תרבות ובידור
אמנים נגד חוק החרם: "זו התאבדות"
מרב יודילוביץ'
פורסם: 08.03.11, 15:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 447 תגובות ב-317 דיונים
121. לא יאומן! ממתי חופש הדיבור קשור ללהיות שמאלני?!
רוני ,   תל אביב -יפו   (08.03.11)
חופש הדיבור - ובמקרה זה החופש להביע דיעה פוליטית ללא פחד מתגובת הממשל, זו זכות של כל אדם במדינה דמוקרטית.
מה הקשר לשמאלני או ימני?!?!
איזו מדינה הזויה!!!

באירן הורגים אנשים שמעזים לדבר נגד הממשל, מעניין למה הדבר דומה...
122. כשמדינה צריכה להנפיק חוקים כל שני
גבריאל ,   הוד השרון   (08.03.11)
וחמישי להצהרות נאמנות ולשמירה כביכול על האינטרסים של המדינה - אי אפשר שלא לחוש שיש לנו בעייה מאוד קשה ומנסים לפתור את כל המחלוקות בעזרת חוקים על גבי חוקים. ככה מתחילות דיקטטורות פאשיסטיות.
123. להחרים מותר. להחרים את המחרימים - אסור.
דוד   (08.03.11)
אהה, הבנו...הגיון מענין יש לשמאלנים הללו.
124. מוסר כפול של אמני ישראל
אני ,   צפון   (08.03.11)
המוסר הכפול של אומני ישראל נמאס על רוב הציבור הישראלי ולא רק על המחנה הימני.אף אחד מהם לא עושה טובה בזה שהוא בוחר לחיות כאן ולגדל כאן את ילדיו.
125. גועל נפש מה שניה פה!!
אביתר   (08.03.11)
מעניין שכשהרבנים הוציאו מכתב גזעני שאין כמותו לגבי איסור מכירת דירות לערבים, הממשלה העלובה שלנו לא אמרה מילה!!!
ממשלה מזעזעת שמובילה אותנו ישירות לאבדון!!!
הדוסים והממשלה הנוכחית הם הדבר הנורא ביותר שיש כאן.... דמוקרטיה עלאק
נשלח מהאייפון שלי
126. ויזלטיר - כשמו כן הוא !
יצחק רפאל הכהן ,   פ"ת   (08.03.11)
כבלשן המתמצא ב-7 שפות, הרשו-נא לי לגלות לכם . . . :
"ויזלטיר" - כשמו כן הוא ! בגרמנית = חיית סמור, אכן חיה ולא מענטש (לא בן-אדם הגון)
ובאנגלית הוא מלשין ,"מוסר" . מתנהג כקאפו ממחנות הרכוז = משתף פעולה.
טפוסים בוגדנים ונאלחים כאלה, כבר היו קיימים בהסטוריה שלנו.
נזכור אותם לדראון עולם
127. ברור. רק לבעלי הדם הארי מותר להטיל חרמות.
חג ,   ת"א   (08.03.11)
128. אם החוק הוא התאבדות, שיתאבדו
אברהם ,   מערב השומרון   (08.03.11)
129. הטלת חרם איננה "דיון דמוקרטי"
אורן ,   חסר בית   (08.03.11)
צר לי, אמנים יקרים, אך אתם מתהדרים בנוצות לא לכם.
החרמות שלכם אינם בגדר "דיון דמוקרטי" לגיטימי, אלא נעיצת סכין בגבו של הציבור הישראלי, וחוסר נכונות להידבר עימו פנים מול פנים.

מטילי החרם למיניהם נואשו מלהתמודד בבחירות לכנסת ולהשתית את ראיית עולמם באופן חוקי ומקובל, וכעת הם פונים לתכסיסים מלוכלכים, ולהפעלת לחץ עקיף על הציבור הישראלי באמצעות גורמים זרים.

מבלי לשים לב הם שומטים בכך את הקרקע גם מתחת לרגליהם שלהם, שכן אם חזונם יוגשם ומדינת ישראל תושמד - הם ירצחו יחד עם כל היתר, ואיש לא יחוס עליהם בגלל שיתוף הפעולה...

130. חוק אנטי דמוקרטי לכל דבר
ממשלת הימין אסון   (08.03.11)
131. מספר מבוטל
דוד   (08.03.11)

מספר מבוטל של מתיימרים להיות יפי נפש צורח ומרים קול שיאפשרו לו לנהוג ללא רסן .

הגיע הזמן לשים סוף לזה !

אף פעם לא הבנתי כיצד יכול אדם לתקוע סכין בגב ארצו מולדתו גם אם הוא מאמין בצדקתו. ניתן לנהל ויכוח שקט בתוך גבולות המדינה מבלי לשתף פעולה עם שונאי ארצו ועמו.

אין ספק שאם חלילה וחס יום אחד יגברו עלינו אויבינו הם לא יחוסו על איש ולא יבדילו בין אלה לאלה. ראו מה קורה בלוב ותבינו שלא עומדים מולנו יפי נפש. וראו כיצד מדינות המערב הנאור עומדות מן הצד ומשקיפות על ההצגה בלוב.

במקרה שלנו זה לא יהיה שונה!

132. מחרימים
sus   (08.03.11)

החרמת המדינה לא מעידה על חופש ביטוי או דמוקרטיה אלא על תקיעת סכין בגב האומה שיבקשו הגנה ממנה ביום שיקום עליהם הצורר.

וזה יקרה !

133. לא יאומן! ממתי חופש הדיבור קשור ללהיות שמאלני?!
רוני ,   תל אביב -יפו   (08.03.11)
חופש הדיבור - ובמקרה זה החופש להביע דיעה פוליטית ללא פחד מתגובת הממשל, זו זכות של כל אדם במדינה דמוקרטית.
מה הקשר לשמאלני או ימני?!?!
איזו מדינה הזויה!!!

באירן הורגים אנשים שמעזים לדבר נגד הממשל, מעניין למה הדבר דומה...
134. רק זועבי ולבני ביחד יצילו אותנו מעצמנו!!
בן ,   תל אביב   (08.03.11)
135. לכל השמאלנים
stam   (08.03.11)
האם חרם הוא דמוקרטי?
גם אם אתה לא מסכים אם הדעות הפוליטיות של אותו אדם או קבוצה שלה אתה נותן שירות (כלומר הופעה, הצגה... ) , ואם אתם מונעים ממנו או מהם את השירות הזה, האם זו לא אפליה?
אם מוכר לא מוכן למכור לערבי אז אתם צועקים גזענות או הפליה אבל במקרה הזה זה בסדר.
האנשים שגרים באריאל לא פוליטיקים ולא מתווים מדיניות כיבוש שככה אתה קוראים לה, הם אזרחים בעלי זכיות כמו כולם, לכן מגיע להם את הזכות לראות הצגות והופעות שהם ממנים על ידי המיסים שהם משלמים למדינה.
גם אם הם גרים במקום כבוש לפי דעתכם, אז זהו הם לא אזרחים, אז תחשבו שהם גרים בחו"ל וכמו האמנים שאמריקאים שמופיעים בעירק ובאפגניסטן לפני החיילים האמריקאים בלי חרם ,ככה גם אתם יכולים להופיע, בדעה שאלו יהודים בחו"ל.
לגבי החוק אני חושב שהוא לא דמוקרטי אבל במצבים קיצונים כמו מרי אזרחי (חרם) יש צורך להגן על קבוצה מסויימת באוכלוסיה עלי ידי חוקים קיצונים (דמוקרטיה מתגוננת).
ולגבי זעקות שמים שהמדינה הולכת לגיהנום בגלל החוק אז לא בגלל חוק הזה ניפול וגם אם תיצאו קצת ממדינת תל אביב שלכם לא תזיק לכם.
136. חופש דיבור כן, גרימת נזקים למדינה בשום אופן לא
ישראל   (08.03.11)
אני בז לאלה שמסיתים נגד ישובים ביש"ע, וכפעולת תגמול יש צדק בחוק שיפלה את האומנים.
137. תמיכה ציבורית נרחבה?!!
בן ,   גבעתיים   (08.03.11)
אף אחד בציבור לא תומך בחרם האמנים, ולאף אחד בציבור אין בעיה שאמנים שעושים סלקציה עבור מי יופיעו, יענשו על כך. האנשים החיים באריאל הם חלק מהציבור ואמן שיסרב להופיע מולם מוצדק שיענש ע"י המדינה. אם קבוצת אמנים מרימה הופעה פרטית ע"י מימון פרטי, זוהי זכותם הטבעית לבחור אל מול מי יופיעו. אך אם שקל אחד מכספי הציבור הוזרם להפקה זאת חלה עליהם חובת ההופעה אל מול כל מי שרוצה לראותם בכל מקום בישראל. אף אחד בציבור לא מסכים עם פעולת האמנים אז מה שאתם עושים פה זה פשוט גניבת דעת.
138. ישראל עברינית זה נכון, אבל מי חוקק את החוקים הבינלאומיים ?..
דן ,   דרום   (08.03.11)
שונאי ישראל והעם היהודי חוקקו חוקים בינלאומיים, האם זה מיצג צדק?, אם מחר יחוקקו שאין זכות קיום לעם היהודי מה יעשו אתם מצדדים  בחוק?, ישראל לא חייבת לאף אחד הסברים , למעט ארה"ב...., ארה"ב חייבת להבין שמעמד השטחים שנכבשו ב-67 לא ברור, ולכן אנחנו לא חייבים לקבל באופן אוטומטי את התכתיב הבינ"ל לפירוק או הקפאת התנחלויות...
139. חוק מטומטם
רוצים לחסל דמוקרטיה?   (08.03.11)
140. אם אלה אומנים אני לימדתי את דה וינצ'י
ערן   (08.03.11)
ואם לאלה יש זכות גם לקשקש אז תבדקו גם את שאר העם מה הוא חושב על זה.
141. אנרכיסטים עוקרי ישראל מי צריך אותכם
חיים ,   אשקלון   (08.03.11)
142. טלו קורה מבין עיניכם
motyper ,   israel   (08.03.11)

קודם כל תקראו את החוק- לאחר מכן נסו להבינו ואל תלבישו אותו על תוצרת השטחים.

תלבישו אותו על כל מי שפועל נגד מדינתכם וזכות קיומה שהיא במקרה גם זכות קיומכם.

הגיע  הזמן להבין שאנחנו אולי מפרידים בין השטחים לבין הקו הירוק אך המחרימים קושרים את הכל יחד אותנו  ואותם כולנו , אותי ואת תושבי יהודה ושומרון אותכם

ואותם וחטאכם הוא פשוט עצם היותכם יהודים שהעזו להקים לעצמם מדינה.

וזהו בעצם כל הסיפור כולו.

143. אם טרטקובר נגד - אז אני בעד
פימפרנל סמית ,   תל-אביב   (08.03.11)

אם ה"אמן" דוד טרטקובר - שפירסם במשך תקופה ארוכה ב"העיר" את דיוקנו של בנימין נתניהו, בתקופת כהונתו הראשונה כראש ממשלה, בדמותו של מוסוליני - אז אני בוודאי ב ע ד בחוק.

כל ה"אמנים" השמאלנים המתנגדים לחוק שנועד למנוע עידוד החרמתה של ישראל הם בעד חופש הביטוי, כל עוד החופש הזה תואם את השקפת העולם שלהם.

כל מי שמתנגד לה או מחוקק בתהליך דמוקרטי מקובל חוקים שאינם נראים לאג'נדה השמאלנית שלהם-  נחשב לפאשיסט.

ג'ורג' אורוול כבר חשף את הדמוקרטים המזוייפים הללו לפני עשרות שנים.

144. אני כ''כ פאקינג בעד החוק הזה.הלוואי שיצליח.
יה יה   (08.03.11)
145. לכל המתייפייפים:
אפרת   (08.03.11)
האמנים האלו מקבלים משכורות מהמדינה. אם הם רוצים לעשות חרם על יישוב כזה או אחר- שיבושם להם! אבל שלא יצפו לקבל משכורת אחרי זה!
146. בשביל להיות אומן צריך דמיון רב...
יהונתן ,   ירושלים   (08.03.11)
147. רונה קינן?!מי זאת רונה קינן?!למי אכפת ממנה בכלל?!
אתי ת"א   (08.03.11)
148. אמנים?מי אלה בכלל?! אמנים למה הם?!
(08.03.11)
149. הימין הקיצוני נגד הדמוקרטיה
רוצים להפוך לאיראן   (08.03.11)
150. לכל אזרח יש קול אחד בקלפי.
אזרח תושב הדרום.   (08.03.11)
אין לאומנים זכויות עודפות בדמוקרטיה..
הממשלה.הרוב מייצגת אותי ואני תומך בה.
אתם אומנים יקרים מייצגים מיעוט מתלהם
שחושב שהוא מורם מהעם ורשאי להכתיב לו מה לעשות.
ממתיי החרמת מוסדות תרבות נחשב לתרבות?
בעד אריאל, על עשרות אלפי תושביה וסטודנטיה


תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה