כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מחכים גם 42 דקות: זמני המתנה ארוכים מדי במוקד HOT
מירב קריסטל
פורסם: 06.12.17, 10:50
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 195 תגובות ב-158 דיונים
31. בני zone-hot
(06.12.17)
32. מה הבעיה? פשוט תתנתקו!!
(06.12.17)
יש הרבה שחקנים חדשים שנכנסו לשוק, הרבה יותר אופציות זולות וטובות, אז למה להישאר בחברה שמזלזלת בלקוחות שלה?? אני לפני חודשיים התנתקתי אחרי שנים של שירות זוועתי ומחיר יקר ואני לא מתחרטת לרגע. ישראלים כרגיל אוהבים להתלונן ולא לעשות כלום
33. רק השבוע משפחתי העניפה שבעה במספר נפרדו מ-הוט ועוד מספר זהה
אורגד   (06.12.17)
34. הוט
ויקטור   (06.12.17)
לחברת הוט אין זכות קיום. חברה שלא מתפקדת מהיום הראשון שנוסדה.
35. שירות לקוי
זקלין   (06.12.17)
השירות של הוט תמיד היה על הפנים ולא נדבר על זה שסוגרים איתך משהו ואז בחשבון אתה מקבל משהו אחר.....אחרי שניםםםם עזבנו....5 ממירים
36. נקודתי? שקר וכזב. ברשותי עשרות שיחות מוקלטות עם זמן המתנה של
שקר וכזב   (06.12.17)
37. נמאס
סטולו   (06.12.17)
התנתקתי לפני חודש רק בגלל ההמתנה ולמי התכוונו שצריך להצדיע

38. שרות עינוי
אייל   (06.12.17)
שרות- סרט אימה עוד ממתין שיחזרו אליי
39. בנוסף . אם משתמשים בשרות של שיחה חוזרת . הם לא חוזרים . תבדק
חיים   (06.12.17)
40. שירות מזעזע , ברחתי מישם ובחיים !!!! לא חוזר , גם לא בחינם!!
RON   (06.12.17)
41. למה לא ראיתם
אף אחד   (06.12.17)
כי "רגולטור" מנע טלוויזיה רב ערוצית בין 1986 עד 1989 כדי לטפח עתודה של מפיונרים
מוכרים כבלים פירטים עם רבע ערוץ... וברגע שפורסם על המצאת מכשיר קטן וזול המאפשר
צפייה ב-25 ערוצים...תוך שבועים נתן רישיון... ותוך זמן קצר התאחדו ספקי טלוויזיה באמצעות כבלים ל"הוט"...וליד קפצה "יס" עם לוויין...
ולא שמתם לב ל- היט & אייך... שהשתלטו על תודעת ציבור ...
ולמה שילטון "חוק" לא מנע מלהתחילה שיעבוד לקוחות ? למה "צריך" לטלפן כל שנה
לחדש "חבילה" ולספק חסרים אנשי שירות טכני ?
42. חברה איומה
אחד   (06.12.17)
פח אשפה של שירות, בצע בלתי נתפס וחוסר אפשרות להתנתק. לא חוזר אליהם בחיים.
43. רק עונשים כבדים
דודו   (06.12.17)
ברגע שכל אחד שהמתין לנציג שרות יותר מ-5 דקות יקבל פתור מתשלום ל-3 חודשים ,10 דקות 4חודשים ,15 דקות 1/2 שנה וכך הלאה...החברה תפסיק עם הזלזול ולהתקמצן לגייס אנשי שרות .42 דקות ? שנה מנוי חינם כולל הכל .זה הקנס שיכאב להם או שהממשלה הזו תקבע מחירי מקסימום למנויים בכל החברות של 100 ש"ח. גם במחיר הזה הם ירוויחו מליונים .
44. חברה איומה ונוראה
אורית   (06.12.17)
התקשרו וניסו לרמות אנשים מבוגרים ואחרכך המתנו לשירות לקוחות יותר מ 45 דקות
45. לא צריך אותם מתי תבינו כבר...
Tom acer   (06.12.17)
46. צריך לסגור אותם זה לא אנושי
שרה   (06.12.17)
הם גונבים כספים מאנשים ללא יכולות השרות שלהם נוראי מזלזל אין יחס אנוש פשוט בזיון הוט צריך להוציא אותכם מהחוק
47. חצופים
יואל   (06.12.17)
התקשרו אלי לפני שבועיים. אמרתי להם גם בחינם 6 חודשים לא ע6בר. הייתי בהוט שנתיים .זהו דיי
48. מה עם פרטנר
אלעד   (06.12.17)
שירות הלקוחות הכי גרוע בעולם איזה סיוט להשיג אותם בקשר לטיוי
49. היום יש פתרון שעובד צלחות לווין עם כל הערוצים בתשלום חד פעמי
(06.12.17)
50. גם במקומות אחרים ההמתנה ארוכה משרד הפנים למשל
מיכל   (06.12.17)
51. סרבול בשירות הוט
סיגל   (06.12.17)
לא רק שלוקח להם זמן לענות..כשכבר עונים מתחילים העברות מנציג אחד לשני..אנלפבתיים יושבים שם..וכעבור יום אתה מתקשר ומתפלא לשמוע שלא תועד כלום..ושוב מתגלגל עם הנציגים..בקיצר עובדים עלינו!!!!
52. ברחתי מהוט
ויוי   (06.12.17)
לא הגונים, שרות גרוע
חברה על הפנים
53. חברת פח שירות פח רק קנס כבד יסדר את העניין יאללה לזרוק לפח
רפי   (06.12.17)
54. מיום שבת בלי אינטרנט ואין מענה, שעות המתנה בטלפון
שחר   (06.12.17)
חברה פח אשפה
55. טרטורים
כהן שמעון   (06.12.17)
חברת הוט מטרטרת אותנו שני אנשים פנסיונרים שכל הבידור שיש לנו זה הטלויזיה כבר עשרה ימים בשירות לקוי והבטחות שווא ועדיין אנחנו לא יכולים לצפות בשידורים
56. שירות לקוחות
קיקי   (06.12.17)
למה רק הוט תנסו את דובלה קנתי ארון מהם אתם לא תאמינו 45 דקות להמתין ל שירות לקוחות. לא להאמין תנסו טלפון. 088630101 מחוז צפון
57. אחרי 20 דק המתנה ניתקתי- אין אינטרנט
לירון   (06.12.17)
58. הוט -חברת פח !!! בחינם לא חוזר אליהם.
מייק   (06.12.17)
59. הוט
משה   (06.12.17)
חברת הוט הגרועה בארץ שרות גרוע לא ניתן לקבל שרות בטלפון
60. שרות חחחחח
משה   (06.12.17)
חחחחחח
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה