שתף קטע נבחר

הסירו את המסכות, התמכרו לאהבה

מותג הקוסמטיקה MAELYS בשיתוף עמותת "מרכז גרנות" יוצאים בקמפיין משותף ראשון מסוגו: "Love Needs No Filters" ועושים כבוד לאהבה טהורה ללא הבדלי דת, מין, גיל וגזע כחלק מהעלאת המודעות לשוויון זכויות בחברה הישראלית וקידום השיח החברתי החיובי. צפו

קמפיין חברתי משותף למען קידום ערבות הדדית ושיח מחבר ואוהד בחברה הישראלית. על הקמפיין חתומים מותג הקוסמטיקה הישראלי MAELYS ועמותת "מרכז גרנות" כשכל הכנסות הקמפיין יתרמו לעידוד תקשורת מקרבת לבבות חבברה הישראלית

 

הקמפיין החדש שנקרא - "love needs no filters" – עוסק, באהבת חינם חפה מהבדלי מין, דת, גזע וגיל. אהבה שחוצה גבולות, מגדרים, ושוברת נורמות ומוסכמות.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 הסרטון הפרובוקטיבי של הקמפיין מפגיש בין עשרה אנשים שונים (חד מיניים, דו מיניים, שחורים ולבנים, ערבים ויהודיים, דתיים וחילוניים ועוד...) שמתגוררים בישראל, כשהם צריכים להתנשק אחד עם השניה, כשהם עוטים על פניהם מסיכת פנים.

 

יוצרי הקמפיין מסבירים שמסיכת הפנים אמורה להמחיש את המסיכה היומיומית שכל אחד מאיתנו עוטה בחייו. הקמפיין מציג לדבריהם עד כמה אין גבול לאהבה גם כשיש פער אתני ותרבותי רב בין בני אדם, כאשר הסבלנות והנתינה לזולת חייבים להיות הכוח החזק בשיח הציבורי.

  

יישום הגישה של "אחד למען השני"

על כל תרומה לעמותת מרכז גרנות, יקבל התורם במשלוח חינם עד הבית - זוג מסיכות פנים של MAELYS (אותן מסיכות שהשחקנים בסרט עוטים). המטרה היא שכל תורם יצטלם עם בן/בת זוגו כשהם מתנשקים בזמן שהם עוטים על עצמם את המסיכות. כל התמונות יעלו לרשתות החברתיות תחת האשטאג LoveNeedsNoFilters#. בין התמונות תוגרל טיסה זוגית לפריז ושלל פרסים נוספים.

 

הסירו את המסכות, התמכרו לאהבה ותמכו בנו ()
הסירו את המסכות, התמכרו לאהבה ותמכו בנו

 

את מרכז גרנות ייסדה ד"ר צביה גרנות, מהיועצות הזוגיות המובילות בארץ, במטרה להקנות ערכים של תקשורת מכבדת בין כל אדם לכל אדם. המרכז פונה למוקדים חברתיים רבים, בכל הגילים ובכל שכבות האוכלוסייה, ורבים מאוד כבר מיישמים את הגישה של "אחד למען השני" ביחסים שלהם עם סביבתם: בזוגיות, במשפחה, בעבודה, עם חברים, ועם כל אדם בכל מקום.

 

"אני רוצה להודות לחברת MAELYS על הקמפיין למען השיוויון שהרמנו ביחד שכל הכנסותיו יתרמו למען פעילויות העמותה", מסכמת ד"ר גרנות. "לא בכדי נבחר מועד הוולנטיין דיי, 14.2.18, יום חג לאוהבים, להעלאת הקמפיין לאוויר: אהבה פורצת גבולות - ועלינו כחברה לדעת, ללמוד ולקבל את כולם באשר הם. בנחישות ובעוצמה, הסירו את המסכות, התמכרו לאהבה ותמכו בנו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים