רכב  תחבורה ציבורית
ב-2015: רכבת חשמלית בין כרמיאל ותל אביב
שחר הזלקורן
פורסם: 30.08.10, 14:35
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 351 תגובות ב-263 דיונים
211. השאלה היא -
יוסי ,   רמת גן   (30.08.10)

האם להמתין ל - 2015 בכדי לצחוק , או שאפשר כבר עכשיו ?

212. רכבת ה(כוס) עמק ...
יוסי ,   רמת גן   (30.08.10)
213. חחח... נפלתי מרצפה לכיסא.
ישראל   (30.08.10)
ברור מה התגובות של תושבי תל אביב וירושלים...
שלא לדבר על השירות בקו תל אביב באר שבע...
עדיף שמשר התחבורה ורכבת ישראל יעשה במקום להצהיר
214. יופי ב2015 הסודאנים/אריתראים יוכלו ליסוע במדינה שלהם
נלסון מוכר ספרים   (30.08.10)

שתיקרא  "ישראל לשעבר" בנוחות בין הערים השונות בארץ בהם הם יהיו 90 אחוז מהאוכלוסיה.  איזה כיף .  

215. רק שכחו שאפילו פס אחד עוד לא הניחו לכרמיאל
נהג קטר בובו עיוור ,   שלוחת חלם כרמיאל   (30.08.10)
עוד ''פליטה'' מבית היוצר של השר כץ שלא יממש.
הניר סופג הכל אבל רכבת לכרמיאל לא תהיה לתושבי הגליל.
גם לא רכבת דיזל לעפולה ובית שאן.
הכותרות יופיעו בתקשורת.
הרכבת לעמק והגליל,
לא.
216. מדע בידיוני ????
דרור ,   ראשל"צ   (30.08.10)
217. יהיה שלום עם אחמדינאג'אד לפני רכבת חשמלית
אמיר   (30.08.10)
זה הדבר הכי הזוי ששמעתי
218. למה לפזר הבטחות שווא כל הזמן?
רוברט ,   ראשון לציון   (30.08.10)
219. לכל המגיבים שבעד החישמול:
סנופקין ,   שומרון   (30.08.10)
שמו לכן תמונה יפה וקפצתם משמחה? יש לכם 5 מיליארד ש"ח מיותרים?
לפני שבכלל אפשר לתמוך בכזה פרוייקט לא בא לכם לדעת למשל באיזו מהירות תיסע הרכבת? האם זו רכבת רחף-מגנטית שנוסעת ב 300 קמ"ש או גרוטאה עם מצבר נטען שנוסעת על 100 קמ"ש?
האם מדובר בהחלפת המסילות הקיימות או בהנחת מסילות חדשות?
האם לא כדאי לחכות לפני שמעיפים את כל הפסים שעוד לא סיימו אפילו להניח? הרי רק עכשיו מסיימים לשדרג את הרכבת לב"ש.
אולי אם נחכה שנתיים שלוש זה יעלה רק שני מיליארד? מה קורה אם יש הפסקת חשמל? אף רכבת בארץ לא תזוז? האם חישמול הרכבת ידרוש הקמת תחנת כח פיחמית נוספת? מה נעשה עם כל הקרונות ה"ישנים" שרק קנינו עכשיו? ועוד ועוד ועוד...
220. החברה להגנת הטבע נגד הקדמה מכל סוג שהוא
שוחר סביבה   (30.08.10)
הטענות שלהם הזויות ומגוחכות ואין להם כלל מעוף וחשיבה לעתיד, הכנסת החשמל לרכבות ולמכוניות כתחליף למנועים היוצרים רעש וזיהום סביבתי הם מהבשורות החשובות ביותר למי שאיכות החיים ואיכות הסביבה יקרים לו. מתחינתם יהרג ובל יעבור כל שינוי תואי קרקע שהו בשביל להציל כמה לטאות ורמשים למינהם - אין הם שוחרי איכות סביבה ואיכות חיים, הם שוחרי בעלי חיים בלבד.
221. הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות = החברה להגנת הטבע
אליהו   (31.08.10)

נו באמת! חברה להגנת הטבע יקרה. הלפוליטיקאים הפכתם. מדברים שטויות העיקר שיאיתו את השם שלכם נכון.

מתפרצים לתודעה בשביל להיות בתודעה ובדרך גורמים לנזקים בצורת עיקובים בפיתוח.

כן, אתם צודקים!!! אסור לבנות עוד תחנה פחמית!!!

אבל למה להילחם ברכבת. תילחמו ברעיון העיוואים לבנות עוד תחנה פחמית. ברוך השם, יש לנו גז ישראלי שגוייר כהלכה ומותר להשתמש בו גם בשבת קודש...

נו באמת החברה להגנת הטבע - תפסיקו להיות ליצנים [כמו הפוליטיקאים]

222. בחברה להגנת הטבע מתרכזים אנשים הזוים לחלוטין
בני ,   בית יהושע   (31.08.10)
מנותקים מכל היגיון, מכל עובדה מדעית. תתעלמו מהם, תעבירו הלאה.
223. בשביל מה חשמלית אם יש רגילה. תעשו קודם חשמלית במקומות שאין כלל רכבת
(31.08.10)
חלמאים
224. כמה טפשים כל הירוקים האלה - כל אדם עם הגיון בריא מבין את זה
אלון ,   רחובות   (31.08.10)

אני אפילו לא אכנס לכל הקלישאות (הנכונות !) על ההתנגדות האוטומטית של ה"ירוקים" לכל דבר שקשור לקדמה והתפתחות, אבל כל אדם שיש לו קצת מוח מבין כמה ההגיון של הירוקים מעוות.

 

הם טענו את אותה טענה, גם על המכונית החשמלית אבל הם מתעלמים מכמה עובדות מאוד בסיסיות שהן הכי חשובות בכל הסיפור:

 

ייצור חשמל בחברת החשמל הוא הרבה יותר יעיל מכל מנוע אחר שמייצר אנרגיה - קמין גז ביתי, מנוע בעיה פנימית של מכונית וגם מנוע של קטר רכבת ולכן בסופו של דבר מקטינים את הזיהום.

 

הייצור בתחנות חשמל נעשה ברובו מחוץ למרכזי הערים וגם אם מתבצע בקרבת ערים נפלט הרבה יותר רחוק מאזורי המחייה, והרי הסכנות הכי גדולות והכי מיידיות של זיהום הן אלה שנוצרות מהזיהום שאנחנו חיים בתוכו כמו שקורה בת"א למשל.

 

והכי חשוב מהכל, ברגע שרוב האנרגיה ושריפת המזהמים מבתצעים במקומות מרוכזים, הרבה יותר קל לעבור לטכנולוגיות יותר ירוקות לייצור אנרגיה. למשל אם המשק עובר לטכנולוגיה סולארית אז אפילו גז טבעי שהוא הרבה פחות מזהם אז בשביל להפוך את האנרגיה לירוקה צריכים רק להחליף את היצרנים בחברת חשמל ולא להחליף כל רכב או כל קטר שנוסעים במדינה. אז עדיף שכל הצרכנים יהיו חשמליים כח חשמל הוא חשמל הוא חשמל ולא משנה כיצד מיוצר ואילו והיצרנים של האנרגיה יהיו מרוכזים וכך יהיה רבה יותר קל לעשות מעבר בין טכנולוגיות.

 

זה נימוק כל כך בנאלי וכל כך פשוט אבל כך כך עקרוני ומהותי !

 

הירוקים הם פשוט טיפשים !

225. רכבת ה(כוס) עמק ...
יוסי ,   רמת גן   (30.08.10)
226. קוסנם רקבת ישראל !
יוסי ,   רמת גן   (30.08.10)
227. חישמול הפסים - מכוער רצח
טעות, חבל על הכסף   (30.08.10)

אם ברכבת ישראל רוצים לתרום לאיכות הסביבה, אז שיאפשרו העלאת אופניים לרכבת.

 

לא ברור למה הם מתנגדים כל כך כבר הרבה שנים להעלאת אופניים לרכבת,

 

אבל את פרויקט החישמול שיעלה מיליארדים ויהפוך כל מקום שהרכבת עוברת בו למכוער - הם דוחפים בכל הכח.

 

משהו לא תקין בתהליכי קבלת ההחלטות של רכבת ישראל

228. מוכן להתערב שיצמחו לי שערות בכף יד לפני..
יאללה להקים ועדה לבד   (31.08.10)
229. == לפי הירוקים לעריה אסור לפנות זבל מהבתים ==
אורן ,   תא   (31.08.10)
גם הזבל הבית בסה"כ "עובר ממקום למקום" כלומר מהבית לחיריה,אז למה להשקיע להעביר את הזבל?
ובכלל גם משאיות הזבל מזהמות..
230. הירוקים היו מתנגדים גם ליבוש הביצות ולמוביל הארצי, "לא טבעי"
החרצית,מה יהיה עליה?   (31.08.10)
231. תחנת כח הרבה יותר יעילה ממנועי דיזל.
שוב הירוקים מציקים   (31.08.10)
232. 8 צודק ..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
pepe   (31.08.10)
233. אם מע"צ והרכבת בונים את זה, אני רגוע, יעלה פי 5
ולא יקרה בימי חיי   (31.08.10)
234. אפליה
(31.08.10)
באמת חבל שהארץ נגמרת בכרמיאל,שוב מזניחים את הפריפריה.
נשלח מאייפון שלי
235. שיסיימו לבנות את...
צ'מואל   (31.08.10)

המדרכה בין רחוב פנקס לשדרות בגין אני מקווה שהם יתפנו לזה, פשוט יש המון עבודה - הברזייה בפינה תהיה מוכנה ב-2020, בעזרת השם יהיה ספסל עד 2050.

אם יתפנה קצת זמן בטוח אפשר להפציץ את הכור באיראן, להתחיל במלחמה על החיזבאלה, חמאס, פתח וסוריה - להשמיד את כולן ולקנות 10,000 מהמטוסים הכי מתקדמים בעולם. כל זה? עד 2,011. זאת המציאות חברים.

236. תכנון 2015 ביצוע 2115
שלומי   (31.08.10)
237. חחחחחחח, אחת אפס לטובת מי שהמציא את זה
דניאל   (30.08.10)
238. הצחקתם אותי! לעשות פקאקטע רכבת בין פ"ת לת"א לוקח 10 שנים....
(30.08.10)
239. רכבת הרים
א.ב ,   צפון   (31.08.10)
מקסימום רכבת הרים יבנו בכרמיאל
נשלח מאייפון שלי
240. 2045 נשמע יותר הגיוני
חיים   (30.08.10)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה