שתף קטע נבחר

"פנו דקה לאהבה": קמפיין ערכי חדש

צופית גרנט, השף חיים כהן, מיכל אנסקי, קובי מרימי, מרים פרץ, ח"כ מיקי חיימוביץ', ח"כ אורלי לוי אבקסיס, דיויד ברוזה, סטפן לגר, דרור קרן, עידן עמדי, ירון ברובינסקי ושלל אנשי תרבות, חברה, עסקים ותקשורת נוספים, משתתפים בקמפיין של ארגון 'מספרים סיפור חדש' הקורא לשינוי חברתי וקידום שיח של קירוב לבבות. צפו

ארגון 'מספרים סיפור חדש', ארגון א-פוליטי ללא כוונת רווח, עולה בקמפיין חדש 'פנו דקה לאהבה', במטרה ליצור שינוי חברתי ולמען קידום שיח של קירוב לבבות ואהבה.

 

בקמפיין הגדול ביותר שנעשה בישראל לקידום אהבה וערכים משתתפים 50 אנשי תרבות, חברה, עסקים ותקשורת ביניהם מרים פרץ, ח"כ מיקי חיימוביץ', ח"כ אורלי לוי אבקסיס, ח"כ אסף זמיר, ח"כ שרן השכל, אלוף במיל' גרשון הכהן, דרור גלוברמן, שרן ייני, איציק כהן, בן יוספוביץ', בר מיניאלי, בת-חן סבג, גדי וילצ'רסקי, דיוויד ברוזה, דרור קרן והשף חיים כהן.

 

צפו בסרטון הקמפיין :"פנו דקה לאהבה":

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

כמו כן לקחו חלק טל גלבוע, יפתח קצור, ירון ברובינסקי, ירמי קפלן, לאה שבת, לי בירן, מיכל אנסקי, אביבית בר-זוהר, אורי גוטליב, מישל טרוני, נרקיס, סטפן לגר, עידן עמדי, עינת שרוף, פאולה רוזנברג, צופית גרנט, קובי מרימי, רובי פורת שובל, רון שובל, ריקי גל, שי אביבי, ומובילי דעת קהל נוספים.

 

את הקמפיין מוביל אייל סלונים (המכונה גם Hopi ,מלשון תקווה) איש חזון והמייסד של ארגון "מספרים סיפור חדש". סלונים פועל שנים רבות להעצמת רוח האדם, ייסוד פרויקטים חברתיים, עמותות לרווחה ולזכויות אדם ובע"ח.

 

אחדות, נתינה, סובלנות, אחריות

במסגרת הקמפיין נפגש סלונים לשיחות אינטימיות עם המשתתפים. השיחות נגעו בנושאים אנושיים וערכיים כמו אחדות, נתינה, סובלנות, אחריות, הקשבה, כבוד לאחר וכיו"ב. המפגשים המצולמים נערכו לסרטונים קצרים של כדקה (מכאן שם הקמפיין 'פנו דקה לאהבה'). כל הסרטונים מתפרסמים באתר ייעודי של ארגון 'מספרים סיפור חדש', בתחילת חודש נובמבר.

 

 צפו בראיון עם מרים פרץ:

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

"החשיפה הרבה שלנו לשיח שלילי, אלים ומפלג משפיעה לרעה על איכות החיים שלנו, על האמון, על הלכידות ועל האחווה", מסביר סלונים. "בקמפיין אנחנו מבקשים להעלות את המודעות להשפעה הרבה של שיח חיובי עלינו הן כחברה והן כפרטים. מטרת הקמפיין לשקף את הטוב שבאדם, לטפח תקווה, לקרב לבבות ובשאיפה להפוך לחברה טובה יותר עבור כולנו. המפתח לשינוי חברתי עמוק ביחסים בינינו ובכל אחד ואחת מאיתנו".

 

אייל סלונים ומשתתפי קמפיין - פנו זמן לאהבה (צילום: אריאן מיניאלי)
"לשקף את הטוב שבאדם, לטפח תקווה, לקרב לבבות ובשאיפה להפוך לחברה טובה יותר עבור כולנו". אייל סלונים וירון ברובינסקי(צילום: אריאן מיניאלי)

 

ארגון 'מספרים סיפור חדש', הוא ארגון א-פוליטי ללא כוונת רווח, לקידום שיח ערכי בתרבות הישראלית. הארגון יוזם פרויקטים, אירועים, הסברה וקמפיינים כדי לקדם תרבות אוהבת וערכית בחברה. לקמפיין הקודם של הארגון בשם 'אנחנו' היו למעלה ממיליון צפיות וליותר מ-שיתופים 12,000.

 

צפו בראיון עם עידן עמדי:

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

"הכי קל זה להתעלם ולהגיד שזה לא קשור אליי, אבל החוכמה היא לקבל אחריות, להסכים לחשוב אחרת, ולהאמין שיכול להיות הרבה יותר טוב", מסכם סלונים, " כולנו רוצים תרבות של אהבה, תרבות ערכית, תרבות של קירוב לבבות. ובעבור זה, המפתח לזה - הוא האדם עצמו. זו הבחירה של כל אחד וכל אחת. כשאנשים משתנים - התרבות משתנה".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אריאן מיניאלי
אייל סלונים ועינת שרוף
צילום: אריאן מיניאלי
צילום: אריאן מיניאלי
אייל סלונים ודויד ברוזה
צילום: אריאן מיניאלי
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים