שתף קטע נבחר
 

D&B: שיפור במוסר התשלומים באוגוסט לעומת יולי

מכלל העסקאות שהתבצעו בחודש החולף, ב-13.6% נרשמו פיגורים לעומת 14.6% ביולי. ימי האשראי הממוצעים במשק עמדו באוגוסט על שוטף פלוס 69 יום, לעומת שוטף פלוס 68 יום ביולי

ב-13.6% מסך העסקאות שהתבצעו במשק בחודש אוגוסט נרשמו פיגורים בתשלומים, לעומת 14.6% ביולי ו-13.3% באוגוסט אשתקד. כך עולה ממדד מוסר התשלומים של חברת המידע העסקי, דן אנד ברדסטריט.

 

בענף קבלנות הבניין נרשמו באוגוסט פיגורים בשיעור הגבוה ביותר מבין כל הענפים - 27.8%, לעומת 28.8% ביולי. הענף עם שיעור הפיגורים הנמוך ביותר הוא ענף ציוד האלקטרוניקה בו נרשמו פיגורים ב-4.2% מהעסקאות, בהשוואה ל-9.5% ביולי.

 

בתחום השירותים העסקיים עמד שיעור העסקאות שנרשמו בהם פיגורים על 9.8%, לעומת 12.2% בחודש הקודם. מנגד חלה הרעה במוסר התשלומים, בין השאר בענף בתי המלון וההארחה ובתעשיית מוצרי כימיה ודלק.

 

הרעה בימי האשראי

ימי האשראי הממוצעים במשק עמדו באוגוסט על שוטף פלוס 69 יום, לעומת שוטף פלוס 68 יום ביולי. הרעה משמעותית נרשמה בענף הטקסטיל וההלבשה. באוגוסט משקפים הנתונים ימי אשראי לקוחות ממוצעים של שוטף פלוס 92 יום, לעומת ימי אשראי לקוחות ממוצעים של שוטף פלוס 77 יום בחודש יולי.

 

בחודש החולף המשיכו חנויות המזון ליהנות מימי אשראי לקוחות נמוכים יחסית לענפים האחרים. ימי האשראי עמדו על שוטף פלוס 52 יום, לעומת שוטף פלוס 56 יום בחודש יולי.

 

גם בתחום השירותים העסקיים היו ימי אשראי נמוכים מהממוצע של שוטף פלוס 59 יום, עלייה לעומת חודש קודם בו נרשמו ימי אשראי לקוחות של שוטף פלוס 57 ימים.

 

מנגד, בתעשיית העץ, נייר ודפוס נרשמו ימי אשראי לקוחות גבוהים. באוגוסט עמד האשראי ללקוחות על שוטף פלוס 97 ימים בהשוואה לשוטף פלוס 87 ימים ביולי. בתחום קבלנות הבניין נרשמו באוגוסט ימי אשראי לקוחות של שוטף פלוס 81 ימים לעומת שוטף פלוס 86 ימים בחודש יולי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נתוני אשראי ותשלומים
צילום: index open
מומלצים