שתף קטע נבחר

מבזק חדשות טובות

ביל גייטס התגייס להצלת העולם, פיתוח ישראלי פורץ דרך ורובוט אירי שיחטא לכם את הבית. צפו במבזק חדשות טובות

צפו במבזק חדשות טובות מאולפן ynet:

 

"מה זה בזבוז של כמה מיליארדים לעומת אובדן טריליוני הדולרים ברחבי העולם?" את המשפט הזה אמר ממש לפני כמה ימים ביל גייטס, שפרסם שהקרן שלו מממנת בימים אלה פיתוח של לא פחות משבעה מועמדים לחיסון נגד הקורונה. בסופו של דבר רק אחד מתוך השבעה ייבחר להמשך מחקר, ולמרות ביקורות על ביזבוז מוחלט של כסף, המיליארד בשלו ואומר: "אני יכול להילחם בקורונה מהר יותר מאשר הממשלות, תנו לי".

 

חושבים קהילה, למרות הנגיף. צפו

 

על פי מחקרים בעולם, נגיף הקורונה מושמד בתוך דקות במגע עם נחושת. פיתוח ישראלי פורץ דרך של חברת MedCu החל לשלב נחושת בבד ממנו עשויות מסכות, שקוטל את נגיף הקורונה עם היצמדותו למסכה, ולא מאפשר לו לשרוד. החברה הישראלית היא הראשונה בעולם שמקבלת הכרה בפיתוח שלה כקוטל הקורונה, ובימים אלו מיוצרות מיליוני מסכות עבור משרד הבריאות הסיני, ובחברה מקווים שבימים הקרובים יקבלו אישור גם ממשרד הבריאות הישראלי.

 

מסכות לקורונה עם נחושת ()
פיתוח ישראלי - מסכות לקורונה עם נחושת

 

הכירו את ויולט, הרובוט האירי שיחטא לכם את החדר, כן, גם מקורונה, כך לפחות אומרים המפתחים שלו. חוקרים איריים פיתחו רובוט אולטרה סגול שיכול להרוג וירוסים וחיידקים. חיטוי חדר מיון ייקח לויולט חצי מהזמן שייקח לאדם לבצע את המשימה, כשקרני האור שלו נורות בגלים קצרים ומפרקים את החיידקים באוויר, ובכך מונעים מהנגיף להתפשט. 

 

רוצים לעשות טוב? עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה לאורך כל השנה התנדבות בהתאמה אישית, מציגה את כל המקומות אליהם ניתן לפנות כדי להתנדב בעת הזו. למגוון התנדבויות בצל הקורונה לחצו כאן.

יש לכם חדשות טובות משלכם? שלחו ל - shlomit-sh@ynet.co.il וציינו בנושא "למבזק חדשות טובות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ביל גייטס
רובוט אירי לחיטוי
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים