רכב  תחבורה ציבורית
ב-2015: רכבת חשמלית בין כרמיאל ותל אביב
שחר הזלקורן
פורסם: 30.08.10, 14:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 351 תגובות ב-263 דיונים
181. במדינת השמש צריך חשמל???
למה לא סולארי ,   לעזאזל   (30.08.10)

אנחנו גאוני המערכות הסולאריות, מוכרים את זה לכל העולם...

באנגליה, שכולה אפורה וגשומה רוב ימות השנה יש פתרונות סולאריים מנוהלים ע"י ישראלים ופה רק מחפשים לבזבז חשמל.

 

איפה כל הגאונים הסטארטאפיסטים שיקחו יוזמה.

 

וכתב פה מישהו - מה יעשו כשיהיו הפסקו חשמל יזומות? יחנקו ברכבות??

וואו.. אני כבר רואה את הכותרת - "ההיסטוריה חוזרת"

 

חיים טובים וצנועים יא חכמולוגים!

 

182. מפחיד במיוחד הילדים
יהודה ,   קריות   (30.08.10)
מה אתם מתכננים העולם הולך ליתפוצץ עד 2012 לאיפה תם רצים תנוחו אחים ואחיות יקרים שלי מה אתם אומרים תיהיה רכבת או לא תיהיה רכבת בתור אחד שעובד רכבת
השם ישמור אותנו אמן כן יהיה רצון
183. משעשע מכמה סיבות
עמי   (30.08.10)

ראשית לפי דגם  קצב התקדמות הקו לירושלים זה יקח שלושים שנה.

נקוה שעד שיסיימו יהיה כבר לחברת חשמל יתרת חשמל כדי להזין את הרכבת או שבימי חמסין הרכבת עמוד בשעות העומס...

המסילות הקיימות לא  בנויות לנסיעה מהירה בהרבה.

ובכל מקרה שיפור מהיר בלוח הזמנים לא יהיה בגלל שכל הקווים בארץ נכנסים לצואר הבקבוק באיילון בו יש רק שתי מסילות וזהו הגורם העיקרי לעיכובים.

184. אין מצב בעולם!!!!
שכחתם אפס ליד ה 5   (30.08.10)
185. בישראל כמה זמן?
יוסי ,   מנהרת הזמן   (30.08.10)
בישראל כמה זמן זה 5 שנים?
186. בריאותי ??
צביקה   (30.08.10)

אוקיי .. הבנו שזה מזהם פחות ... אולי זו אשליה .

מעניין כמה קשה יעבדו תחנות הכוח בשביל לספק חשמל לרכבת , לכן אני לא רואה פה פיתרון לבעית הזיהום אלא אם ימצאו מקור אנרגיה אחר לתחנות הכוח .

 

ומי אמר שנסיעה ברכבת כזו היא בריאותית ? מעניין איזה שדה מגנטי וחשמלי ישררו בתוך הרכבת והאם זה יהיה מספיק גבוה בשביל לחטוף סרטן ?

 

שונא כל מה שעובד באמצעות חשמל.

187. למה 2015 ולא 2011????????
אוהב ישראל   (30.08.10)
188. waste of money
yotam   (30.08.10)
too much electricity.
189. שקר גס!
קובי   (30.08.10)
190. מי הגאון שיושב בחברה להגנת הטבע?
שרון ,   מודיעין   (30.08.10)
מילה לכל מי שהטבע והסביבה יקרים לליבו
ע"י שחרור הצהרות לא עיניניות וחסרות שחר - החברה להגנת הטבע מאבדת אמינות ויוצרת אנטגוניזם אצל אנשים כמוני שאכפת להם מהטבע - אבל ממש לא מעריכים תגובת נגד אוטומטית לכל מיזם פיתוח שהוא!
בלי אמינות ובלי תגובות עיניניות - לא תתחילו למצות את כמות התומכים הפוטנציאלית ולעולם תתפסו כחבורת קיצוניים
מי שקודם נפגע מזה - זה המטרה שלשמה אתם נלחמים - איכות הסביבה של כולנו!



.... בחברה מציינים כי לפרויקט מספר חסרונות מהותיים, בהם פגיעה בנוף, יצירת קרינה אלקטרו-מגנטית באזורי מגורים, וצריכת חשמל גבוהה - שעשויה להגדיל משמעותית את פליטת גזי החממה של ישראל....

1. פגיעה בנוף: רכבת ופסי רכבת הם כבר פגיעה משמעותית והכרחית בנוף. לכער אותם יותר לא ישנה כהוא זה
2. קרינה א"מ: כל פיזיקאי יוכיח כי אין כמעט קרינה א"מ בתדר של 50 הרץ בגדלי האנטנות שמאפיינים את הרכבת (מאות ק"מ)!! אם מתכוונים לומר שדה מגנטי והשראות חשמלית - גם זה חסר ביסוס, כי למרות המתח הגבוה - הזרם בקווי החשמל הללו נמוך - ובכל מקרה לא חורג מקווי החשמל הרגילים שמפארים את נופינו...
3. צריכת חשמל גבוהה שתגדיל את פליטת השטויות של בכירי החברה??? - זה בסך הכל הסטה של פליטת מזהמים מהאגזוז של הרכבת לתחנת הכוח - וגם אז - חשמל יעיל יותר, חסחוני יותר מבחינת מזהמים והכי חשוב - חלק מהאנרגיה חוזר לרשת בעת עצירה

מקווה שתשכילו במשהו ....


שרון
191. אם היו ירוקים ב 48 הם היו מחזרים אותנו לארופה
איל ,   דרום   (30.08.10)
192. 2 תגובות: 1. התכוונתם ודאי לשנת 2030. 2.
אופיר   (30.08.10)
לידיעת הירוקים המתנגדים. בכל העולם המתקדם יש רכבות חשמליות ואין ירוקים מתנגדים. אז מדוע רק אצלנו?
193. לא תהיה רכבת מכרמיאל
אנונימי ,   כרמיאל   (30.08.10)

לא תהיה רכבת מכרמיאל- הסיכון שהמוני פועלים ומנקות בתים מהכפרים יגיעו לת"א במהירות ונוחות מסכנת את בועת המרכז ואת העובדים הפשוטים.

 

194. תרשמו!!!!!!!2015 ,2015
שימי   (30.08.10)

בארץ הפרויקטים הגדולים, והחשובים במדינה

5-שנים לאישור, 5-שנים תכנון, וגם אחרי שקיבלו החלטה חיובית,ותקצוב מהמדינה ,כמעט 90% מהפרויקטים הציבוריים לא מבוצעים בכלל{,ההפך מהבטחוניים}.

הרעיונות האילו ,הפרויקטים הללו, כבר קיימים ,בארכיון  המדינה. כמוני,, אני בטוח שכמעט כל אזרח כבר איבד את האמון בממשלה, את התמיכה בציבור, פרט להעלאת מיסים שבאה מיידית, לאחר ההחלטה , שום דבר לא פועל טוב במדינה

195. אלוהים ישמור, איך האזרחים בזים לממשלה הזאת
עידו   (30.08.10)
196. יש כבר רכבת בעכו ממש לא רחוק מכרמיאל
אנה   (30.08.10)
האם לא חשוב יותר לעשות רכבת מאזור עמק הירדן , גליל תחתון או אזור צומת עמיעד וכך לחבר גם את הפריפריה ???
197. איך אמרו בגשש "עובדים עלינו ישר בעיניים, עובדים עלינו בפנים"
רמי   (30.08.10)
198. הדבר היחידי שיש לשקול הוא האם צריך רכבת?
רונן ,   צפון   (30.08.10)

רכבת בין כרמיאל לת"א לא תשרת ציבור משמעותי.

רכבת משא לא תיתן כלום בנתיב הזה.

רכבת נוסעים תשרת מעט מאוד לקוחות פוטנציאלים.

האם רכבת היא הדרך להשקיע כספים לטובת שיפור התחבורה בין הצפון למרכז?

כל הטעונים של הרת"ג הזויים עם תעודות.

פליטה אלקטרומגנטית. קו מתח של 18000 וולט מזהם סביבה של 10 מטר מהקו.

היעלות של מנוע חשמלי עולה משמעותית על מנוע דיזל.

לגבי גזי חממה הגזים שפולטים ראשי הרת"ג ממערכת העיכולשלהם מפריע יותר לכדור הארץ.

(כל התאוריה על גזי החממה היא תאוריה חסרת כל ביסוס מחקרי)

ואסור שתאוריה הזויה זו תשפיע על שיקולי המדינה להשקעה בתשתיות.

199. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.... ו..ח!!!
רונן   (30.08.10)
מתי לצחוק
200. רכבת חשמלית? בישראל? הצחקתם אותי
יוסי ,   מזרח תיכון חדש   (30.08.10)

נניח שיהיה מכרז, יגשו כל המאכרים וכל חותכי הקופונים אלו שלא ראו רכבת בחיים שלהם.

ונניח שמי מבין אלו שיגישו מענה יודע להבדיל בין זרם למתח ויודע לזהות היכן הפלוס והמינוס בבטריה, עדיין לא בטוח שמתוכם יבחר הזוכה.

ואז כרגיל תזכה ההצעה הזולה ביותר שהוגשה על סמך מידע שהודלף לאינסטלטור שהחליט להיות לצורך המכרז מומחה לעניין חישמול רכבות.

יהיה טקס רב רושם,וזהו.

מועד הסיום לא יהיה מועד סיום

ואם כבר יקימו את העמודים לא בטוח שלא יפלו בהפעלה הראשונה.

ואם כבר לא יפלו העמודים לא בטוח שהחוטים לא יקרעו מיד ( ההצעה הזולה כבר אמרנו? אז חסכו קצת בעובי)

ואם כבר שני התנאים הקודמים עברו בהצלחה מי ערב לנו שעם ההתנעה הראשונה לא יפול החשמל כי לא חישבו נכון את העומס. ( לא יכלו לקחת מהנדס חשמל מדופלם מפני שהתעריף לשעת עבודה שהוגש במכרז מספיק לשעת עבודה של מאבטח)

201. ראיתם את ה"מטרונית" מחיפה!?
ערן   (30.08.10)
אז זהו, שגם אני לא.
חפרו את כל העיר, וגמרו בנת"ץ משופר ומסוכן לכל מי שנוסע ברכב פרטי וקטנועים.
את קרונות המטרונית לא הביאו, ובינתיים נועים שם האוטובוסים המגעילים של אגד.

ככה יודעים לקדם תחבורה ציבורית בארץ.
202. 13% ניצולת של מנוע דיזל
(30.08.10)
203. לפני שאתם מחשמלים את הקטרים תחשמלו את העובדים!
נוסע מתמיד   (30.08.10)
כל עוד הרקבת מתנהלת תחת ידם של קומבינטורים וחדלי אישים, לא יעזור גם אם הקטרים ירחפו באוויר - עדיין זו תהיה רכבת עולם שלישי.
204. 2015 ולפי החשבון אך שדברים זזים בארץ זה יהיה ב 3015
(30.08.10)
205. waste of money
yotam   (30.08.10)
too much electricity.
206. מי הגאון שיושב בחברה להגנת הטבע?
שרון ,   מודיעין   (30.08.10)
מילה לכל מי שהטבע והסביבה יקרים לליבו
ע"י שחרור הצהרות לא עיניניות וחסרות שחר - החברה להגנת הטבע מאבדת אמינות ויוצרת אנטגוניזם אצל אנשים כמוני שאכפת להם מהטבע - אבל ממש לא מעריכים תגובת נגד אוטומטית לכל מיזם פיתוח שהוא!
בלי אמינות ובלי תגובות עיניניות - לא תתחילו למצות את כמות התומכים הפוטנציאלית ולעולם תתפסו כחבורת קיצוניים
מי שקודם נפגע מזה - זה המטרה שלשמה אתם נלחמים - איכות הסביבה של כולנו!



.... בחברה מציינים כי לפרויקט מספר חסרונות מהותיים, בהם פגיעה בנוף, יצירת קרינה אלקטרו-מגנטית באזורי מגורים, וצריכת חשמל גבוהה - שעשויה להגדיל משמעותית את פליטת גזי החממה של ישראל....

1. פגיעה בנוף: רכבת ופסי רכבת הם כבר פגיעה משמעותית והכרחית בנוף. לכער אותם יותר לא ישנה כהוא זה
2. קרינה א"מ: כל פיזיקאי יוכיח כי אין כמעט קרינה א"מ בתדר של 50 הרץ בגדלי האנטנות שמאפיינים את הרכבת (מאות ק"מ)!! אם מתכוונים לומר שדה מגנטי והשראות חשמלית - גם זה חסר ביסוס, כי למרות המתח הגבוה - הזרם בקווי החשמל הללו נמוך - ובכל מקרה לא חורג מקווי החשמל הרגילים שמפארים את נופינו...
3. צריכת חשמל גבוהה שתגדיל את פליטת השטויות של בכירי החברה??? - זה בסך הכל הסטה של פליטת מזהמים מהאגזוז של הרכבת לתחנת הכוח - וגם אז - חשמל יעיל יותר, חסחוני יותר מבחינת מזהמים והכי חשוב - חלק מהאנרגיה חוזר לרשת בעת עצירה

מקווה שתשכילו במשהו ....


שרון
207. 2015 ?? אופס, התכוונו ל-2115.......
דני   (30.08.10)
208. ומתי תהיה רכבת שגם נוסעת בישראל?
(30.08.10)
209. כנוסע מתמיד בקו הרכבת כרמיאל חיפה, אני חושב שזה טוב
הנוסע המתמיד   (30.08.10)

הרכבת מכרמיאל לחיפה פועלת מזה שנתיים, ואני נוסע בה כל יום. פותר בהחלט את הפקקים האדירים בכניסה וביציאה מחיפה לכיוון הקריות. פשוט כיף!

גם יש מספיק קרונות והיא אף פעם לא מאחרת!!!

 

התוכנית של רכבת זו שאושרה כבר בסוף שנות ה-90 של המאה ה-20, ואשר נסללה בדיוק לפי הציפיות ולפי התכנונים, היא תוכנית גאונית. מזל שלא דחו את הנחת הפסים ואת הפתיחה של הקו פעם אחר פעם. מזל שתושבי כרמיאל והסביבה נהנים מקו רכבת משובח, הפועל ללא דופי.

 

כל הכבוד לממשלה,

כל הכבוד לרכבת ישראל

 

ולכן אני אומר, אם יש תוכנית- בודאי שיעמדו בה כפי שעשו עד עתה!!!!!

 

 

 

 

 

 

(כמובן שנרשם בציניות הדרושה להודעה בומבסטית חסרת כל סיכוי להתבצע עקב קטנות ושפלות הקומה של אלו המושכים בחוטים).

 

 

210. waste of money
yotam   (30.08.10)
too much electricity.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה