רכב  דו גלגלי
בקרוב הניסוי: נתיבי תחבורה ציבורית - גם לרוכבים
שחר הזלקורן
פורסם: 20.01.11, 14:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 132 תגובות ב-72 דיונים
31. בלסקי וכץ תחליפו נהגים בנסיעה אחת
איציק ,   שרון   (20.01.11)
כאשר תנהג אוטובוס תגלה כמה קשה כאשר אופנועים לידך בכל האוטובוסים יש קטע מת שלא ניתן להבחין ברכב דו גלגלי .
32. יבורכו מגישי ההצעה הגיע הזמן !!!!!!!!!!!!
אגם.....   (20.01.11)
33. חשבתי שאתה מתכוון למדרכה
רועי   (20.01.11)
ולמרבה הצער אני כותב זאת בלי טיפת ציניות...
34. כשתתחילו אתם לאותת (לפעמים אני תוהה אם בכלל יש איתות לקטנוע)
רועי   (20.01.11)
אז הנהגים יאותתו גם. לא ראיתי קטנוע מאותת מאז שקיבלתי רישיון לפני 30 שנה!
35. אין סוף לטמטום!
(20.01.11)
במקום שיאכוף את הנסיעה בנתצי"ם כך שבאמת זה יהיה נתיב לתחבורה ציבורית ויאפשר לתחבורה ציבורית להוות אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי, כץ מאפשר לאופנועים להיכנס לנתצ, מה שגם יסכן מאד את האופנועים (אופנוע, מול אוטובוס..) גם מאד יסרבל את הנסיעה (נהגי האוטובוס יצטרכו להיזהר מאד לא לפגוע באופנוענים) וגם יתקע את הנתצ, שכל מטרתו לגרום לתחבורה הציבורית לנוע מהר.
יופי כץ, תמשיך כך!
ותמשיך לא להקשיב לאנשי המקצוע שבמשרד שלך, אז מה אם הם למדו כמה שנים טובות על תכנון נכון של תחבורה..
36. תפסיקו עם הכללות מטופשות
עופר   (20.01.11)

אני רוכב על קטנוע כבר 20 שנה.

איש משכיל בעל משפחה ונוהג בזהירות.

נראה לכם הגיוני שכל אדם בנפרד מחזיק קופסה ענקית ויקרה שהוא נוסע בתוכה וחונק את הסביבה.

אנחנו חייבים לעשות כל מה שאפשר על מנת להרחיב את השימוש בדו גלגלי ולהסדיר שהנסיעה תהיה בטוחה.

הרעיון הזה הוא מצוין, כי הוא יוצר הפרדה חשובה.

אז תתחילו לעמוד לצד האנשים שבוחרים לנסוע על דו גלגלי במקום לתקוף אותם.

37. רק דו"ג - צריך להגביל אזורים שלמים בת"א מכניסת רכב!!!
איל   (20.01.11)
38. החלטה מבורכת משניכם, נזכור לטובה בבחירות
זקן האפנוענים ,   מרכז   (20.01.11)
39. רווחי חברות הביטוח 700 מליון שח. רווח נקי. נטו לבעלים
הציבור מטומטם ,   ולכן הציבור משלם   (20.01.11)
40. אנשי המקצוע אומרים לי שלא,
השר ישראל כץ   (20.01.11)
אבל אני תמיד שמח לעשות את ההיפך.
בגלל שמי שתמיד עושה את מה שאנשי המקצוע אומרים - יכול להיות כלכלן, מהנדס או רופא, אבל לא יכול להתקדם בפוליטיקה ישראלית.
41. סוף סוף משהו טוב ממשרד התחבורה
עודד ,   צפון   (21.01.11)
הגיע הזמן שיקבלו קצת שכל שמה ויעשו משהו טוב, אני מקווה שיבטלו לי את הדוחות
42. קטנועים לא תופסים נפח תנועה בכלל....מה הבעיה עם זה??
איל   (21.01.11)
רעיון מעולה...ימנע נסיעה בין רכבים צפופים...שזה ממש סכנת נפשות!
43. סכנה לרוכבים???פתאום דואגים לנו...??
סאן 125   (20.01.11)

לא זכור לי שפקידי משרד הבטחון נעמדו על רגליהם האחוריות כשחילקו איפודים שכדור 0.22 חודר אותם חופשי במקום איפודים קרמיים בני ימינו....

פקידי משרד התחבורע לא שונים...עושי דברם של הקואופרטיבים...ודואגים אך ורק לתחת שלהם....וכמובן לכסא....לא לשכוח הרוב המוחלט שם זה מינוים פוליטיים

אז שלא ידאגו ל"שלומנו"....ההפך בנתיב שרוב הזמן פנוי שלומנו ובריאותנו איתנה יותר מאי פעם....

44. אתמול רוכב קטנוע התחיל לצעוק עלי שאני קרוב מדי לזה שמקדימה
חוצפה   (21.01.11)

ולכן לא יכל לעבור עם הקטנוע שלו בין הרכב שלי לזה שממולי בפקק....

 

 

45. אולי בפריימריז הבא אחרי שהתפקדו לליכוד בטח הוא יקבל מקום טוב
כפיר   (21.01.11)
איזה יופי שלא רק ברק יודע לעשות שיקולים פוליטיים ושכולם פתוחים להצעות. זה באמת מרשים. מה עם עידוד תחבורה ציבורית בנתיבי התחבורה הציבורית? העלאת מחירים, מצב הרכבת, אי עידוד נסיעה בתחבורה ציבורית ואי עידוד מערך הסעות למקומות תעסוקה מרכזיים וכו' עדיפים. במצב שבו ימשיכו לא לעודד תחבורה ציבורית אולי הנתיבים שלה יתפנו גם לרוכבי אופניים עוד שנה.
46. מהלך הגיוני, מתבקש ומבורך!
באמיר   (21.01.11)
שהחיינו!
47. באוסטרליה, מאז ומעולם מותר לדו גלגלי לרכב במסלולי האוטובוס
שרגא   (21.01.11)
48. רעיוו ענק! גדול! מעולה! כנסו כנסו...
נהגת 4X4   (21.01.11)
אני בעד לצרף לניסוי גם את רוכבי האופניים, המפגע הגדול ביותר בכביש ובמדרכה, שינסו לעכב את תנועת האוטובוסים, נראה אותם גברים...
49. למה- בנתיבים רגילים אין רכבים שמסכנים אופנועים
אייר ,   גבעתיים   (21.01.11)
איזה אטומים פקידי משרד התחבורה. איך נתיב ציבורי יותר מסוכן לאופנוע מנתיב רגיל? הרי בנתיב רגיל יש גם מוניות גם אוטובוסים וגם נהגים מופרעים. לפחות בנת"צים מורידים את נהגי המכוניות מהמשוואה.
חוץ מזה שתבכל'ס אופנועים גםם ככה נוסעים בנת"צים דה-פאקטו, אז לפחות לא יוציאו אותם מהחוק בשביל זה.

דו גלגלי זה הפתרון הכי מיידי, הכי זול, הכי פשוט לבעיות הסבוכות שרק הולכות ומחריפות בישאל: עומסי תנועה, מצוקת חנייה וזיהום אוויר.
צריך רק לעודד דו גלגלי בישראל.
50. בשורה מצויינת ממתינים לתרומת איברים.
(21.01.11)
51. מהלך פופוליסטי ולא מקצועי..
(21.01.11)
52. השר אחראי מאד. דוחות המהירות יממנו הטיפול ברוכבים וקבורתם
א   (21.01.11)
השר עושה נסיונות בחיים של אנשים.
בתנועה צפופה כמו בארץ, צריך להוריד את כל כלי הרכב הדו גלגלי מהכבישים.
כל יום אני מתפלל שלא אדרוס אחד מהדפוקים שחותכים אותי מכל הכיוונים.
53. נםיעה בנתיבי הבתחבורה לדו גלגלי
יוסי ,   ירושלים   (21.01.11)
רעיון הטוב ביותר בעשור האחרון
54. אולי יימצא פתרון ל:
Stef ,   La La Land   (21.01.11)

עומס בכבישים

בעיות חניה

עלויות היסטריות ,

וכאן נפלנו - השלטון אינו יכול להרשות לעצמו להפסיד את ההכנסות הבלתי מרוסנות מענף המכוניות !

לכן

לא יהייה עידוד לעבור לדו-גל , היות ויש צורך לחנך לשימוש והתנהלות נכונים , מאידך השימוש במכונית עלול לקטון ובכך ההכנסות !

את השלטון - המופרד מהעם !- לא מעניין הקושי הציבורי , למעט לצרכים תעמולתיים פופוליסטים !!!

55. אף אחד לא יסע בנתיב המהיר שלי לתל אביב. שלי שלי שלי
ישראל כביש צדק   (21.01.11)

נשלח מאייפון שלי
56. 100000 בוחרים לא טועים
ישראל פריימר   (21.01.11)

נשלח מאייפון שלי
57. סוף סוף
רון   (21.01.11)
58. לונדון מפחיתה פקקים באמצעות אופנועים
אחד שמוזר לו ,   השרון   (21.01.11)
ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון: "אני מאמין שצריך לאמץ כל אמצעי שיכול להפחית את הגודש בכבישים. אופנועים יכולים לעזור במאבק הזה בגודש, ועלינו לעודד את השימוש בהם". למה מה שכל כך ברור לאופנוענים, לכאלו שדואגים לסביבה ולראש עיריית לונדון לא ברור פה לאף אחד? למה מדברים רק על תחבורה ציבורית, מיסים דרקוניים ונתיבי אגרה ולא על היתרון הפשוט והמיידי של רכב דו גלגלי? הסכנה? עם חינוך נכון הסכנה פוחתת. ותזכרו, הסכנה קיימת גם במזדה.
59. מה איתכם!
יצחק ,   באר שבע   (21.01.11)
כנראה שבמקרה הזה השר לא מבין מה באמת קורה בנת"צ כאשר אוטובוס ורוכב דו גלגלי נמצאים ביחד, והרי תיאור קטן מיום חמישי האחרון בנת"צ שבין אזור לצומת חולון נוסע לו רוכב קטנוע בנת"צ כמובן במרכז ומאחורי נוסע אוטובוס בדרכו לתחנה המרכזית אבל הוא לא יכול לנסוע מכיון שרוכב הקטנוע נוסע במרכז הנת"צ והרי אסור לו להיות שם וגם אם יהיה מותר לו להיות שם הוא מפריע ולא עוזר לנהג האוטובוס שום סימן שהוא מאותת לרוכב לפנות לו את הדרך ואז האוטובוס צריך לצאת מהנת"צ ולעבור לנתיב שמאלי לבצע עקיפה ולחזור לנת"צ וכל זה נעשה כמובן כאשר הרוכב מסמן לנהג באצבע משולשת .
מר ישראל כץ היקר באם לא היו עד עכשיו תאונות בין אוטובוסים לרוכבי קטנועים הם יתחילו וכותב את הכתגובה איש אשר מתעסק עם שני הצדדים גם נהיגה באוטובוס וגם בטיחות. אנא על תעשה זאת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תשאל את דוקטור דן לינק לדעתו על ענין זה
60. רעיון מצויין, דו"ג לא מפריע בנת"צ וזה הרבה יותר בטוח
אייל   (21.01.11)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה