שתף קטע נבחר

כל הדרך מליטא - המעודדות המפורסמות של ז'לגיריס קובנה יחממו את הקהל ביורובאסקט 2017 בישראל

יורובאסקט 2017 מגיע לראשונה לישראל, והחגיגה גדולה! חלק בלתי נפרד מחגיגת הכדורסל שמגיעה אלינו, הוא החימום של להקת המעודדות על המגרש. כראוי לגודל המעמד, מגיעה לישראל אחת מהלהקות המובילות באירופה - המעודדות של ז'לגיריס קובנה הליטאית. אחרי שעודדו בפיינל פור בברלין בשנה שעברה, האם הן מוכנות למשחקים החמים של היורובאסקט?

חגיגת הכדורסל של היורובאסקט מגיעה לראשונה לישראל, וההתרגשות בשיאה. כוכבי NBA, מאמנים מובילים ונבחרת ישראל אחת ויחידה - כולם צפויים לקחת חלק בטורניר אליפות אירופה היוקרתי, שיתארח בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב החל מה-31 באוגוסט.

 

 (צילום:Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena) (צילום:Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)
(צילום:Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)

כדי להשלים את החגיגה, צריך גם להקת מועדדות שתחמם את האווירה במהלך המשחקים. לכבוד האירוע ההיסטורי, נבחרה קבוצת מעודדות מהטובות בתחומן באירופה - המעודדות של ז'לגיריס קובנה הליטאית.


להקת המעודדות הליטאית מגיעה לכאן עם רזומה מרשים במיוחד - מלבד העידוד במשחקי הבית של ז'לגיריס, הן כבר הספיקו להופיע בגמר היורובסאקט ב-2011, ובנוסף בשלושה אירועי פיינל פור בשנים האחרונות – אינסטנבול (2012), מילאנו (2014) ובשנה שעברה בברלין.

 

 

 (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena) (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)
(צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)
 

 

בחירת המעודדות לאירועי הפיינל פור של היורוליג מתבצעת באמצעות תחרות Efes EuroLeague Dance Challenge. בכל שנה, בוחר הקהל מתוך מספר להקות מובילות את ארבע העולות לחצי גמר לאחר מכן מתקיים גמר גדול, בו הקהל צריך לבחור בין שתי הלהקות הפופולאריות ביותר. העובדה שהלהקה של ז'לגיריס ניצחה בתחרות 3 פעמים בשנים האחרונות, מראה על הפופולאריות הגבוהה ועל המוניטין שלה ביבשת כולה.

 

 (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena) (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)
(צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)

 

קבלו אותה, אחת מלהקות המעודדות המובילות באירופה

להקת המעודדות של ז'לגיריס ומנה 13 רקדניות מקצועיות, כאשר לכל אחת מהן יש הישגים אישיים בתחומי הספורט, התעמלות אומנותית, התעמלות אירובית ועוד.

 

ללהקה יש עמוד באתר של קבוצת הכדורסל של ז'לגיריס, בו הן מוצגות בגאווה רבה ממש כמו שחקני קבוצת הכדורסל המהוללת. עמוד שלהן בפייסבוק צבר כבר קרוב ל-8,000 מעריצים.

 

את הלהקה מובילה דיאנה גאנדרים, שיזמה והקימה את הלהקה לפני 8 שנים וכיום משמשת בתור מנהלת ומאמנת של המעודדות. מאחוריה היסטוריה מפוארת בתור אלופה ומשתתפת קבועה באליפויות התעמלות אירובית. גאנדרים היא מעריצה מושבעת של ארבידאס סאבוניס, כך שהיא צפויה לעקוב מקרוב אחרי בנו, דומנטאס סאבוניס, המשחק בנבחרת הליטאית שתגיע גם היא לישראל.

 

גאנדרים יכולה לספר שהמעודדות מחליפות 11 תלבושות בממוצע בכל משחק - כך שיש למה לחכות! המופע המרשים של המעודדות הליטאיות יעלה למגרש בתחילת המשחק, בפסקי הזמן ובהפסקת המחצית. נראה אתכם הולכים לקפיטריה כשעל המגרש מתחיל המופע הכי טוב בעיר.

 

 (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena) (צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)
(צילום: Rokas Lukosevicius, Linas Zemgulis, Fotodiena)


"היורובאסקט הוא אירוע הספורט הכי גדול שהיה בישראל ולכן החלטנו לגייס להקת מעודדות ברמה בין לאומית", מסביר דניאל בנעים, הבעלים של חברת קומטק המפיקה את היורובאסקט בישראל. "הליטאים הם שותפים שלנו באירוח והשם של המעודדות של ז'לגיריס מוכר בכל אירופה, אז לא הייתה לנו התלבטות. אני בטוח שתהיה חוויה מיוחדת ומרהיבה לכל מי שיגיע להיכל מנורה מבטחים, בעיקר בגלל הכדורסל הכי טוב ביבשת – אבל לא רק".

 

את ביצועי המעודדות תוכלו לראות בלינק הבא https://www.youtube.com/watch?v=9uumpIoIkfI

 

או פשוט להגיע לאחד מהמשחקים החמים של יורובאסקט 2017 בישראל!

 

לפרטים והזמנת כרטיסים למשחקים המרתקים של יורובאסקט 2017 בישראל, היכנסו>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
המעודדות של ז'לגיריס קובנה ליורבאסקט 2017 בישראל
צילום: יח"צ
מומלצים