חדשות  דעות  מאמרים  יוסי בן ארי
מיטשל, תתעורר
יוסי בן ארי
פורסם: 16.04.09, 07:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 221 תגובות ב-121 דיונים
31. רמת הגולן
משה ,   חיפה   (16.04.09)

 

ברגע שמתקבלת החלטה על פינוי רמת הגולן, אני מודיע בחגיגיות על הפסקת שירות המילואים שלי (קצין ביחידה עילית), עולה לרמת הגולן ומתחיל במרי אזרחי. אני יכול להבטיח שאני לא אהיה לבד.

 

פינוי רמת הגולן יגרור שבר כה נורא בעם, שאני לא רואה אדם אחד שיהיה מסוגל לבצע פשע שכזה. ועוד בשביל מי? בשביל מדינת טרור דיקטטורית כמו סוריה?

 

צאו ולימדו איך הטורקים משכו את הסורים 60 שנה מבלי לוותר על שטחיפ עד שסוריה לבסוף נשברה וחתמה על הסכם שלום. רק אנחנו חבורה של ילדות.

32. התנגדות ל-2 מדינות תביא למדינה אחת לשני עמים
א טל   (16.04.09)
מתכונת ההישארות ביהודה ושומרון תביא בסופו של דבר שהעניין הדמוגרפי הוא שיכריע ותהיה מדינה אחת לשני עמים שלזה כולם מתנגדים, פינוי ישובים והפרדה מוחלטת רק היא יכולה לממש את הנוסחה של שתי מדינות לשני עמים.
33. שלום עם סוריה רעיון לא רע!
טל א.   (16.04.09)
סוריה אינה ששה ליפול בחיקם של שליטי איראן. השלטון בסוריה הוא עלאווי והשליטים לא מוכנים לשינוי מגמה והם ערים לחתרנות האיראנית להפוך את המזרח התיכון לשיעי. הסורים יוותרו בשמחה על הקשר עם איראן אם רק יתנו להם עילה לכך שכן קשר זה מחזיק מעמד רק בשל היריבות המשותפת לישראל. שלום עם סוריה אינו אומר ירידה מיידית מרמת הגולן, זה יכול להיעשות בשלבים (במשך 20 שנה למשל) ותוך בדיקה מתמדת של טיב היחסים כמו יחסים דיפלומטים, יחסי מסחר ויחסי תיירות. 20 שנה זה זמן סביר בו יוכלו שני העמים ל"עכל" את השלום. רמת הגולן אינה ולא הייתה חלק מארץ הקודש ולמיטב הבנתי מטרת העליה לגולן  הייתה להרחיק את תותחי הסורים וחייליהם ממצוקי הגולן, אם עניין הביטחון יוסדר אין כל עילה להשאר שם. 
34. נשארים ברמת הגולן על פי החוק הבינלאומי
מיטל   (16.04.09)
סוריה קיבלה את השליטה על שטחי רמת הגולן מפני שצרפת ובריטניה ה"נאורות" חילקו בינהם את אדמת המזרח התיכון ללא שום הגיון או הצדקה מוסרית.
בכל מקרה היא שלטה בה לתקופה קצרה של 17 שנים.
במשך שלטונה על השטח היא תקפה את מדינת ישראל ללא שום איום מצידנו.
הם הפציצו יישובים, עובדים חקלאים אמהות ותינוקות ללא שום בעיה מוסרית מהגבעות בעזרת תותחים ומרגמות.
לאחר שהשטח נכבש המשיכה המדינה הקיקיונית הזאת לממן ולהפיק פעולות טרור.

אני מסכימה לשלום עם סוריה רק אם היא תשנה את יחסה לטרור ללא תנאי מוקדם ובקבלה מלאה של ישראל (לא יישות ציונית - מדינת ישראל)

לסוריה לא חסרים שטחים, הם רוצים מסיבות פנימיות לתאר את המאבק עם ישראל כמשהו הירואי למטרות שלטוניות. לכן לא יסכימו לשלום אמיתי איתנו.

לכן הרמה נשארת בידיים שלנו, לא יהיה איתם שלום.
35. תקדים קפריסין
משה מ,,, ,   בת ים   (16.04.09)
    תקדים קפריסין כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין,  חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, "ושלום על קפריסין" מאז ההרג ההדדי נפסק  וטור הזהב הגיע לאי. הבעיה באזורנו  חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה"ב תמלא את תפקיד  טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית  'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה  מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי  ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון. ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית  . למגיבים:  אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי                                                    
36. ניתוח חד וחכם - ולכן מתאים למי שמעמיק לקרוא
אלי ,   נגב   (16.04.09)
37. קל לבקר "חוסר יציבות" אצל שכנינו
אלי   (16.04.09)
אבל בינתיים, כששם התחלף מנהיג הרשות פעם אחת, בשל מותו של הקודם, אצלנו התחלפו ממשלות כל שלוש שנים. אצלנו נרצח מנהיג המדינה, לא אצלם. השתלטות חמאס על עזה, אגב, הייתה תוצאה של העובדה שישראל וארה"ב כפו על הפלסטינים דמוקרטיה...
38. שלום באספמיא
ה_שגריר   (16.04.09)

 

כמה זמן עד שניפטר מן ההזיות השמאלניות?

כמה זמן? כמה כשלונות? כמה קריסות של התפיסה ההזויה הזו עוד צריך?

כמה?

 

39. שתי מדינות - אחת ליהודים ואחת לערבים.
רווה   (16.04.09)
אבל גם זה חלום באספמיה.
40. האדמה חשובה להם יותר מבריאות.
יעקב   (16.04.09)

 

 

41. עם ה"פלסטינים", אתה מודה, אין כרגע סיכוי
יצחק ,   חיפה   (16.04.09)
אז "במקום" אתה מציע לתת את הגולן לסורים? אוי לנו אם זו גישת הביטחון. תמורת הגולן (אגב, שטח ריבוני ישראלי לפי החלטת הכנסת) תקבל פיסת נייר. מצוקת המים באזורנו ידועה - היא לא רק מצוקה של ישראל, אלא של סוריה וירדן גם כן. מי שמאמין שהסורים לא יניחו, במוקדם או במאוחר, את ידם על מקורות המים ברמת הגולן, הוא פתי במקרה הטוב. הסורים לא רוצים שלום, לא מוכנים להתנתק מאירן, לא יגרשו את מפקדות המחבלים מדמשק - כך הם בעצמם מצהירים. אז בבקשה, תפסיק לגרום נזק לעתיד המדינה! לפני משא ומתן כלשהו לא מכריזים מעל גבי התקשורת מה המחיר שאתה מוכן לשלם. על מה תנהל מו"מ אחרי שהכרזת על מה תוותר?
42. מספר סיבות למה לעולם לא יהיה הסכם:
דוד ,   י-ם   (16.04.09)

א. עוד לא נולד הפלסטיני שיסכים לחתום על המילים הבאות - "סיום הסכסוך" - מלחמה נצחית בישראל היא נדבך תרבותי מרכזי בהוויה הפלסטינית ובלעדיה יאבד טעם הקיום של שכנינו,מקסימום איזה הסכם מדף או משהו דומה,העיקר שתהיה אופציה פתוחה לאינתיפאדות נוספות.

ב. הפלסטינים לעולם לא יכירו בנו כמדינה יהודית,כאשר המתונים שבהם מדברים על 2 מדינות ל-2 עמים,הם מתכוונים למדינה אחת פלסטינית נקייה מיהודים,ומדינת כל אזרחיה שנייה נקייה מציונות.

ג. אין אפשרות מחודשת לחלק את ירושלים,ההתנגדות לחלוקתה תהיה בסדר גודל של מלחמת אזרחים,לא רק בשל מהומות ימין ומתנחלים,אלא גם בגלל הערבים שלא יסכימו לחלוקת ריבונות בלא מחסומי גבול כפי שהוזה השמאל הזיות. והם בנוסף רוצים שליטה מלאה בעיר העתיקה ובהר הבית ואת זה אפילו הגברת ציפורה לבני לא תיתן.

ד. אפילו אם יקרה נס (ז"א הסכם...),לא יהיו גושי התיישבות כיוון שבין היתר אין כל אפשרות אמיתית לחילופי שטחים ע"מ לפצות את הפלסטינים משום שבתוך

הקו הירוק אין סנטימטר פנוי,כך שגוש עציון ואריאל יפונו וככל הנראה גם מעלה אדומים,האם יש לממשלה כוח לפנות 300,000 אזרחים?

ה. מדינת פלסטין לא תקלוט את פליטי 48',היא תהיה כמו כל שאר המדינות הערביות שכבר 62 שנה מסרבת לקלוט את הפליטים,יותר סביר שישראל תיאלץ לקלוט,נתחיל במספר סמלי של עשות אלפים ונגמור בחצי מיליון,לזה אפילו מר"צ לא מוכנה..

ו. לעולם לא יתממש כאן חזון של 2 מדינות שלוות שחיות זו לצד זו בשלום מכיוון שכבר יש מדינה שלישית בעזה (מעשה ידי השמאל) שתמשיך למרר את חיינו כמיטב המסורת,אותה לא יחייב שום טקס בבית הלבן,אפילו אם נוותר על 100% ביו"ש נגלה שנשארנו עם אותה הבעיה,האם בשביל זה שווה כל המאמץ?

43. הכיבוש מרעיל הכל(גם אותנו)למרות חולשתם חובה שלום בשבלנו
(16.04.09)

אוסלו נהרס   תודות למיסמוס ולדשדוש הפוליטי בעיקר הישראלי

הפלשתינים שהמשיכו לשאת את עול הכיבוש פתחו באינטיפאדה ה2

בעזרה האדיבה של ישראל    ישראל שלא מעונינת בשלום ובטוחה באפשרותה

להמשיך לחמוד ולשלוט בשטח הכבוש ובפלשתינים

 

עכשיו אנו מתרצים את המשך הכיבוש בחולשתם מצד אחד ובקיצוניות של החמאס

שהם שוב  דייסה שישראל בישלה

רק שהעסק נהיה יותר רע   ובאין פתרון    הגטו בעזה לא נירגע  וגם בשטחים

התסיסה לא תירגע    דיכוי לעולם לא יעבוד  ואפילו זליגת השנאה לאיראן

מסוכנת   מאוד

         ישראל חייבת להבין שרק שלום עם הפלשתינים  יבטיח את עתידה

ושלום כזה   יתאפשר רק ע"י 2 מדינות

         השלום עם מדינות האזור חשוב אך כשהסכסוך מתמיד שלום כזה הוא תמיד על כרעי    ותלוי ביחסים עם הפלשתינים

          וההוכחה  שאי אפשר לצאת לסיני ולירדן

44. לישראל הכוח לשנות.
ניר   (16.04.09)
לא מסכים איתך.
עניין עזה הוא מסובך, אך בנושא הגדה הרבה יותר "קל".
ישראל תריכה לפנות הת ההתנחלויות (גם הגדולות), והגדולות ביותר ישראו בידי ישראל. בתמורה ישראל תתן אדמות אחרות במקום אחר.
ישראל תצטרך לעודד את הכלכלה הפלסטינאית, זאת בעזרת האו"ם והבנק העולמי.
ישראל תצטרך לאפשר לפלסטינאים לנהל את עצמם, תוך התערבות מינימלית, אם בכלל.
על הפלסטינאים לקחת אחריות ולהתחיל לנהל את עצמם.
לישראל יש המון כוח, והיא זו שתקבע מה יהיה עתיד שני העמים. אך התבוסתנות של הפוליטיקים והעם פוסלת כל אפשרות פיוס.
45. עמוד שלם של הצטדקויות ותירוצים לא לעשות כלום.
יוןוי   (16.04.09)

לפי הטזה שלך מיטשל יתעורר אמנם, אך יטיל סנקציות על ישראל (כמו על איראן) ואתה אפילו לא תבין למה...

 

 

46. איזה מכבסת מילים
איתי   (16.04.09)

" ניתן יהיה לעכל טוב יותר את הסטטוס-קוו במזרח התיכון לאורך זמן".

נו באמת, בא נדייק:  ניתן יהיה למכור לעולם טוב יותר את משטר האפרטהייד ההולך ומתהווה במזרח התיכון וזאת לאורך זמן רב ככל האפשר.

מאיזה כיוון שלא תסתכל על זה, ישראל מחזיקה תחת ריבונותה כשני מיליון תושבים נטולי זכויות יסוד בסיסיות במשך יותר מארבעים שנה. חוק ביטוח לאומי? לא צריך. חוק שכר מינימום? מחוץ לגבולות 67 זה ליהודים בלבד. חוק קצבת ילדים? מיותר. חוק יסוד: חופש העיסוק? מילא. חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו? עזוב. חוק יסוד: הכנסת? מחוץ לגבולות 67 זה ליהודים בלבד.

צר לי, אך לאורך זמן אולי נצליח לעבוד על העולם, כי לא באמת איכפת לו מהפלסטינים, אבל זה הולך וקורע את מדינת ישראל מבפנים, ואם לא נתעורר בזמן הקרוב, זה יהיה מאוחר מידי.

ציונות, דמוקרטיה ושיויון לכל הם התשתית הבסיסית עליה קמה מדינת ישראל ואם הסטטוס קוו ימשיך לאורך זמן הכל יתמוטט מבלי שנשים לב לכך.

47. שתי מדינות = ישראל וירדן
אבי   (16.04.09)
בין הירדן לים אין מקום לעוד מדינה והמציאות הוכיחה את זה. מאחר והפלסטינים אינם עם אמיתי אלא אוסף של ערבים מכל רחבי המזרח התיכון שבאו לחפש עבודה אצל היהודים ואח"כ אצל הבריטים, וגם על פי הצהרתם (כולל ערפאת ושאר המנהיגים) הם בכלל חלק מסוריה, ורוב ה"עם" שלהם בכלל יושב בירדן (75% מהתושבים בירדן הם פלסטינים על פי הגדרתם שלהם) ועוד מיליון גרים בישראל, אז עבור מי בדיוק העולם רוצה שתקום עוד מדינה לפלסטינים בתוך שטח ארץ ישראל?? עבור רבע מאוכלוסיה שמעולם לא הייתה עם ומעולם לא הייתה ישות מדינית ותרבותית? הבית הלאומי הפלסטיני הוא בירדן שהיא ארץ ישראל המזרחית אשר הובטחה ע"י בריטניה בהצהרת בלפור ליהודים ונקרעה מאיתנו בהסכמי המנדט הבריטי. שטח זה מהווה 80% משטח המדינה היהודית שבהצהרת בלפור והוא השטח של החצי הערבי של ארץ ישראל. אין מקום לגזור עוד שטח מהמדינה היהודית. נא יכיר בכך העולם ויפעל לממש את החזון של שתי מדינות לשני עמים אבל לא על חשבון מדינת ישראל. אם אובמה רוצה לתת לפלסטינאים עוד שטח - שייתן אותו במונטנה אצלו בבית. לא על חשבוננו!!
48. שתי מדינות - איך? (חלק א')
אבי   (16.04.09)
על ארה"ב להבין (כמו גם על הפלסטינים) שאחרי 16 שנים של הניסיון הגדול ביותר בהיסטוריה בתהליך עם הפלסטינים, שבמסגרתו הוצעה להם מדינה על 100% מהשטח הרלוונטי (יהודה ושומרון ורצועת עזה) ע"י ברק ב- 1999 והם סרבו ופתחו במלחמה שנמשכת כבר 9 שנים, אין לאף אחד זכות לצפות שמימוש חזון שתי המדינות יהיה באותם גבולות שהיו אפשריים לפני 10 שנים. מרצועת עזה יצאנו, אבל כיום אין כל אפשרות למתן כל יהודה ושומרון וגם לא 95%. על הפלסטינים להבין שהמחיר של הבחירות שלהם לאורך הדרך, והקו המלחמתי שנקטו מול ישראל שהתמקד בפגיעה מקסימלית באזרחים, לא יכול להביא ליציאה בהסכם מיותר מ- 60% מהשטח. כל הבקעה תשאר בישראל, ויהיה מעבר רציף מירושלים לבקעה אשר , מה לעשות, יבתר את השטח הפלסטיני המיועד לקנטונים. יש לזכור כי רצועת עזה בכל מקרה מנותקת מהגדה ואין לצפות לשום רעיון עוועים של "מעבר בטוח" מעל או מתחת לקרקע. הרעיונות של ברק הביאו אותו ל- 13 מנדטים וזה אומר הכל.
49. שתי מדינות - איך? (חלק ב')
אבי   (16.04.09)
יש לפלסטינים מדינה - היא נקראת ירדן - בה 75% מהאוכלוסיה הם פלסטינים. עוד בזמן הפעלת המנדט הבריטי הוגדרה ירדן כמדינה הערבית וארץ ישראל המערבית כמדינה היהודית. להזכירכם, לא היה אז עם פלסטיני (כפי שעדיין אין גם היום - הם אוסף של חמולות טרור שלא מסוגלות לחיות ביחד ונלחמות פיזית ביניהן גם היום). מאחר וישראל היא מדינה הומנית ביותר היא לא מגרשת ערבים ממקומם (רק יהודים...) ולכן לא תדרוש להזיז ישובים ערביים (למרות שזה היה יכול להיות יותר טוב גם לערבים לא לחיות בין יהודים). השלטון העצמי בקנטונים הוא הברירה היותר טובה ללא עקירת אף תושב. הבית הלאומי הפלסטיני אינו בארץ ישראל המערבית, אך הם יכולים להשאר לגור כאן - לא כאזרחי ישראל כמובן. מה לעשות - המציאות השתנתה. יש הכרעות שצריך לקבל מוקדם. התמהמהות הערבים עלתה להם במדינה הפלסטינית, כמו גם שעלתה לסורים ברמת הגולן. יש שינויים שלא ניתן להחזיר לאחור אחרי שחולף פרק זמן ארוך כל כך. גם על איסכנדריון הסורים ויתרו לטורקיה ב- 2004 אחרי ש- 60 שנה לא היו קשרים דיפלוטיים בין סוריה לטורקיה. זו המציאות וכדאי שארה"ב תקבל אותה ותפעל אצל הערבים על מנת שיקבלו אותה גם הם. אחרת - תהיינה עוד מלחמות ויהרגו עוד הרבה ערבים (היחס של 1:100 רק יגדל, כך שהפגיעה תהיה בעיקר בצד השני).הפרדה מלאה וחדה היא הדרך היחידה בה נוכל לחיות כאן יחד.
50. הסכם עם סוריה
אבי   (16.04.09)
מצד אחד אני מסכים שנכון ללכת במסלול הסורי אבל צריך להבהיר לכולם ולקבל את תמיכת ארה"ב ואירופה במתווה הטורקי-סורי, כלומר התמודדות כפי שעשו הטורקים בסוגיית חבל איסכנדריון מול הסורים. מאז 1939 לא היו יחסים דיפלומטיים בין טורקיה לסוריה בגלל התביעות ההדדיות על החבל שנשאר בריבונות טורקית מאז. ב- 2004 נשברו הסורים וויתרו ואז קיבלו שלום תמורת שלום ודיפלומטיה על כל המשתמע. רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. מה שהיה אפשרי לפני 40 שנה, אינו אפשרי כיום. המציאות השתנתה ואין היום מה לדבר על החזרת הרמה. היא חלק בלתי נפרד מישראל וגם כל המורשת של חבל ארץ זה על 25 בתי הכנסת העתיקים מלפני 2000 שנה שיש בו, מיתוס גמלא וכל השאר. כל אילו צריכים להבהיר לסוריה, לארה"ב ולאירופה שישראל רוצה שלום תמורת שלום. זה לא כמו סיני. גם בגלל הקשר ההיסטורי השונה, היקף ההתיישבות השונה ופריסתה ופרק הזמן שחלף בין שינוי הריבונות לחתימת ההסכם (12 שנה מול 42 שנה).  מעבר לכך, יש גם חשיבות למסר שעל תוקפנות משלמים מחיר. הסורים נלחמו בנו מאז 1947 כדי לסלק אותנו מהארץ ושילמו מחיר באובדן רמת הגולן. כפי שלא ניתן להחזיר לחיים את כל אלו שהרגו הסורים, כך לא ניתן להחזיר את המחיר ברמה. כאשר העולם יבין ויתמוך בנושא, ניתן יהיה להגיע להסכם ראוי עם סוריה. ענף הזית האפשרי כאן הוא הסכמה על פשרה היסטורית שתחזיר לסוריה כ- 15% מהשטח יחד עם 4 כפרי הדרוזים שבו על מנת שכל התושבים הסורים ברמה יחזרו לסוריה מבלי לפנות את בתיהם.זה הפתרון הראוי ורק כך ניתן יהיה להגיע לשלום
51. אובמה וחבריו דוחפים את ישראל לפשרות
דימוס ,   פסיעה מהמרכז   (16.04.09)

מבלי להבין את עומק הבעיות בינינו לבין הפלסטינאים, בין הפלסטינאים לבין עצמם, בין הפלסטינאים לבין מדינות ערב השונות, בין מדינות ערב השונות  עצמן בלי קשר לישראל, ובעיקר - בין הכוחות והזרמים בחברה הישראלית.

 

ובנוסף- לפני שמדברים על מדינה פלסטינאית צמודה לישראל- חייבים להשתכנע כי חל מהפך בחינוך הדור הצעיר אצלם:  בלי ג'יהאד, בלי שינאת היהודים, בלי קולות רצח ודמים. האמריקאים מחפשים פתרונות קלים ומהירים - במזרח התיכון הדברים פועלים אחרת.

52. יוסי ילד שלי נחמד...
שאלוני   (16.04.09)

יוסי חמודי, תסביר רק לקורא התמה, אם יש לך כל כך הרבה הבנה ,נסיון וידע,

איך הסכם עתידי עם הסורים פותר את בעיית הסכסוך הטריטוריאלי (וכל הבעיות האחרות כמו פליטים, שאיפות לאומיות, בירה, כלכלה מקורות מיים וכיוב')

שיש לנו עם הפלסטינאים ?

אני מוכן לקבל ששתי מדינות לשני עמים זו סיסמא שמצלצלת טוב אך לא ישימה כרגע... אבל לאיזה פתרון אחר צריך לשאוף ? גם נתניהו וליברמן לא אמרו לנו ... אבל הם סתם פוליטיקאים שבמקרה מתפקדים כרגע בהנהגת המדינה (יחד עם שרה כמובן...) אבל אתה הרי בעל מעוף ואיש צבא ובעל ידע וזמן למחשבה חופשית (כפי שאתה מעיד על עצמך)....

אולי תספר לנו על כך במאמר הבא  ? המאמר הזה פשוט טוב רק למימונה...

53. סיוט באספמיה.
רועי   (16.04.09)
54. הגולן מעולם לא היה חלק מה"מולדת"
שחר ,   חיפה   (16.04.09)
הגולן נכבש על ידי ישראל במלחמת ששת הימים אבל מעולם לא היה חלק מא'י המנדטורית. לא כל מקום שרגל ישראלית דרכה בו מאז 1948 הוא "מולדת". דינו של הגולן זהה לדינה של סיני: שטח כבוש שמוחזר במסגרת הסכם שלום. בסיני זה כבר היסטוריה, בגולן זה העתיד (אני מקווה הקרוב).
55. לא חלום באספמיה אלא מציאות
שחר ,   חיפה   (16.04.09)
שתי מדינות לשני עמים זה לא חלום באספמיה. זו המציאות בפועל.
ישראל עדיין מנהלת משטר צבאי חלקי בחלקים מהמדינה הפלסטינית, וישנם עדיין מתנחלים ישראליים במדינה הפלסטינית.
עם זאת ההיפרדות, שתכלול הפסקת נוכחות ישראלית במדינת פלסטין (גם צבאית וגם התיישבותית) היא רק עניין של זמן.
יתכן שממשלתו הכושלת של ביבי תצטרך ליפול כדי שזה יקרה, אבל זה יקרה. מדובר מתהליך בלתי הפיך שאינו קשור כלל ועיקר במנהיגותו של אבו מאזן או חאלד משעל. זה בכלל לא משנה מי ישלוט במדינה הפלסטינית. העובדות מצביעות על כך שישראל תפנה את הגדה תוך פחות מחמש שנים. כל אגורה שמושקעת שם היום תרד לטמיון תוך זמן קצר.
56. "שמאלנים קיצוניים החפצים בשוויון לכל". באמת קיצוניות מסוכנת
הפאשיזם יותר אופנתי   (16.04.09)
57. אז יאללה, בואו נאזרח את כל הפלסטינים אם יש רק מדינה אחת
מדינה דו-לאומית?   (16.04.09)
58. שימו לב כיצד השמאל כל הזמן "משפר" עמדות לאחור .
אייל   (16.04.09)
59. מ-4 מדינות ל-2 ?
חוטם   (16.04.09)

כיום יש ארבע מדינות לשני עמים (שאחד מהם אינו עם, בעצם...):

- מדינת פלסטין ביהודה ושומרון הכבושות בידי הפתח

- מדינת סמאסטן בעזה הכבושה בידי החמאס

- מדינת ירדן הכבושה בידי משפחת האשם הסעודית וצבא בדואיה

- מדינת ישראל, המועמדת לכיבוש (ככל שזה תלוי בתושביה הערבים)

איך הופכים את זה ל- 2 מדינות?

איך הופכים עם מומצא ל"עם"?

60. שתי מדינות לשתי עמים? ולאיזה עם שייכים "ערביי ישראל"?
יהודי ,   כבוש במולדתו   (16.04.09)

"שתי מדינות לשני עמים" או "שתי מדינות לערבים"?!

 

לאיזה עם שייכים "ערביי ישראל"?!

בטח לא לעם היהודי, נכון?

 

שתי מדינות לשתי עמים? אז באיזו מדינה הם צריכים להיות?

 

ראשית, בוא נבהיר: עם אינו יכול להיות כובש במולדתו. אין לסתירה הזאת תקדים בעולם כולו.

 

אני קורא תיגר על כל הערבים וה"שמאלנים". בואו להאג!

בואו נבדוק שם: מה מקור העם היהודי? מהי מולדת העם היהודי?

 

ואחרי שהעולם יודה בברור לכולם, נשאל את האג - האם עם יכול להיות כובש במולדתו?

שהרי אם כן, נגזר עליו להיות כובש.

שכן על אחת כמה וכמה כובש הוא במקום אחר...

 

שיענו משפטני העולם: היכן מולדתנו והיכן איננו כובשים?

אין להם ברירה אלא להודות כי ישראל מולדתנו ולעולם לא נהיה כובשים בה.

 

שנית, חביבה על ה"שמאלנים" האזהרה כי אם לא נסכים ל"תוכנית השלום" שלהם תהפוך מולדתנו ל"מדינה דו לאומית".

 

ואם נסכים ל"תוכנית השלום" שלהם, ונחלק את ירושלים, ונעביר את ה"מתנחלים" לת"א ונחזור לקווי 67, 48 או כל מספר שחביב עליהם -

 

 - "ערביי ישראל" יעלמו?!

 

 - או אולי חיברתם אותם ללאום היהודי בלי שידענו?!

 

 - זו לא תהיה מדינה דו לאומית בכל מקרה?!

 

מדינתנו היא כבר(!) מדינה דו לאומית! והיא תשאר כזאת! גם אחרי הוויתור האולטימטיבי.

הרי הם מובילים את חלוקת מדינתנו לשני מדינות: האחת, פלשתין, לערבים בלבד, תוך גירוש וטיהור של היהודים המוגדר בחוק כפשע נגד האנושות.

 

 

והשנייה, ישראל, ליהודים ו"ערביי ישראל" גם יחד !!!!!

 

 

ועוד הם עוד רוצים להוסיף לישראל את ה"פליטים" הפלשתינאים, כך שבמהרה גם ב"מדינת היהודים" יהיה רוב ערבי.

 

 

גם נוותר על חצי ממולדתנו וגם נמשיך לחיות במדינה דו לאומית עם רוב ערבי.

 

זה לא "שתי מדינות לשני עמים" אלא "שתי מדינות לערבים"!

 

 

שתי מדינות לשני עמים - אחת לכם ואחת לנו.

 

בזאת שלכם אתם דואגים שלא להשאיר יהודי אחד, מדוע תישארו בזאת שלנו?

אם אחת רק(!) לכם, אז אחת רק(!) לנו.

 

רציתם מדינה? קיבלתם. מה לכם עכשיו במדינתנו שלנו?!

עברו למדינה שלכם. ברגישות ונחישות.

בדיוק כמו שדרשתם ועדיין אתם דורשים את פינוי המתנחלים ממדינתכם. תתפנו אתם ממדינתנו.

 

אם מדינת הערבים היא רק לערבים, אז מדינת היהודים היא רק ליהודים.

 

אם מותר לטרנספר יהודים אז גם מותר לטרנספר ערבים.

 

"שתי מדינות לשני עמים" לא "שתי מדינות לערבים" !

 

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה