שתף קטע נבחר

חופשה מהאגדות או הרפתקה לכל המשפחה בטבע? איך לבחור את החופשה המשפחתית לקיץ הקרוב

הקיץ מתקרב ואיתו הרצון למצוא חופשת קיץ משפחתית מושלמת, עם נופים טבעיים מופלאים, אטרקציות לילדים, ואם אפשר – במרחק טיסה ישירה וקצרה ככל הניתן. היכן תוכלו למצוא טיול משפחות בטבע, המתאים לכל בני המשפחה? אספנו עבורכם דוגמאות לחופשות משפחתיות מקסימות שנותר בהן רק מספר מקומות פנויים לקיץ הקרוב

החופש הגדול ממש מעבר לפינה, וחלון ההזדמנויות להזמנת חופשת קיץ משפחתית הולך ונסגר. יעד החלומות של חופשה משפחתית מהנה כולל נופי טבע קסומים, אטרקציות לילדים, אתרים היסטוריים ותרבות מקומית מסקרנת. כאשר מדובר בחופשה עם ילדים, חשוב גם למצוא יעד במרחק קרוב ככל הניתן ובטיסה ישירה, כדי להימנע מטיסות מתישות או המתנה ארוכה לטיסת המשך עם ילדים בוכים וחסרי סבלנות.

 

עבור המשפחות שעדיין מתלבטות לאן לטוס בקיץ הקרוב, אספנו עבורכם דוגמאות לטיולי משפחות בחו"ל, כדי שתוכלו לצאת לחופשה מושלמת עם המשפחה. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את אחד היעדים, ולצאת לחופשה עם דיזנהאוז.

 

היער השחור - חופשה מהאגדות לכל המשפחה

היער השחור בגרמניה מציע שילוב של עיירות נופש ציוריות ונופים מרהיבים. באזור תוכלו למצוא מסלולי טיול בשמורות טבע נפלאות, אטרקציות לכל הגילאים, לינה במחירים השווים לכל כיס, ובהתאם למסורת הגרמנית - כבישים מעולים ונוחים לנסיעה. לכן, לא מפתיע לגלות שהיער השחור הפך בשנים האחרונות ליעד תיירותי פופולארי עבור משפחות מישראל ומכל העולם - מדובר על חופשה משפחתית מושלמת שמבטיחה שכל בני המשפחה יהנו.

 

במרכז היער נמצא פארק לאומי מהגדולים בגרמניה, ובו מסלולי הליכה ואתרי טבע ירוקים. סיורים בכפרים הציוריים יכניסו אתכם ברגע אחד לאווירה עתיקה ואגדתית, והילדים ירגישו ממש כמו בסרט של דיסני. במסעדות ובבתי הקפה תמצאו אוכל מקומי גרמני וכפרי, כדי שתוכלו לטעום מעט מהתרבות הקולינרית המקומית. היער השחור מומלץ בעיקר למשפחות שרוצות טיול הכולל מצד אחד נופש ורגיעה, ומצד שני אפשרות לטיולים קסומים ברכב, ברגל או באופניים - וכל זאת בנוף הררי כפרי מהמם.

 

האטרקציה הפופולרית והמפורסמת ביותר ביער השחור היא פארק אירופה, פארק שעשועים עצום לכל המשפחה, המחולק לאזורים לפי מדינות היבשת. כל ילד שביקר בפארק (וגם מבוגרים רבים), חוזר עם חוויות מסעירות ובלתי נשכחות. במרכז הפארק טירה עתיקה וברחבי הפארק מאות מתקני שעשועים לילדים וגם אטרקציות רבות למבוגרים. אם אתם מגיעים ליער השחור עם ילדים - מדובר באטרקציה שאסור לפספס, והם לא יסלחו לכם אם תוותרו עליה.

 

 (צילום: depositphotos) (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)

 

ואיך אפשר לוותר על שילוב בין רכבות הרים, ספינת פיראטים, מתקני מים, טירה רדופת רוחות, רכבת הרים חשוכה, שייט בעולם הפיות, קרוסלות קסומות, מסלולי מרוץ מכוניות לילדים, מזחלות שלג, ועוד ועוד.

 

במהלך ביקורכם ביער השחור מומלץ מאוד לעלות להר שאואינסלנד המתנשא לגובה של כ-1,300 מטר. אל פסגת ההר מטפסים ברכבל הארוך בעולם, חוויה מדהימה וייחודית לכל המשפחה. ההר נמצא בסמוך לעיר פרייבורג, עיר יפיפיה אשר מהווה מוקד משיכה גדול לתיירים. מסביב לקתדרלה המרכזית בעיר נמצא שוק מקומי ומרכז בילוי וקניות - שם תוכלו לעשות שופינג לעצמכם ולקנות מתנות לילדים ברשתות האופנה המוכרות.

 

עצירת חובה נוספת ביער השחור הוא אגם טיטיזי, אגם יפהיפה הנמצא במרחק קצר מפרייבורג, וסביבו טיילת ציורית וקסומה, בתי מלון, מסעדות ומגלשות מים. בקיץ אפשר לשכשך במי האגם ולשוט בסירות מנוע שגם הילדים יכולים לנווט אותן. סביב האגם תמצאו גם מגלשות מים ופארק חבלים מאתגר, המיועד לילדים אמיצים בלבד!

 

עוד אתרים מומלצים ביער השחור הם המוזיאון הפתוח, המציג את אורח החיים המסורתי של המקומיים לפני 400 שנה, פארק ההרפתקאות במפלי הריין, מפלי טרייברג, מגלשת ההרים בטודנאו, פארק המים באד-פרדייז, קרחון שיצשטהורן, מוזיאון השעונים ושביל שעוני הקוקייה.

 

אין ספק שהיער השחור הוא חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה, שהילדים יזכרו למשך שנים. צאו לחופשה רגועה ומלאת טבע, לצד פארק שעשועים מסעיר ופעילויות אתגריות - השילוב המושלם לכל משפחה.

 

הרי הטטרה בסלובקיה - היעד המפתיע לחופשה שתעשה לכם את הקיץ

הרי הטטרה בגבול סלובקיה-פולין הם היעד החדש לחופשה משפחתית שאתם אולי לא מכירים - ושאתם חייבים להכיר בכל מקרה. הסיבה לכך היא שפע האטרקציות של האזור, במרחק טיסה קצרה ובמחיר משתלם במיוחד.

 

כל מה שחלמתם עליו בחופשה משפחתית, תמצאו בסלובקיה: פעילויות לילדים, מתחמי ספא מפנקים וחיי לילה תוססים - והכל בלב טבע עוצר נשימה של נופים הרריים מרשימים, עמקים ציוריים ויערות מהפנטים.

 

בשנים האחרונות אזור הרי הטטרה מושך אליו מבקרים רבים מכל העולם, שמגיעים ליהנות מהנופים המרהיבים ונשארים בזכות המלונות האיכותיים, המחירים המשתלמים ורמת השירות של מרכז אירופה. בנוסף, האזור נמצא במרחק טיסה של 3.5 שעות בלבד מישראל, מה שמהווה יתרון גדול עבור משפחות רבות.

 

 (צילום: depositphotos) (צילום: depositphotos)
(צילום: depositphotos)

 

אזור הרי הטטרה הוא גן עדן לילדים: החל ממתחמי חץ וקשת, דרך פיינטבול, פארק חבלים, רכיבה על סוסים, ועוד. אחת האטרקציות המרכזיות לילדים היא טטרלנדיה, פארק מים מטורף עם 28 מגלשות מים, 14 בריכות ויותר מ-300 אטרקציות כגון רפטינג, צלילה עם שנורקל בבריכה עם דגי ים, ספינת פיראטים, מגרשי ספורט ועוד. פארק מים נוסף באזור, Gino Paradise, מציע 11 בריכות עם מים תרמיים או צלולים, בריכת ילדים, יותר מקילומטר של מגלשות מים כולל מגלשה בגובה 30 מטר, ועוד.

 

אם הילדים שלכם חובבי מים - ובקיץ החם מי לא חובב מים - הם יקבלו חוויה של פעם בחיים בכל אטרקציות המים המטורפות של הרי הטטרה.

 

אזור הרי הטטרה הוא גם מוקד משיכה עבור חובבי ספא ובריאות, בעקבות המים התרמיים והמינרליים הניחנים בתכונות מרפא לכל הגוף. המים נובעים מבטן האדמה וזורמים אל אלפי מעיינות חמים המשמשים את מתחמי הספא ופארקי המים הרבים שבאזור, המציעים טיפולים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נמוכים ומשתלמים. מתחמי הספא נמצאים לרוב במלונות הכלולים בחבילות של דיזנהאוז, והם מציעים עיסויים מסוגים שונים, מרחצאות חמים, סאונות, ג'קוזי, טיפולי יופי ועוד. אחרי שהילדים שלכם נהנו בפארקי המים, מגיע גם לכם ליהנות מהמעיינות החמים ומטיפולים מפנקים ובריאים.

 

אם יש במשפחה בני נוער שמחפשים רק אקסטרים ואדרנלין, הרי הטטרה הם המקום בשבילם: רפטינג מאתגר, מצנחי רחיפה, נסיעה על סקייטבורד הרים, רכיבה בקטנועים ואופניים במורד ההר, ועוד, מחכים בין ההרים של סלובקיה.

 

הרי הטטרה ידועים במסלולי רכיבה על אופניים, החל ממסלולים קלים לכל המשפחה ועד למסלולים אתגריים, ובנוסף אליהם 600 ק"מ של מסלולי הליכה בארבעה פארקים לאומיים. בכולם תמצאו טבע מהפנט, פסגות מסתוריות, עמקים ציוריים ויערות, לצד אגמים בצבע כחול-טורקיז שישרו עליכם אווירה שקטה והרמונית.

 

שמורת הטבע Slovensky Raj מכונה "גן העדן הסלובקי", והיא כוללת ערוצי נחל מרהיבים, עצים מחטניים גבוהים, תצפיות על נוף עוצמתי ומפלים ונהרות שוצפים. בגן העדן הסלובקי תמצאו גם את מערת הקרח דובינסקה, אחת ממערות הקרח הגדולות באירופה, המעוטרת בנטיפי קרח מרהיבים.

 

אחת הפעילויות האהובות על המבקרים באזור היא שייט נעים ורגוע ברפסודות בנהר הדוניץ, שבו תוכלו להביט על הנוף היפהפה של סלובקיה מצד אחד ופולין מצידו השני. מפעילי הרפסודה לבושי הבגדים המסורתיים ידריכו וישיטו אתכם על מי הנהר הרגועים.

 

לכל מי שמתעניין במורשת והיסטוריה, האזור שופע בטירות, כנסיות ומגוון עתיקות. טירת ספישקי היא אחת הטירות הגדולות במרכז אירופה, שהוכרה בתור אתר מורשת עולמי מטעם אונסק"ו, כמו גם הכפר הסלובקי המסורתי Vlkolínec, שבו מומלץ לסייר בין הבתים הצבעוניים ולחוות את סגנון החיים המסורתי של המקומיים, תושבי רכס הקרפטיים.

 

אזור הרי הטטרה מאפשר לכם לקחת הפסקה מהחיים העמוסים, ליהנות מהנופים הקסומים, ולהטעין את עצמכם ברוגע ושלווה לכל השנה - ובדיוק בשביל זה נועדה החופשה השנתית.

 

כעת כל מה שנותר לכם כעת הוא לבחור את אחד מהיעדים ולצאת לחופשה משפחתית קסומה בקיץ הקרוב. הילדים שלכם יודו ליכם על הבילוי בפארק אירופה, או שהם לא יפסיקו לדבר על מגלשות המים המטורפות בפארקים של סלובקיה.

 

חברת התיירות הוותיקה והמובילה דיזנהאוז מציעה לכם לצאת לחוויה בלתי נשכחת, שתיהנו להיזכר בה במשך כל השנה. הנופים, החוויות והאטרקציות ביער השחור של גרמניה או הרי הטטרה של סלובקיה - מחכים רק לכם. המקומות בטיסות ובמלונות בקיץ הולכים ואוזלים, כך שכדאי ומומלץ לשריין למשפחה שלכם חופשת קיץ כבר עכשיו. ושיהיה לכולנו קיץ נעים!

 

בחרתם? מצוין! הזמינו עכשיו את חופשת הקיץ שלכם בדיזנהאוז. לפרטים והזמנות לחצו כאן >> 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: depositphotos
בקרוב אצלכם. טיול משפחתי
צילום: depositphotos
מומלצים