שתף קטע נבחר

היכן נתנדב השבוע?

דרושים מתנדבים לחונכות וסיוע אישי למען אנשים עם עיוורון או לקות ראייה. דרושים מתנדבים לחונכות וליווי אישי לחולי פרקינסון בבתיהם. דרושים מתנדבים לחונכויות לימודיות והעצמה אישית לילדים ובני נוער במגוון ארגונים בארץ. דרושים מתנדבים לליווי אישי של קשישים באמצעות המוזיקה. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ-11,000 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.

 

 

 

התנדבות בכל הארץ:

מי? ESRA - עמותה התנדבותית שנוסדה כאיגוד לדוברי אנגלית.

איפה? כל הארץ

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות לימודים לילדים ונוער באנגלית. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הספר ועזרה לתלמידים מתקשים באנגלית. ניתן לחנוך ילדים בכיתות א-יב. החונכות יכולה להיות פרטנית או קבוצתית.

מתי? בימים א'-ה', בשעות 08:00-14:00, לשעתיים בשבוע. בהתחייבות עד סוף שנת הלימודים.

למי לפנות? לשלי במייל: shelleys@esra.org.il

 

מי? "מגדל אור" הוא ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה המפעיל את תוכנית "מקריאים" המסייעת לעיוורים או לקויי ראייה שמועסקים בשוק העבודה ובמקומות שבהם הטכנולוגיה המסייעת אינה מספקת פתרון מלא.

איפה? כל הארץ

מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בהשלמת השכלה לבוגרים בעלי לקות ראייה או עיורון. ההתנדבות כוללת: הגעה למקום העבודה של הבוגר, סיוע בהקראת חומרים מקצועיים, הכנת מצגות, חיפוש חומרים באינטרנט, סיוע חברתי ורגשי ועוד.

מתי? פעם בשבוע למשך שעתיים בימים ושעות גמישים המתואמים מול הבוגר. ההתנדבות יכולה בחלק מהמקרים – גם להיעשות מרחוק. בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il

  

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת פרקינסון בישראל מייצגת את כלל חולי הפרקינסון בארץ ופועלת לשיפור איכות חייהם ומיצוי זכויותיהם.

איפה? טבריה

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לחולי פרקינסון בבתיהם. ההתנדבות כוללת הגעה לבית החולה, אירוח לחברה, יצירת קשר אישי, שיחה משותפת ועוד.

מתי? בימים א'-ה', בשעות 10:00-13:00, 16:00-20:00, לשעתיים בשבוע. בהתחייבות לשלושה חודשים.

למי לפנות? לציון במייל: zionazrad2012@gmail.com

 

מי? המחלקה לשירותים חברתיים (יחידת הרווחה וההתנדבות) של מעלות תרשיחא מסייעת ומעניקה מענים במגוון תחומים למגוון אוכלוסיות בעיר.

איפה? מעלות תרשיחא

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות לימודית במועדוניות לילדים ביסודי. ההתנדבות כוללת: סיוע בשיעורי בית, הסברת החומר הלימודי, תרגול החומר הלימודי עם הילד.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 15:00-18:00 לפעם בשבוע לשעתיים. בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? ליעל במייל: ykatz100@gmail.com

 

התנדבויות באזור השרון:

מי? עמותת קרן עתיד פלוס לחינוך בישראל מקדמת ומנגישה לימודי מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה תוך טיפוח חשיבה, יצירתיות ויזמות בקרב ילדים ובני נוער.

איפה? נתניה, רמת השרון, תל יצחק

מה מחפשים? מתנדבים מקצועיים לחונכות לימודית והעברת שיעורים לנוער בסיכון. ההתנדבות כוללת הגעה לאחד מכפרי הנוער, והעברת שיעורים לקבוצות של 10-15 תלמידים בכיתות ט-יב, או חונכות פרטנית במקצועות שונים: מתמטיקה, פיזיקה, רובוטיקה, עיצוב גרפי, אלקטרוניקה ותכנות.

מתי? בימים א'-ה', בשעות 16:00-20:00,לשעתיים בשבוע. בהתחייבות למספר חודשים.

למי לפנות? לענבר במייל: Inbar@atidplus.com

 

    ()

 

מי? עמותת IMAGINE מקדמת תהליכי העצמה במוזיקה לאוכלוסיות מגוונות הזקוקות לחוויה חיובית ומעוררת השראה.

איפה? אזור השרון הצפוני וגוש דן

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית ומוזיקלית לקשישים וניצולי שואה בבתי אבות ומרכזי יום בהם יש עמדת מוזיקה. ההתנדבות כוללת: ביקור קשיש בבית אבות או מרכז יום לקשישים ולניצולי שואה, מתן אוזן קשבת ויצירת קשר אישי עם הקשיש דרך האזנה למוזיקה דרך עמדה מיוחדת שהעמותה הקימה במרכז/בבית אבות, לקיים פעילויות הקשורות במוזיקה יחד עם הקשיש בסיוע של העמותה והמערכים שלה.

מתי? אחת לשבוע, בימים א'-ה', בין השעות 9:00-12:00 או 16:00-19:00 או בתיאום מראש מול בית האבות, לשעה. בהתחייבות לחצי שנה ומעלה.

למי לפנות? לענבל במייל: inbal@imagine.org.il

 

מי? "שווים" היא עמותה לשיקום תעסוקתי, שהוקמה המטרה להקים ולנהל מפעלים מוגנים עבור ציבור נפגעי הנפש בישראל כדי לתת מענה לאלה שאינם יכולים להיקלט בשוק העבודה החופשי

איפה? נתניה

מה מחפשים? למפעל השיקומי של העמותה דרושים מתנדבים לסיוע לצוות המדריכים (מנהלי עבודה) במפעל המוגן עם המשתקמים בגילאי 20-70. ההתנדבות כוללת: ניהול משמרת עם המשתקמים והמדריכים, סיוע למשתקמים בתפעול המכונות, חלוקת עבודה עם המדריכים וכדומה.

מתי? אחת לשבוע בין הימים א'-ה' 7:00-14:30 למשמרת שלמה. בהתחייבות לחודשיים.

למי לפנות? ליונתן במייל: shavim.netanya@gmail.com

 

התנדבויות באזור ירושלים:

מי? עמותת מלב"ב למען רווחת הקשיש

איפה? ירושלים

מה מחפשים?

  • סיוע במוקד הטלפוני של העמותה: מענה טלפוני ובעיקר שיחות יוצאות לקשישים, הזקוקים לאוזן קשבת. המתנדב מקבל רשימה של קשישים שאיתם הוא יצור קשר, יתעניין בשלומם, יבדוק אם יש להם בעיות או צרכים כלשהם ויציע את שאר פעילויות העמותה כמו ביקורי בית, שירות תיקונים קלים, סיוע בקניית מצרכים וארוחות חמות ועזרה מול רשויות - כמו בקביעת תורים לקשיש הזקוק לעזרה. ההתנדבות מתקיימת בימים א'-ה', בין השעות 7:30-14:00. אם קבוצה משמעותית של מתנדבים, ניתן יהיה להגיע גם בין השעות 15:30-18:00. בהתחייבות  לשלושה חודשים.
  • חונכות אישית והדרכת מחשבים לקשישים: יצירת קשר אישי, פעילות משותפת והפגת הבדידות. ניתן גם להעביר הדרכה על שימוש במחשב. ההתנדבות מתקיימת אחת לשבוע, בימים א'-ו' בשעות גמישות, בתיאום מול הקשיש/ה ורכזת ההתנדבות, בבתים או במוקד העמותה. בהתחייבות לשלושה חודשים.
  • סיוע וליווי לקשישים חולי אלצהיימר במועדוני יום: עזרה לצוות המקום, יצירת קשר אישי עם הקשישים ומתן סיוע בפעילויות השונות המתקיימות במועדון, כמו: אמנות, מוזיקה, תרפיה עם בעלי חיים ועוד. ההתנדבות מתקיימת בימים א'-ה', בין השעות 9:00-14:30 וביום שישי, בין השעות 9:00-13:00.

למי לפנות? לכוכב או נעמי במייל: cochav@melabev.org או naomi@melabev.org

 

    ()

 

מי? אלו"ט - עמותת הורים לטיפול באדם עם אוטיזם.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? העמותה מפעילה מועדוניות פנאי בהן מתקיימות פעילויות לאוטיסטים בגילאים שונים וברמות תפקוד שונות. דרושים מתנדבים לחונכות וליווי פרטני לילדים אוטיסטים בקייטנת פסח. ההתנדבות כוללת: חונכות פרטנית לילד אותו הוא ילווה בפעילות הקייטנה ויסייע לצוות במידת הצורך.

מתי? בקייטנת פסח שתתקיים בימים א'-ד', 1-4/4/18 בין השעות: 8:00-16:00. בהתחייבות ליום, לכל שעות הפעילות.

למי לפנות? לשני במייל: shanylevy8@gmail.com

 

התנדבויות באזור המרכז:

מי? היחידה להתנדבות מציעה לציבור מנעד מגוון של התנדבויות בקהילה בפרויקטים ומיזמים יחודיים.

איפה? תל אביב – אגף הרווחה יפו

מה מחפשים? מתנדבים, דוברי רוסית בלבד, לביקורי בית וסיוע במיצוי זכויות לקשישים דוברי רוסית. ההתנדבות כוללת: הגעה לבתי קשישים שנמצאים בדיור המוגן והפגת בדידותם, סיוע בתרגום מסמכים מעברית לרוסית ועזרה במיצוי זכויות.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00 או בשישי בשעות גמישות עד כניסת שבת. בהתחייבות לשלושה חודשים.

למי לפנות? לעדי במייל: adi951986@gmail.com

 

מי? עמותת רעות המפעילה את המרכז הקהילתי ה"כרם" הנותן שירותים מגוונים לאזרחים ותיקים בגילאי 60+.

איפה? תל אביב – יפו

מה מחפשים? מתנדבים סבלניים עם רקע בתחום המחשבים, להדרכת מחשבים לקבוצות של 3-4 אזרחים ותיקים (או אחד על אחד) במרכז, במסגרת קורסי המחשבים של המרכז. ההתנדבות כוללת: ליווי, תרגול, והדרכת תלמידי הקורסים (ניתן גם באופן פרטני).

מתי? אחת לשבוע בימים א'-ה בין השעות 12:30-09:30, למשך לשעה בהתחייבות למספר חודשים.

למי לפנות? למירי במייל: miri.benabu@reuth.org.il

 

 

התנדבויות באזור הדרום:

מי? עמותת "תור המדבר" הפועלת לצמצום פערים ולפיתוח הפריפריה החברתית בכל הארץ באמצעות קידום יזמות עסקית חברתית ופיתוח קהילות משימתיות.

איפה? באר שבע

מה מחפשים? לקפה רינגלבלום, הממוקם בשכונה ד' בבאר שבע ומציע תכנית התנסות תעסוקתית עבור בני נוער בסיכון, דרושים מתנדבים העברת הפעלות או הרצאות: צילום, מוזיקה, אומנות, קולנוע, הכנה תעסוקתית לקראת לימודים ועבודה וכו'.

מתי? בין הימים א'-ה' החל מ-15:00

למי לפנות? לנופר במייל: nofar@torhamidbar.org.il

 

מי? האגף לשירותים חברתיים בעיריית נתיבות.

איפה? נתיבות

מה מחפשים?מתנדבים לחונכות אישית לקשישים בבתיהם. ההתנדבות כוללת הגעה לבית הקשיש והפגת בדידותו: יצירת קשר אישי דרך שיחה, משחק או תחומי עניין משותפים.

מתי? בימים א'-ש', בשעות 09:00-20:00, לשעה בשבוע. בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? לרעות במייל: reotneim@walla.com

 

  • רוצים למצוא התנדבות בהתאמה אישית? לחצו כאן  וצוות רוח טובה ימצא את הפעילות המתאימה עבורכם.
  • עמותה או יוזמה פרטית הפועלת לטובת הכלל וזקוקה לסיוע של מתנדבים באופן חד פעמי, המעוניינים לפרסם את צרכיכם במדור פנו לדוא"ל: meital@ruachtova.org.il

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים