רכב  תחבורה ציבורית
ב-2015: רכבת חשמלית בין כרמיאל ותל אביב
שחר הזלקורן
פורסם: 30.08.10, 14:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 351 תגובות ב-263 דיונים
61. צריך רכבת מהירה מנהריה עד אילת!
חיים ,   מרכז   (30.08.10)
62. אין ולא יהיה מערך רכבות במדינת ישראל, די לבזבז על זה כסף.
יובל   (30.08.10)

יש לזה שתי סיבות מאוד פשוטות:

 

א. נערי האוצר מתייחסים למדינה כמו לעסק הפרטי שלהם. רכב פרטי מהווה הכנסות בצורת מס על רכב, מס על דלק, אגרות, וקנסות. תחבורה ציבורית מהווה הוצאות (לדוגמא סובסידיות לחברות התחבורה הציבורית) והפסדים (על רכבים פרטיים שלא נמכרו). לכן הם ידאגו ליירט כל פרוייקט של תחבורה ציבורית.

 

ב. אנחנו איפשהוא בסקאלה האבולוציונית בין לבנטינים להומו-אדיוטוס. אנחנו לא מסוגלים להרים פרוייקט בסדר הגודל המדובר. אם היינו שולטים באימפריה העותומנית, לא היינו מצליחים להניח מספיק פסים לרכבת החיג'אזית בשביל לעשות סיבוב בתוך הלונה-פארק.

63. Sure, an electric train which makes smoke
ex israeli ,   scandinavia   (30.08.10)
64. בעולם כספי המסים הולכים לרווחת התושבים. בישראל - לפוליטיקאים
(30.08.10)

מושחתי מושחתים. הסוף של המדינה קרוב מאוד.

65. משרד התחבורה: לתת את הדעת על רכבת תחתית. כל המדינה כולה
בגודל עיר בירה בחו"ל ,   לא יפגע בנוף ובבע"ח   (30.08.10)
66. חברת חשמל כבר מתחילה לחרבן קוביות
גל ,   רמת ישי   (30.08.10)
67. עוד לא הצליחו לבנות את הרכבת הקלה וכבר מבזבזים עוד מיליארדים
אזרח   (30.08.10)
כמה טימטום יש כאן בארץ!!!!
כשרצו לבנות את הרכבת הקלה בתל אביב התריעו כמה קולות נבונים שרכבת על פני האדמה רק תיצור עוד פקקים ותאונות וכי עדיף רכבת תחתית שהיא גם מהירה יותר וגם נוחה יותר, אבל בממשלה טענו שאין תקציב. עכשיו פתאום כן יש להם תקציב אבל החליטו להשקיע אותו ברכבת חשמלית שלא תעזור לאף אחד מכיוון שכבר יש רכבת רגילה. הטענה שרכבת חשמלית מהירה יותר מגוחכת לאור העובדה שהרכבת של היום נוסעת בכוונה לאט יותר כדי להימנע מתאונות. מה יעשו כל אותם האנשים שיגיעו עם הרכבת החשמלית לפאתי תל אביב ויגעו שהתחבורה הציבורית על הפנים והם לא יכולים להגיע לשום מקום?
אם היה כאן קצת שכל היו פותרים קודם כל את בעיית התחבורה בתוך הערים ואני מתכוון פותרים בצורה הטובה ביותר כולל רכבת תחתית ורק אז מתפנים לרכבות בין עירוניות.
68. יש שיר כזה אשליות
RUI ,   מרכז   (30.08.10)
69. השתכנעתי שהחישמול מיותר
נעמה ,   זכרון יעקב   (30.08.10)

חשבתי שהחישמול הוא הדבר הנכון.נימוקי החברה להגנת הטבע נגד החישמול משכנעים.

70. כדי לחסוך בחשמל אפשר להפוך את הרכבת לסולארית ביום
ובלילה על חשמל   (30.08.10)
71. כבר היום אין מספיק חשמל לצריכה השוטפת אז רכבת חשמלית !!!!
שלומי   (30.08.10)
72. רכבת חשמלית
יצחק ,   שומרון   (30.08.10)
רק שכחתם לציין שבצרפת קיימים 90  כורים גרעיניים
73. כלל אבצע
תותחן   (30.08.10)
על כול תאריך סיום פריקט תשתית יש להוסיף 10 שנים כדי לדעת מתי זה יסתים באמת
ולכן במקום 5 שנים זה יכך 15 שנים


74. די כבר עם הכתבות המטומטמות האלה.
rubi   (30.08.10)
75. ירושלים?
נאפו ,   ירושלים   (30.08.10)
76. זאת בדיחה !? יימצא האידיוט שייתן להם כסף לזה?
המשיח מזיע   (30.08.10)
התכוונו ל3015 ! אני מתחייב שאין רבע סיכוי שהמושחתים האלה יסיימו אפילו חצי מסילה למקום כלשהוא לפני בוא המשיח !
77. ירוקים, התבלבלתם!? אתם משתמשים בטיעונים שעובדים נגדכם
אור   (30.08.10)
כל הירוקים שתומכים במציאת פתרונות תחבורה חלופיים, לרוב חשמליים לרוב מתעלמים מהבעייתיות של מעבר למכוניות מונעות בחשמל המופק בצורה מזהמת.
על כל רכב חשמלי, הירוקים מתלהבים.
אבל כאשר עושים את זה ברכבת, פתאום קמה צעקה.

מה קרה?! יש כאן איזה עניין של לובי פוליטי?
אתם סותרים את הטענות שלכם לגבי מכוניות, והטבות במיסוי לרכבים ירוקים!?!?
78. הצחקתם אותי! חחחחחחחחחח אולי...
מישהי   (30.08.10)
אולי עד אז כבר הדור הבא שלנו יזכה לראות רכבת חשמלית. 5 שנים אהההה, תעשו לי טובה.
79. 2015 בממשלת ישראל == 20150
סטודנט   (30.08.10)
80. יאללה בואו נפתח את הקזינו
אלון   (30.08.10)

תוך 5 שנים ...  כן בטח

 

הימור שלי : לפחות עשור

81. הוחלט להעביר הפרוייקט לבטרפלייס
תפוחי   (30.08.10)
82. מעניין ! , תמיד דיברו שמיטב המוחות הגיעו הנה
א   (30.08.10)

ועל כך שמהנדסי הטכניון נחשבים בין הטובים בעולם....

 

אם כך, למה רק עכשיו התחילו לחשוב על רכבת חשמלית שזו עובדת ברחבי תבל זה מס' רב של שנים.

 

איפה לעאזזל המוח היהודי כשצריך אותו ???, כבר יכולנו להינות מרכבות נורמליות מזמן...

אבל כאן הכל זוחל,, ראה דוגמת נתב"אג אלפיים מתי הסתיים....ותחשבו על זה..

83. מצויין! עכשיו צריך רק כורים גרעיניים
דויד ,   אשקלון   (30.08.10)
כמו בצרפת, שם למעלה מ-80% מהחשמל מיוצר בכורים גרעיניים. רכבת חשמלית מופעלת בחשמל מכור גרעיני זה כלי הרכב הנקי ביותר שיש.

במקום זה תוקעים לנו עוד תחנת פחם מול הפרצוף.

פחם הורג מאות אלפי אנשים בשנה מסביב לעולם. באפר פחם יש כספית, ארסן ואפילו אורניום - והכל יוצא לאויר ואנחנו נושמים את זה. אנרגיה גרעינית היא הכי בטוחה. תבדקו את המספרים בעצמכם. וזה נשאר נכון אפילו אם סופרים את צ'רנוביל (שהיה כור מיושן ומסוכן שלא משתמשים בשום דבר דומה לו מחוץ לברית המועצות)
84. מי שעה את הכתבה הוא דיסלקת שכח חרשום 0 ליד ה-5 50
מההה   (30.08.10)
50 שנה  :))))))))
85. על הז*ן שלי הבולבול (הציפור כמובן)
גבי ש ,   נשר   (30.08.10)

אם אני אגיע לתל אביב בפחות משעה ו20 אני אהיה מרוצה!

86. די כבר - החברה להגנת הטבע
יעקב   (30.08.10)
סוף סוף שומעים אותכם, מה יהיה?
במידה והיו פועלים על פי צעקתכם היינו בתקופת האבן די מספיק!!!
87. מאיפה יהיה חשמל בשיא החום ???????
צביקה ,   אזור אשדוד   (30.08.10)

מבקשים לא להשתמש במוצרים זוללי חשמל בשעות העומס

אז גם הרכבת לא תעבוד בשיא החום או הקור ?????

מסכנים הנוסעים

88. גם אם בעוד 5 שנים יהיו מכוניות מעופפות
מייק ,   מרכז   (30.08.10)
עדיין לא תהיה רכבת לאילת
מדינה מפגרת
89. חה חה חה חה חה חלום עליכם...
עוזי חיטמן ,   גן עדן   (30.08.10)

העונה האחרונה של התוכנית צולמה כבר מזמן :-(

SORRY, פספסתם את הרכבת...

90. זו ממש כבר לא בדיחה, זה עצוב
ירון ,   נוסע מתמיד   (30.08.10)

כי כך המדינה שלנו נראית: פוליטיקאים ומנגנון ממשלתי שיודעים רק "פקה פקה, בולו בולו" ופעם ב-4 שנים מצליחים לסובב את כולנו על האצבע ואנחנו מסתובבים כמו פורפרות...

עם שר תחבורה שמעביר את כל הפרויקטים לביצוע של המדינה (ראו כביש 531 והרכבת הקלה בת"א)-דבר לא יקרה כאן.נ משיך כולנו לשחות חזה במי האפסיים הללו ועוד לומר שזה חם...

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה