כחול צהוב בדם , |
חיפה |
|
(23.10.06) |
אלו עם מוסר הגון, אחריות ציבורית יעשו גם את המינימום של לטקקבק את ניסיונם האישי, לכתוב על ניסיונם/ן בפורומי צרכנות (רוטר, תפוז וכו') ויפרטו גם את התגלגלות עינינם באתרי צרכנות.
איך נלחמים בזה ?
ע"י מכירת מוצרים טובים במחירים הוגנים תוך כדי מתן שרות מקצועי יעיל והוגן ללקוחות.
קפיש ?
|
|
|
119. בי.אן.סי יקנעם פתרון נהדר
לפני כחודש התקלקל ה IPAQ שלי ולטענת HP (אחרי הרבה זמן) הלך לוח אם.
רגע לפני שנפרדתי מידידי שליווה אותי תקופה ארוכה , המליץ לי חבר על מעבדת BNC ביקנעם , האדיבות ,השרות והתיקון , כן , תיקון לוח האם ולא החלפתו והמחיר ההוגן שמנע ממני לרכוש מכשיר חדש.
הרווחתם לקוחה מרוצה וממליצה
המשיכו כך
ציפטיפוט
| |