כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מחכים גם 42 דקות: זמני המתנה ארוכים מדי במוקד HOT
מירב קריסטל
פורסם: 06.12.17, 10:50
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 195 תגובות ב-158 דיונים
61. הוט חד משמעית חזרה לעצמה ולשירות המזעזע שנתנה כל השנים
רמי   (06.12.17)
היו ניצוצות של שיפור שהתאדו
62. 3 ימים מחכה
עמי   (06.12.17)
השארתי הודעה דרך אפליקייצ rohold לפני 3 ימים ועדיין לא חזרו אליי.
63. שרות מצוין
שרה   (06.12.17)
זה פשוט נראה שאתם רק מחפשים את הוט.
הוט עשתה שיפור בשרות ללקוחותיה
וזמני ההמתנה התקצרו מאוד.
לא מבינה .. למה אתם כל הזמן רק נטפלים.
64. נותנת ה"שירות" הכי גרועה בארץ ללא ספק!
רועי   (06.12.17)
65. הוט
אזרחית   (06.12.17)
שרות על הפנים, סדרות וסרטים שחוזרים על עצמם. טכנאים ומתקינים שלא יודעים את העבודה וחיובים מוזרים. מה עוד אפשר לומר על הוט???
66. בלי כבלים הכי טוב :)
יעל   (06.12.17)
67. מייצגת כל מה שרע
החברה הגרועה ביותר ב   (06.12.17)
68. הוט לא יחידים במחמאה המפוקפקת הזו
לקוח של סלקום ושל בי   (06.12.17)
69. שירות רע ולא מקצועי
אייל   (06.12.17)
70. רק 45 מקרים? לא היתה פעם אחת שהתקשרתי וענו לפני 45 דקות
דבר אחר   (06.12.17)
שלא לדבר על הטריק המזוויע של שיחה (לא) חוזרת (פעם אפילו נציג ענה ומיד העביר אותי לשיחה "חוזרת"...), או המתנת שבוע לטכנאי.
71. האמת שהיום ענו לי אחרי חצי דקה.
אורי   (06.12.17)
ונתנו שירות מצויין. אני באמת לא ממומן. אמת לאמיתה!
72. גם שעונים אין שירות
אלון   (06.12.17)
73. בקיצור חברים רק
סטלה   (06.12.17)
ב ז ק !!!!!!
74. רק בזק
כלבבוך רבי   (06.12.17)
הכי טינה ברישוך בבית ססנדןןןן
75. 058
אברהם   (06.12.17)
גם 058 עושה דברים חכמים...5 פעמים מנתקים הקו. ואז שוב ושוב מתקשרים וממתינים 20 דקות
76. אני חייבת לציין
(06.12.17)
מניסיון אישי שלי שהוט תמיד הפתיעה אותי וכשניסיתי
לחייג אלהים תמיד ענו לי תוך שתי דקות מקסימום!
77. אני ממתין יומיים שיחזרו אלי
אלון   (06.12.17)
יומיים שלמים של המתנה עד שבכלל חוזרים אלי ובסוף חוזרים אלי כדי למכור לי ערוצים שבכלל לא ביקשתי... בקיצור אכזבה גדולה הפכו להיות וחבל כי יש אופציות אחרות בשוק
78. על מה צריך להצדיע להוט על שרות פח
לילי   (06.12.17)
79. סתם עם בכיין או יויו לא ענו לי
משה   (06.12.17)
80. מצאו פטנט: מוקד קבלת הודעות: עבודה בעיניים
לקוחה בינתיים   (06.12.17)
בפעמים שניסיתי להגיע למוקד שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית אחרי המתנה של כ 10 דקות על הקו מגיעים למוקדן שלוקח פרטים ומבטיח שיחזרו תוך שעתיים אם זה המוקד הטכני או תוך יום עבודה אם מדובר בשירות לקוחות. בדיחה עצובה. אף אחד לא חזר ולא יחזור. שירות גרוע שאין לתאר.
81. הון אנושי ירוד
א.ס.   (06.12.17)
חברה שכולה בנויה מטלאים וחוסר רצינות, המתנות ארוכות, העברה לגורמים אחרים שאמורים לטפל (מה לעשות....טריפל לצערי), השארת הודעות ואי חזרה, או חזרה וניתוק בצילצול הראשון (ואח"כ הודעה שכאילו חזרו אליך), או חזרה כשאתה בממתינה (וזה הסתיימה חובתם-לא מעניינת אותם התקלה). דרישות אין סופיות מימך כלקוח לאתחל את ציוד הקצה הדפוק שלהם (שגוזלת לעיתים המון זמן), חוסר הסכמה על כך שצריך לשלוח טכנאי וכששולחים זה אחרי ימים ארוכים שהציוד תקול. אך הגרוע מכל זאת הרמיה, הם לא עומדים בהסכמים הכספיים איתם, אלא אם אתה נחוש ובלתי שביר (אובדן זמן של ימים שלמים על פני שבועות). אם הוט לא תגייס אנשים ברמה אנושית סבירה ותכשיר אותם, אין לה זכות קיום. אין משמעות לתכנים, מחירים והטבות אחרות כשאתה נתקל במה שתארתי לעיל.
82. החברה הכי גרוע במשק!
יגל   (06.12.17)
יש לי תיעוד של עשרות פניות אליהם. זמן המתנה ממוצע של 45 דקות!! כאשר בחלק מהמקרים פשוט מנתקים אותך מהקו אחרי 20 דקות. כל פעם פונה אליהם מחדש אחרי שמוסיפים לי עוד הפתעות בחשבונית החודשית. חברה של גנבים!
83. הוא משקרת ומצטערת הציבור
לקוח לשעבר   (06.12.17)
משפחתי עברה במשך כמה שבועות.גהינום חי שבסופו נאלצנו לנטוש .ההמתנה,למענה אנושי מטישה ומתסכלת. וגם אם עוניים, אתה מועבר למוקד קבלת.הודעות, שמבטיח שיחזרו בתוך שעתיים , בפועל הם חוזרים כעבור יומיים.וגם אז ללא פתרון. הנהלת הוא, אל תיתנו, אתם יודעים בדיוק את האמת.
84. חברה ש"מתיעלת" על חשבון הלקוחות שלה
עובר ליס   (06.12.17)
85. הוט היא העונש הגדול ביותר לאומללים שמנויים אצלה
אני עדיין בטראומה מה   (06.12.17)
86. הוט ויס שייכים לעבר
נועם   (06.12.17)
יחי המלך החדש
87. הוט חברה גרועה עם הרבה תקלות.אין שקות, שעות על הקו בהמתנה
דב,רמת אביב   (07.12.17)
עזבתי את הוט. מחזרים אחרי-אין סיכוי שאחזור אלהם. בזים לבני האדם. עושה רושם שהם מעבירים קורסים איך להתחמקממתן שרות.
88. איזה כיף עזבתי את הוט
זאב   (07.12.17)
ומאז הם רודפים אחרי אך איזו הקלה
89. לא חוזר להוט גם אם ישלמו לי
אורי   (07.12.17)
להתנתק מהם לקח כל כך הרבה זמן וטרטור שאין שום סיכוי שאחזור אליהם.
90. מענה טלפוני גרוע ואיטי...
דני   (07.12.17)
נציגים לא מקצועים ומזלזלים, טכנאים גרועים, בשורה תחתונה לא ברור לי איך החברה הזאת עדיין קיימת מצד שני אם לראש ממשלה מותר לקבל מתנות אישיות וכל פוליטיקאי שני בממשלה נתפס על גניבה או שוחד אני לא מתפלא על כך שחברת הוט עדיין קיימת בשוק!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה