|
871. _________________ תגובה ______________________
ביקורת דרכונים ##### , |
בעליה למטוס ##### |
|
(30.09.07) |
קראתי למעלה מ 700 תגובות ונדהמתי מהבורות!! ראשית כדי להכנס לכתבה הייתם צריכים להכנס למדור יהדות ואם לא הבנתם...מדובר בשאלה בעלת אופי יהודי והסמכות לטפל בשאלות יהודיות ניתנת למי שעוסק בזה.רציתם הפרדת הדת מהמדינה ומה שאתם עושים כרגע הוא השלטת המדינה על הדת בנסיון להחליט האם לשבת שבעה?הבורות מתחילה בשאלות יסוד בהם חלק מהמגיבים לא יודעים למה יושבים שבעה וסוברים ... כדי לחלוק כבוד למת? במדינה בה אין משרד הדתות ומחקו מתעודת נזהות את הלאום יהודי ובתי עסק פתוחים בשבת ומוניות שירות נוסעות בשבת מה אתם פתאום דוחפים את האף שלכם בשאלות עקרוניות דתיות נטו? עד לאן החוצפה מגיע כשבזמן שישנם אנשים המתנזרים מיהדות בשעה שמתכננים איך לדפוק עוד בן אדם ולעשות עליו קופה באותה שעה מתחסדים ונעשים צדיקי אומות העולם ואף שוללים פסיקות של רבנים שאת פסיקתם מוציאים מהתורה שלא למדתם בה.לפרופסור לפיזיקה לא היייתם אומרים אין לך לב ולאן הגעת מישום שהייתם מבינים שזהו תחומו והוא למד את הנושא עשרות שנים... גם ביהדות ישנם רבנים שלמדו את הנושא עשרות שנים כדוגמת הרב המופיע בכתבה זאת שעוסק בסוגיות הלכתיות יותר משישים שנה ולא צריך את עזרת אוכלי החזיר. כואב לכם לקרא את התגובה מישום שהאמת כואבת אבל התורה כותבת...קבל את האמת ממי שאמרה לרבות ילד בן 4 בלי משחקי כבוד אלא היה כנה עם עצמך ואם אתה לא מסוגל בגלל שקשה לך או שאתה לא מאמין או לא מתאים לך או שמדובר בחשכה של ימי הביניים פשוט תשתוק.עסוק בתחומך,הרב לא הציע לך כיצד לנהל את העסק ולא נכנס לשאלה שאת התשובה אליה אתה למדתה.נוצר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו.סייג לחכמה= שתיקה!
|
|
|
872. שישאלו את הרב עובדיה יוסף, הוא יותר ליבראלי בפסיקותיו
מתעוררת השאלה האם ישראל סגל ז"ל רצה שהם ישבו עליו שבעה?
1.הוא ביקש קבורה חילונית, האם הכוונה הייתה גם לעניין השבעה? שהרי שבעה זה מנהג דתי..
2. אולי התגובה של החרדים היא על כך שביקש קבורה חילונית ובזה הצהיר שהוא לא מעוניין בנוכחותם בלוויה?
|
|
|
873. במקום להתלהם תבינו שישראל סגל עצמו ביקש/הזמין זאת!!!!!!!!!
הוא ביקש קבורה חילונית, זה אומר שהוא הבין שאחיו החרדים לא יוכלו לבוא ובכ"ז דרש זאת. כנראה לא היה מעוניין בנוכחותם, ואם לא מעוניין בנוכחותם בלוויה- כנראה גם לא חש צורך שיהיו נוכחים ב"שבעה".
|
|
|
874. לכל המתלוננים והנפגעים!
אתם לא מאמינים בתורה, לא חושבים שצריך לנהוג כפי שהיא אומרת, אז למה שתשבו שבעה?? מה אתם נעלבים פתאום? מתאים לכם לשבת שבעה אז פוגע בכם שאומרים לכם לא לשבת?! מה עם שאר התורה? את זה חשבתם לקיים?!
|
|
|
875. 360- את לא מתביישת?
דתיה , |
ירושלים |
|
(30.09.07) |
מה זה השטויות האלה? הם בני תורה ובהרבה מהמקרים הרבה יותר משאנחנו! להשמיץ ככה אנשים שעובדים את הקב"ה זו עברה חמורה! שלא נדבר על רבנים בסדר גודל של הרב אלישיב, לא משנה אם הם בזרם שלנו או לא. ישראל סגל היה כופר בעיקר! חוצמזה שיש כללים ברורים לגבי שבעה בחג הסוכות. פעם הבאה תחשבי קצת יותר לפני שאת כותבת. חג שמח
|
|
|
ישראל סגל היה אדם גדול ויהודי חכם, ישר דרך ולפיד לעם ישראל.
עצוב מאד שהרב אלישיב, מי שאמור להיות מעל יצרים אנושיים שליליים ומהווה דוגמה לרבים כל כך, נתפס כאן כאדם קטן וקנטרני.
|
|
|
877. אלוהים שונא את היהודים-ראו מה מצבנו העגום וראו את הגויים כמה
|
|
|
ומה עם הרבי, שהתיר לבן שלו להשאיר את אישתו עגונה והוא בעצמו (הבן) התחתן בשנית????
כנוח ומתאים, אז זה בסדר לכופף את החוקים, הא?
יום טוב
|
|
|
879. היהדות - חמלה אהבה וסליחה, כנראה שלא....
הגיעה הזמן שהרבנים יעשו חשבון נפש, הם האחראים הישירים לזה שהעם מתרחק מהיהדות, הרב הוא מנהיג וכשמנהיגים נכשלים הם צריכים לקחת אחריות.
|
|
|
הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל כתב במאמרו "על במותך "חללים" שקרבי משפחתו לובשים לבנים ואוכלים ושותים ושמחים שמת משנאי ה'.
|
|
|
881. למס' 8 החרדים הם לא בעלי התורה.זהו רק
אחד הזרמים ביהדות.מתי תכניסו למוח הצר והמשובש שלכם שמיעקב יצאו 12 שבטים והחרדים היום זהו שבט אחד קיצוני ואינפנטילי..
|
|
|
|
|
883. חשוב מאוד !!! אלו התוצאות של התגובות שלכם, כנסו !!!!
ושל רדיפת הרייטינג |
|
|
(30.09.07) |
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3454682,00.html
חיים ומוות ביד הלשון
|
|
|
884. איך הם לא מתביישים?! לאסור על המשפחה הקרובה להגיע??!!!
שיתביישו!!!
|
|
|
כי הוא לא חושב כמוך??
לך יש את סרגל האנושיות ?
המשפחה שאלה את הרב והרב ענה כפי דעתו ואין לו להתחשב בבערות חילונית.
אתה יודע מה זה שבעה?
|
|
|
מה נזכרתם להשתמש בטיענים של דת וכו'? קודם תאמינו בזה ואח"כ תשתמשו בזה!
|
|
|
887. עולם חרדי צבוע ואכזר
לא יאמן כי כך יעשה.
העולם החרדי הצבוע שוב היכה.
לא מגיע להם להכלל בין אזרחי ישראל.
רק זכויות וקצבאות הם רוצים.
שיתחברו עם אחמדיניגאד--הוא יחבק ויבין אותם. גם ידאג לחסל אותם בבוא העת.
|
|
|
888. החילונים נהיו לי פתאום שומרי מסורת אדוקים חחח
מה לכם ולשבעה?
|
|
|
889. ל- 349 אתה צודק אבל רק חלקית
דתיה , |
ירושלים |
|
(30.09.07) |
אני בהחלט מסכימה איתך שאין מה להתרגש מעניין השבעה. הוא לא רצה את זה בכלל. דת לא נגעה לו בחייו ולכן אין סיבה שתגע לו במותו. ולכן במקרה הזה אין להשמיץ את משפחתו החרדית (בדגש על המשפחה כי אין ספק שאין להכליל כאן את החברה כולה). אולם במקרה של הלווית אביו אכן משפחתו נהגה לא בסדר לטעמי. אך חשוב להבחין ולהבדיל בין המשפחה לחברה כולה. זה שהמשפחה בחרה בצעד מסוים לא מחייב שהחברה החרדית כולה היתה בוחרת באותו צעד. יש הרבה משפחות חרדיות שמרחיקות את בניהם החוזרים בשאלה, אך לעומת זאת יש גם הרבה שלא. יש הרבה ששומרים על קשר חם ואדוק עם הפורש, כמובן שזה תלוי גם במידת רצונו שלו וביחסו אליהם. אי אפשר לצפות שהוא ישמיץ את החברה החרדית ואת משפחתו בתוכה, ואז יצפה ליחס חם ואוהב. תחשבו על זה..
|
|
|
אתה לא יודע מאיפה ההחלטה של הרב אלישיב נובעת אז תרגע ומהר. חוצמזה שאם אתה באמת מאמין במה שכתבת על ואהבת לרעך כמוך לא היית צריך להוסיף את ההערה הפוגעת ל77. כנראה שאתה פשוט לא באמת מאמין בזה. תחשוב על זה
|
|
|
891. ל8 - האדם הזה לא ביזה שום דת
החרדים אינם הדת היהודית למרות שהם מנסים לשכנע את כל העולם שכך הוא. הם לא הדת היהודית לא במספרם ולא בחשיבותם. גם אני יהודיה גאה ולא עולה על דעתי לקיים את כל ההלכות המטופשות והפרימיטיביות שהחרדים משתיתים על עצמם מטעם עצמם. הדת היהודית גדולה ועמוקה בהרבה משטויות ימי הביניים שלהם.
|
|
|
892. אנשים כאלו הם לא דתיים אמיתיים.
הם אנשים שחושבים שמה שהם עושים זה עבודת השם, אבל זה לא.
יש מעט דתיים שהם דתיים אמיתיים כיום.
כל השאר סתם מפיצים שנאה וקנאות בשם אלוהים.
|
|
|
אין לי ספק שאם היה ישראל סגל ז"ל נשאר בקהילת הוריו, היה מגיעה לגדולה אף יותר מכל אלה שפוסקים נגדו. גדולתו היתה בחוכמתו ובין היתר שראה את האפלה בקהילה בה גדל וכן באומץ לב לעשות את הצעד לעולם האור. על כך מתקנאים הפוסקים ה"דגולים" ומכאן פסיקותיהם החשוכות.
|
|
|
894. פשוט מזעזע, מעוררים סלידה של העם מהדת והדתיים - חבל!!!
|
|
|
|
|
896. הדתיוּת היא מקור לשנאת מוות ומלחמה. במקום לאהבה
ואיחוד עם האל. כך זה באיסלם בנצרות ומה לעשות גם ביהדות. איזה רב חשוך אומר שעל יהודי לא יושבים שבעה. וישראל סגל הוא יהודי החי ומת על פי אמונתו. מה הוא הפך בן דת אחרת? ואיזו משפחה לא הולכת לקבורת בן המשפחה? זה כבר שנאת חינם מהסוג הבזוי והלוא יהודי שבגללו נחרב בית המקדש.
|
|
|
897. פשוט לא יאמן. לב אבן יש לדתיים
לב אבן!!!
|
|
|
898. כמה תגובות הזויות.... שבעה זהו מנהג דתי, יהודי....
#################### |
|
|
(30.09.07) |
ישראל סגל עזב את הדת ולא האמין בה. מה כ"כ מזעזע בזה שלא ישבו עליו שיבעה לפי זה?? הוא גם לא רצה שיקברו אותו בקבורה יהודית! תגובות מוזרות כמו נבערות, חשכה וכו' לא קשורות לכאן מכיוון שכל השיבעה הוא עיניין דתי שנובע מעצם התורה. את העינין שצריך לשבת שיבעה למדו חכמינו מהתורה. לכן גם הפסיקות בנוגע לשיבעה הם עיניין דתי... מצד שני מאוד מחמם את הלב לראות איך באמת איכפת ליהודים מהדת..
|
|
|
899. אתם מוציאים ליהדות שם רע!!!!
אין אדם שאינו זכאי לכך שישבו עליו שבעה,
|
|
|
שאלוהים יסלח לו על מעשיו אלה
אני לא סולח !
| |