|
91. ל52 תתבייש לך עם אנשים כמוך מי לעזאזל צריך אויבים
ל52 תתבייש לך עם אנשים כמוך מי לעזאזל צריך אויבים
|
|
|
92. עוד משפחה נמחקה והכל בעזרת השם
|
|
|
93. צריך ללמד ולאמן נהגים למקרי חרום(אש,שוליים,התדרדרות,החלקות..
היכון להתהפכות |
|
|
(22.05.12) |
אם היה להם זמן להתקשר לעזרה היה להם זמן להציל תצמם
מעבר להילוכים ומעצור יד אולי היה ניתן לימצוא דרך מילוט
כמו התחכחות עם המעקה או אפילו התהפכות מכוונת (שבירת ההגה או ירידה לצד ההר)
עדיף על הקפיצה למדרון (שכבר היתה ללא שליטה)
|
|
|
94. זה לא גדר בטיחות זה מעקה להולכי רגל.
גדר בטיחות הייתה עוצרת את הרכב.
|
|
|
95. תנחומים למשפחות ולילדה הקטנה.יהי זכרם ברוך
|
|
|
96. אלוהים לא היה עוזר להם
פה היתה טעות של הגורם האנושי שגרם לטעות של הגורם המכני. אין דבר כזה שפתאום אין ברקסים, אין דבר כזה! הבעיה נמשכה תקופה ארוכה, עד שהברקסים ממש נשחקו ואיבדו את היכולת לעצור. אין קשר לאלוהים, מי שלא עוזר לעצמו אף אחד לא יעזור לו. תפקחו עיניים!!!
|
|
|
97. צריך להתחיל את הסיפור במכון הרישוי שהעביר את הרכב " טסט "
אזרח עצבני , |
ראשון לציון |
|
(22.05.12) |
זו נקודת המוצא של כל הסיפור העצוב הזה.
|
|
|
98. רק מה שהתורה שווה לתחת
כל האמונה באלוהים שלא קיים בכלל. תנוחמי למשפחה והרבה כח לרחל הקטנה
|
|
|
99. למה הודיעו למד״א כל כך מאוחר
עברו 12 דקות מהרגע שהבינו שיש מכונית ללא שליטה ועד שקראו למד״א, אם הם היו מגיעים בזמן הם יכלו להציל לפחות חלק מהם, כמו שהילדה יצאה לפני שהכל עלה באש יכלו להוציא גם אחרים.
|
|
|
100. גדר הפרדה לא נועדה בדיוק למקרים כאלה?
שהרכב לא יוכל לעבור לנתיב הנגדי ולסכן עוד כלי רכב שבאים ממול? זה מחדל של מתכנני הגדר הזאת. כיצד הרכב דילג מעל הגדר הזאת?
|
|
|
101. להחזיר את תוכנית הגריטה עכשיו, גם לרכבים מ15 שנה !
יהושוע , |
רמת גן |
|
(22.05.12) |
|
|
|
102. מה כבר יכול לעזור דקה אחר דקה.
זה כבר לא משנה מה תכתבו .איבוד בלמים באחד הירידות התלולות ביותר במדינה ום רצופה.אסון כבד האובדן גדול.הלקח לצערי לא נבדקו הבלמים מה שהוביל לאסון הכבד.
|
|
|
103. חוסר טיפול ברכב, לדאבוני תשלום כבד מאוד
בלמים וצמיגים א-ב של הרכב
לא לחסוך בזה !
|
|
|
104. איזה אסון יהיה זכרם ברוך
|
|
|
105. 4 דקות הם די והותר כדי לעצור רכב
עדיף להוריד הילוכים ולפרק את התיבת הילוכים מאשר למות,עדיף לנסות לכבות את המנוע ,להרים הנדברקס לאט כדי להאט או בבת אחת כדי להתהפך הצידה בצורה "מבוקרת", 4 דקות ז"א שמגבעת אבני הרבה לפני הירידה לטבריה הוא גילה שאין ברקסים ,אפשר לדרדר את הרכב הצידה לכורכר\חול כדי להאט ובכל מקרה עדיף להרוס את הרכב מאשר לאבד את החיים, התנהלות הנהג תמוהה והתנהלות המשטרה תמוהה עוד יותר. אינני בקי בסוג הרכב אך הוא נראה לי חדש, אם הברקסים לא הגיבו זה יכול לקרות גם כתוצאה משימוש לקוי של הנהג ולאו דווקא מבדיקת טסט מפוברקת, כך או כך הרי זה אינטרס של הנהג ואחריותו הבלעדית שרכבו יהיה תקין מבחינה בטיחותית ועל אחת כמה וכמה אב למשפחה, אני בספק שהטסטר רימה או המתקן שבודק את הבלמים היו תקול.
|
|
|
107. הבעיה לא ברכב הבעיה בממשלה ובמיסים
|
|
|
108. תשאלו כול נהג מיקצועי ברקסים לא מתפקד אחרי שימוש ממוש
|
|
|
109. "שליחי מצווה אינם ניזוקים" - נגמר הסיפור הזה. מת.
|
|
|
110. החיים של המאה ה-21 הורגים: כשלא היו לאנשים
מכוניות- היתה סיבה אחת פחות למוות
|
|
|
שיסביר לי למה תאונה של אנשים שבדיוק חגגו בבית כנסת, היא דבר מוצדק.
|
|
|
כרגיל המשטרה אשמה בהכל . המשטרה רצחה את דני ויכמן המשטרה שלחה את כל האנסים לאנוס והמשטרה כמובן עכשיו אשמה במותה הטראגי של משפחת אטיאס. רב לכם כל המתלהמים! המשטרה הקטנה שלנו עם שכר השוטרים הזעום עושה את עבודתה הכי טוב שאפשר וזה בשביל כל מפכ"לי המקלדת שיודעים הכי טוב את עבודת המשטרה. יהא זכרה של משפחת אטיאס ברוך!
|
|
|
אמא! אבא! איפה אנחנו נמצאים?
אתם פה איתנו ילדים , כולנו כאן למעלה תחת כנפיי האלוקים.
גם הספקנו להכניס ספר תורה ולעשות מצווה עצומה לפניי שעלינו כולנו
למעלה השמיימה.יש לנו עכשיו כנפיים, תסתכלו ! תרגישו!
חשים אתם בטוב ובאור שאנחנו בו נמצאים.
אתם רואים את האוטו למטה.אין לנו בו כל צורך .כי לעופף תחת כנפיי השכינה נוכל עכשיו ללא דיי.לא לקחנו דבר אלינו .רק את התדהמה של כל בניי האדם למטה .אחד תוהה.אחד לא מבין למה ולמה ולמה.
אבל אנחנו יודעים את האמת.גדלנו עכשיו ואנו יודעים.כולנו עכשיו משפחה מאושרת חוסה בצילו של האלוקים.
|
|
|
114. עם כל הצער... זה כישרון לא לצאת ממצב
כזה במשך כל כך הרבה זמן שיודעים שהלכו הבלמים... יש בלם יד יש הורדת הילוכים עצמאית זגזוג בסללום . הכל כמובן במידה ועם היגיון בריא . גם אם היו על 140 הם בפרק זמן הזה יכלו לצאת מהמצב בקלות ובלי נפגעים. רק חבל שלנהג יהיה זכרו ברוך-אין צל של מושג כיצד להתמודד עם מצבי לחץ והיגיןן בריא.
מישהו השכיל מאוד בתורה אבל ידע בסיסי בפיזיקה ומכונאות ברמה של תאוריה הוא לא ידע. פשוט חבל
|
|
|
115. איזה אסון, תנוחמו בידי שמיים
איתי , |
פרדס חנה |
|
(22.05.12) |
|
|
|
116. עם ברקסים לא מהמרים! אני מחליף כשהם מגיעים ל20% ולא מחכה!
זה טיפול מונע! , |
לא מהמרים על משפחה! |
|
(22.05.12) |
אני מקצץ בתרומות לרבנים שרלטנים ומוציא את הכסף להחליף ברקסים בזמןן!
|
|
|
117. תחפשו את האחראי שאעביר אותם טסט!!!
מי האחראי שהעביר את הרכב הזה טסט !!!!
|
|
|
118. אפשר להתקין רשת מיוחדת , כביש בעייתי כנסו
בכביש הה איבדו משאיות בלמים בעבר ...והמשאיות היום לא מורשות לרדת בכביש הזה ...
הרכב היה עמוס המשקל גדול שימו לא נכון בבלמים גם אם הם תקינים ועברו טסט יכולים להישרף מהחום ולהפוך ללא יעילים
הכביש רחב ונותן אשליה שאפשר לטוס בו ...למרות שזה שטח עירוני
אפשר להתקין 2 רשתות במדרון בצד ימין עם נתיב ישיר לרשת ...רשת מתאימה יכולה בנויה לכך יכולה היתה לבלום את המכונית במינימום נזק...עם תמרור שמראה לכל נהג שבעוד 100 מטר יש רשת ביטחון לבלימה ..אפשר להתקין גם רשת אחת שתהיה בסוף הסיבוב בפניה לבר כוכבא
עד שתהיה רשת אני ממליף להפוף את הנתיב הימני בסיבוב לדרך הימלטות במקרה של אובדן בלמים ולקחת ימינה לבר כוכבה ולהאט במישור עם אפשרות להיצמד ימינה לדופן ההר ולהיבלם לאט לאט
|
|
|
119. שבורא עולם לא יראה דבר כזה גם לאויבים שלנו
רק טובים הולכים כך אומרים
|
|
|
120. אבל מה קרה ב4 דקות שלא הצליחו לעצור במה את הרכב?
theindo , |
רעות |
|
(22.05.12) |
האם לא היה ניתן לעצור את הרכב עוד לפני שהוא צבר מהירות?
| |