חדשות  דעות
ישיבות במקום נובל. ישראל בחרה להתאבד
רון אהרוני
פורסם: 06.10.11, 11:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 1696 תגובות ב-824 דיונים
751. נו, עוד טור במסגרת רון אהרוני ומלחמתו ביהדות.
ד"ר טוקבק   (06.10.11)
752. לא לתת כלום לחרדים כ
(06.10.11)
מה שאתה אומר לתת חינוך לילדים חרדים כי אני שונא אותם מחר תגיד שאסור להם לעבוד כי הם לא משרתים אחרכך תשים אותם במחנות ריכוז ואחרכך פיתרון סופי קצת היגיון לא מזיק
נשלח מהאייפון שלי
753. לשים תמונה של רון אהרוני בכותרת ולא של דן שכטמן, צביעות!
(06.10.11)
754. לימוד תורה בישיבות היא תירוץ של בטלנים לא לעשות כלום.
ס--ו--ל--ו   (06.10.11)

מספיק סיור של כמה שעות בארץ החרדים 'מאה שערים',

בכדי לראות את כל העוני והסחי,

שבהם נתונה כלל האוכלוסיה החסידית,

 

הבעיה עם לימוד תורה, שהיא למשתמשים בה, סוג של אשליה,

כשהם בטוחים שהם מסיגים ידע ורוחניות בלי עמל,

רק בלשבת על התחת, ולבהות (בעיניים עמומות) באוויר,

 

----------------------------------------------------------

 

להלן דוגמית של השחיתות שקיימת בישיבות החרדים לגבי חרדים מברוקלין,

הביטוח הלאומי הישראלי מממן להם את החים שם בברוקלין, בשיטה להלן... 

הם עושים עליה לישראל, ומקבלים אזרחות ישראלית,

כאן הם מצטרפים לישיבה או לכולל, ומקבלים קיצבת אברכים,

לאחר מכן הם חוזרים לארה"ב, וממשיכים לקבל את הקיצבה,

בנוסף, הם רושמים כל ילד שנולד להם שם במשרד הפנים כאן,

ומקבלים בעדו קיצבת ילדים.

את התעודת זהות שלהם הם משאירים כאן אצל הרבי בישיבה,

והוא דואג להם בכל הסידורים בביטוח לאומי ובמשרד הפנים,

ע"י שליח אברך משי מהישיבה/כולל שמתחזה להם ומציג את ת"ז,

ולסיום, הם משתתפים בבחירות בישראל גם כן ע"י אותו שליח,

------------------------------------------------------------------------

 

בסיכום...

להפסיק את הקיצבאות לאבריכי המשי ורבניהם,

שיצאו לעבוד לפרנסתם,

ושישלמו דמי לימוד באם רצונם ללמוד בישיבה.

 

ואז הדת תפרד מהמדינה מאליה,

ותחייה את חייה בצורה עצמאית.

כל אחד יוכל ליהיות מאמין שוטה דתי,

כמו שכל אחד יוכל ליהיות מאמין שוטה סמולני.

-------------------------------------

 

אגב, החרדים מחפשים את האלוהים במקום הלא נכון,

קודם הם צריכים ללמוד מתמטיקה,

שזאת השפה שהאלוהים מדבר ופועל בה,

לאחר מכן שילמדו את החוקים הקוסמיים שאלוהים ברא,

שלפיהם מתנהלים כל העצמים הגשמיים ביקום, כלומר פיסיקה.

ואם ברצונם לדעת איך נוצרו ומורכבים בעלי החיים, שילמדו ביאולוגיה.

 

לאחר שידעו כל זאת,

שילמדו פילוסופיה, שזה התחום שעוסקים בו במשמעות החיים.

אפלטון ושפינוזה זה מקום טוב להתחיל בו.

 

במקביל לכל הנ"ל,

שיתענינו בספרות, ואומנות, ומוסיקה, והיסטוריה, וכו..

שאלה תוצרים של הרוח האנושית,

 

 

לסיום,

אלוהים לא מחכה, לא להם, ולא לאף אחד אחר, בסוף הדרך.

 

755. נו, טוב, עוד אנטישמי. מה לעשות. יש גם כאלה.
(06.10.11)
756. פרופ' רון אהרוני! אוהבים אותך מאוד!
סטודנט טכניון ,   לשעבר   (06.10.11)
אתה מרצה דגול.

ואתה צודק לחלוטין!

תודה!
757. כן, גם יגיע צונאמי מדיני בספטמבר. אמל'ה! שהשמאל יציל אותנו!!
גל   (06.10.11)
758. לפרופסור הנכבד
אורן ,   ירושלים   (06.10.11)

דברייך אינם מדוייקים מהישיבות צמחו גם 2 חתני פרס נובל בהם אתה מתפאר ומתגאה { ש"י עגנון ופרופסור אומן} כך שלהגיד על כך שהכסף שהולך לישיבות הוא בזבוז זה טעות . ש"י עגנון זכה על כתיבה תורנית. ופרופסור אומן  ביסס את מחקרו על מקור תלמודי ממסכת כתובות { כן אותו ספר חוקים עתיק הביא למחקר בתורת המשחקים שהיום מרבית העולם הכלכלי מתנהל על פיו}. כמו כן הישיבות תרמו בעוד הרבה אנשי רוח אקדמאיים מהשורה הראשונה: פרופסור דויד הנשקה, פרופסור שטרן, הרב ד"ר שפרבר , הרב ד"ר ליכטנשטיין, הרב ד"ר ערוסי, שופט בית המשפט העליון לשעבר מנחם אלון , ועוד כהנה וכהנה שהיריעה קצרה מלהחיל. דווקא אתה פרופסור מכובד מבקש מאיתנו לוותר על מורשתנו הייחודית. מורשת שהצמיחה במשך אלפי שנים אנשים שהועילו לכלל האנושות. אפילו בדרום קוריאה לומדים גמרא כדי להתחקות אחרי המוח יהודי . חבל דבריך מאכזבים למדי.  

759. ביבי והרב עובדיה ירשמו בדפי ההסטוריה כאחראים לחרבן בית שלישי
מוטי ,   ירושלים   (06.10.11)

הדוסים האנטי ציונים והחשוכים יפילו את המדינה כפרי בשל ליידי הערבים ואז מה -

 

........... הכל זה מלמעלה ......................

760. בני לומד מתמטיקה באוניברסיטה .המורה הראשון
אני   (06.10.11)
בו נתקל - ברמה עלובה בלשון המעטה.
כדאי לעשות בדק בית לפני שמתלוננים.
נוסף לכך אבקש לציין שגם אלו שבוגרים 5 יחידות בתיכונים בהצלחה -90% מהם לומדים בשיעורים פרטיים .
הציבור פראייר לכן הציבור ישלם.
761. לא מסכימה איתך. הבעיה לא הדת.
(06.10.11)

הראיה:   בתי ספר דתיים (ממלכתיים) מגיעים למקומות גבוהים יותר בציונים.

ופה נעוצה הסיבה.   הילדים הדתיים מחונכים למשמעת עצמית. ההורים שלהם לא פוחדים לאסור עליהם לראות טלוויזיה  ולשחק בלי סוף בפלייסטיישן.  יש להם עוד דברים להגשים בחיים.

ומכאן מגיעים למשמעת, כבוד למורים, ובקיצור אקלים טוב ללימודים.

אצלנו (גרים בשכונה חילונית טובה) בית הספר מייצר המון גימיקים כ'די למצוא חן בעיני ההורים. רעש נוראי עולה מן הכיתות בכל שעה. אין אווירה לימודית, הרבה ילדים בכלל לא יודעים ללמוד.

בקיצור, הגישה לפיה אסור לכוון ילד ולרסן אותו פן ידרדר דימויו העצמי והיצירתיות שלו תאבד  -   תגרום לו להיות מוכר פלאפל בסוף. (פלאפל יצירתי).

762. אתה הוכחה מצויינת לכך שפרופסור יכול להיות גם בן אדם אידיוט
דורון   (06.10.11)
763. זה פשוט לא ייאמן, שתמיד השמאלנים מזכירים
איתי   (06.10.11)
את הדתיים , בכל אפשרות ובכל מצב!
אבל משום מה הם תמיד "שוכחים" את הערבים, שגונבים בראש מורם פי 4 או 5 יותר ממה שהדתיים מקבלים!!!!

לערבים יש יותר ילדים מהדתיים, יש להם יותר מוסדות לימוד פרטיים, גונבים ללא
בושה מביטוח לאומי - אבל לעולם לא נשמע על כך כלום!!!
שמאלנים ארורים ומושתנים שכמותכם!! או יותר נכון - שמאלנצאים!!
764. מרגיז אותך שאנחנו מצליחים? למדע ולמצליחים בו לא ניתן מונופול
נביאי זעם בשקל   (06.10.11)

 

כל אחד עושה את חלקו.

 

למדע ולמצליחים בו לא ניתן מונופול דעה. אל תמהרו להפוך כל הצלחה לקרדום דעותיכם הפוליטיות. טעות שגם זמרים ידועים לוקים בה.

 

בסך הכול מדינת ישראל היא מופת של תקומה והצלחה בכל מישור ומישור. ובמיוחד לאור אוכלוסייתה הקטנה, גילה הצעיר, והתקורה הבטחונית.

 

אז תמחא כפיים בנימוס מהפינה שלך,

ותפסיק לרקוד על הפרס שאפילו לא אתה קיבלת.

 

765. פרופ רון אהרוני היקר. לך תגיד את זה לפרופ אומן זוכה פרס נובל
שמי   (06.10.11)
דתי חרדי.
766. הוכחת שגם פרופ' למתמטיקה יכול להיות טיפש
דוד   (06.10.11)
767. הכותב הוא שמתאבד בעוזבו את התורה!
רון ,   ב"ש   (06.10.11)

התורה היא המדע היא העובדות המוגמרות שהתקבלו מבריאת העולם היתאבדות זה לא ללמוד בישיבות ולהתרכז בדת, כל ההיסטוריה מלאה עובדות דוקא במדינות הנאורות היהודים סבלו משמד מאחר שעזבו את התורה, התורה היא סם החיים של היהודי ובזכותה קיים ולא נכחד היכן שיש נאורות יש אטימות ואכזריות וחוסר סובלנות. ליהודים בגרמניה לא הועיל להיות אזרח גרמני ונאור זה לא הציל אותו מלמות כמו כלב אבל במדינות המזרח שם למדו תורה ודבקו בה נצלו בניסי ניסים וכמעט לא נפגעו כך שהתאבדות זה לא ללמוד תורה ולחיות ע"פי תורה ומצוות בתמימות כך שהכותב הוא לא מציאותי ומונע ממניעם זרים של יוהרה וגאווה אבל האלוהים משפיל גאים ומרים את שומרי התורה התמימים והענווים והשכר קרוב לעתיד לבוא בגאולה והכותב יבין שאין מציאות של יהודי ללא תורה ומצוות!

יבושו כל עובדי פסל המתהללים באלילים כי לקח טוב נתתי לכם תורתי אל תעזובו!

768. אותה שיטת תעמולה של האנטישמיות הותיקה והמוכרת..
דוד, ארץ ישראל   (06.10.11)

שלא לומר התעמולה הנאצית.

 

מציגים בעיה ואז ללא כל בסיס עובדתי ובאמצעות דמגוגיה זולה מאשימים את האחר באחריות העיקרית לקיומה. פעם אלה היו היהודים שהיו אשמים בכל והיום, כאן בארץ "היהודים" , הדתיים הם האחראים.

 

זו לא הטלויזיה המטומטמת והמטמטמת שילדים חילונים צופים בה שעות, זה לא האינטרנט המלא בזימה וסרטי אלימות שילדים גולשים בו במשך שעות, זה לא החינוך הקלוקל וחסר הערכים שמעודד צרכנות חומרית על פני רוחניות, וגם לא האיכות ההולכת ונעלמת של החינוך החילוני שכבר אין לו הרבה מה להציע לדור הצעיר מלבד תרבות אלימה , חוצפה וחסרת דרך ארץ שבה תלמידים מקללים מורים שלא לומר מכים אותם וילדים נעדרי כבוד להוריהם שלא לדבר על סתם מבוגרים ..בכל אשמים הדתיים שמעיזים להתעקש ללמוד את "ספר החוקים הישן. "  [ רק אידיוט שלא למד מעולם תורה וחי בתוך עולמו הצר כעולם נמלה( גם אם זה מדע כזה או אחר ) יכול לקרוא לספר התנך ספר חוקים ]. תתבייש לך פרופסור דמגוג ותתביישו לכם התומכים בדברי ההבל שלו. ככה באותן שיטות הואשמו אבות אבותיכם ע"י האנטישמים והנאצים במחדלי העולם כולו. 

769. רון היקר
אסף   (06.10.11)
הרמבם שהוא מחלוצי המדענים למד תורה תלמד גם אתה ותקבל המוווווון מידע על המדע.בהצלחה ושנה טובה
770. פרופ' רון הנכבד: אני העני מדעת חולק עליך
צביקה ,   צפון   (06.10.11)

אך אתחיל במשותף, בהסכמות הגורפות.

רבים מדי הם הנושאים את כלי הדת על שכמם, הרודים בנו בציוויים שאינם מתיישבים עם השכל וההגיון, שהתורה כה מפצירה בנו להאחז בהם. "כי לא בשמים הוא" העתיר בנו אף דוד המלך, כאן על פני האדמה. את מירב תובנותיו הקדיש הרמב"ם בכל כתביו לאמור-היהדות מתנהלת דרך התבונה, ולא בכוחם של ציוויים ובעומסי ניסים. וכל מאמציו של הרמב"ם היא ליצור תואם בין התורה  ובין סידרי הטבע.

 

על כן קשה לי לקבל את מסקנותיך החפוזות, נכבדי, כי הן מטילות את כל "האשמה" בעצם האמונה היהודית, הכוללים את אלה הרואים במורשת חכמי ישראל נדבך עצום לכל המייחד את העם היהודי. טול מאתנו את "הדת" כהבחנתך, ותראה לנו את הדרך לכל המושכל והנאור שהעם היהודי פורץ את כל גדרותיו.

לימודי הדת הם שורשינו, ומחוייבותנו לשמור על הרצף ככתוב "והגדת לבנך",

אך אין הם צריכים להוות תחליף ללימודי הליבה. אין שום קשר לכך, הקשר הבלבדי הוא תקציבי, ובסידרי העדיפויות, לא הדת ולא המדעים צריכים לספוג,

 

לא בכדי תמצא את אותה אמונה צרופה, לעתים סגפנית, ותובענית, בשורשיהם של אנשי מדע יהודים וישראלים (היינו הך בעיניי)ולא אתפלא שגם אתה יונק מאותם שורשים המעמיקים את חיינו, וממריאים איתם לגבהי מרומים.

שנה טובה וחתימה טובה

771. פרופ. אומן לא עוסק במדעים שסותרים את אמונתו הוא מתעסק בכלכלה
רון   (06.10.11)
פרופסור אומן חקר את קבלת ההחלטות של אנשים תחום שאין לו שום סתירה עם הדת אז כל מי שנותן את אומן כדוגמא של הסתדרות המדע עם הדת טועה!
772. תגובה רצינית לכתבה
ניני ,   מרכז   (06.10.11)
הסכמתי מאוד עם החלק הראשון של הכתבה. וזהו. כי אחכ הכל שקרים. יש הכרח להבדיל בין הישיבות התיכוניות לבין הישיבות השחורות. ונניח לרגע את הפער הלימודי העצום בצד ונתייחס לפן הכספי, בדיוק כמו שפרופ' רון אהרוני התכוון. סבסוד המקומות האלו לא מגיע מאותם המקורות, כשהממשלה מהווה רק מקור אחד מבין שלל גופים. ואין להשוות מוסד פרטי לבית ספר ציבורי. ומה ההבדל בדיוק בין ישיבה תיכונית לתיכון חילוני? אמנם בישיבה התיכונית מוסיפים על השעות הנדרשות אך הסוד הכמוס שהאדון הנכבד לא הזכיר הוא שההורים משלמים יותר!!! בדיוק על זה...אז דיי למשחקים, ולהאשמות, זה פשוט מרתיח. חינוך דתי הוא לא "במקום" חינוך חילוני ולא "בא על חשבון". אנשים החושבים את עצמם נאורים ואומרים משפטים כמו "כל התקציב הזה היה צריך ללכת לחינוך מודרני חילוני" מייצגים עליבות. בנוסף, כמי שלמדה בתיכון דתי (הנכנס גם לרשימת ההשמצות), אני יכולה להעיד שלמדנו את כל המקצועות הנדרשים והמקבילים בתיכון החילוני וההבדל היחיד היה, תפילה, ומגמה שניה בתושב"ע, כשמגמה שניה זהו דבר נפוץ מאוד גם אצל חילונים. אני רואה את עצמי כמאוד ביקורתית כלפי הציבור הדתי ובכל זאת הכתבה הזאת מזעזעת אותי עמוקות. אני המומה שבחרת לפרסם את הדברים האלה. מילים ריקות מכל תוכן אמיתי וטבועות בשנאה.
ההוכחה לכך שהכותב הוא שונא דתיים, שמלאני קיצוני כנראה, היא ששטח את משנתו אודות מגוון בתי הספר השונים בארץ אך השמיט לחלוטין כל מידע אודות תקצוב בתי הספר הערבים.
אסיים בכך, שנדרשות רפורמות רציניות בתקציב החינוך בכלל ובשאיפה לשיוויון מלא בין שלל המגזרים, בפרט.
773. כל הכבוד על האומץ..אכן כן..הכסף של המדינה מגדל חרדים וטפילים
ישר כוח   (06.10.11)
על חשבון כולנו. והם מתרבים בקצב מבהיל. אף מתמתיקאי או פיסיקאי לא יצא מהם..ובטח שלא חתן ועל אחת כמה וכמה שלא כלה של פרס נובל.
774. לקרוא ולבכות... צריך שינוי יסודי ואת זה ניתן לעשות רק בקלפי!
תחשבו על זה...   (06.10.11)
775. פרופסור רון אהרוני שונא דת איש מרצ לשעבר
ממקימי תנועת אור   (06.10.11)
כל קיצוניות לכאן ולכאןהיר רעה. אבל ישנם אנשים הזקוקים לאמונה במשהו כדי שיחזיק אותם שפויים. אני לא מאמין אבל אני לא אנטי דפוק.
776. האנטישמיות היחידה היא של החרדים שמלמדים מגיל אפס לשנוא את
שאול ,   תל אביב   (06.10.11)
החילונים בישיבות שלהם ושסוחטים סכומי עתק מכספי המיסים שאותם משלמים החילונים העובדים . האנטישמים היחידים הם החרדים תיכנסו פעם לשיעורים בישיבת חרדית תראו כמה שנאה כלפי הציונים נלמדת שם.
777. לגמרי צודק
רננה   (06.10.11)
החינוך בישראל הוא זוועה. סעו לשנתיים לרילוקיישן בארץ אחרת (כמעט לא משנה איזה) ותראו בעצמכם איך צריך בית ספר לעבוד. כרגע מדברת רק על יסודי אבל מכירה גם תיכונים.
778. פרופ' שמאלני זבל!!!
חילוני אך ציוני ,   ראשון לציון   (07.10.11)
השמאל=סכין בגב האומה היהודית!!!
779. ישראל אומן פרופ' שלמד בישיבה...
דוד ,   חיפה   (07.10.11)
גם שי עגנון עם פרס נובל לספרות...
הדת לא תרמה?
מעניין...
לגרמניה היה מדע אבל לא דת...
6 מליון נרצחו בגלל זה...

כותב הכתבה שכח שהדת מהווה את המוסר בעולם, בלי זה המדע היה משבט עוד היטלר חדש.
780. פרופסור רון אהרוני- ספר החוקים
אברהם ,   ניו-יורק   (07.10.11)
ספר החוקים שאתה מדבר עליו הינו ספר שעליו מושתתים כל החוקים המוכרים לך כיום. אם היית טורח לבדוק אותו מעט אפילו בפשט ולא בסוד, היית מבין שלולא הספר ״העתיק״ הזה, לא הייתה לך הזכות להיות תושב המדינה. הזכות היחידה של עם ישראל בארצו נובעת מזה הספר.
אם הספר הזה כל כך פרימיטיבי, איך אתה מסביר את חזרתם בתשובה של אנשי אקדמיה רבים בכל התחומים???
אני מבטיחך שהם לא עשו זאת מהתלהבות אלא מתוך בדיקה מעמיקה של הנושא.
הזכרת בסוגריים אבולוציה, אם תפעיל מעט את השכל היהודי שלך ותעמיק מעט תגיע למסקנה שאולי דרווין היה קוף. אבל כל השאר בני אדם עם שכל.
ועוד דבר באותו הקשר, אם אכן תאוריית האבולוציה קיימת ויש לטבע את היכולת והרצון להשתפר ולהגיע לשלמות, איך אתה מסביר את העובדה שיש עדיין קופים בעולם, מפני שעל פי שיטתך הם כולם היו אמורים להתפתח לבני אדם???!!!
תחשוב מעט, לא צריך הרבה על מנת להבין ולהגיע למסקנה שזו תאוריה מצוצה מן האצבע.
אם תרצה חומר המפריך את השטויות האלה גש ל-
Www.shofar.net
ותאמין לי שתהיה מאושר
אבל אך ורק אם אתה טוען שאתה אמיתי, כי אם לא, כל מה שכתבתי כאן הינו בזבוז זמן.
אני מקווה שאתה אמיתי.
נשלח מאייפון שלי
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה