שתף קטע נבחר

Black Friday בניופאן

הבלאק פריידי הוא ללא ספק אירוע המכירות הגדול ביותר בעולם, כאשר גם בישראל יותר ויותר צרכנים מודעים לבלאק פריידי, יודעים לתכנן מראש את קניותיהם ולהעריך מתי מדובר במבצעים אמיתיים ושווים

ה-Black Friday נחשב לאחד הימים החשובים ביותר בצרכנות בארה"ב והוא נמשך יום אחד בלבד. כך גם בניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל שה-Black Friday הפך אצלה כבר למסורת עם מבצעים והנחות חסרות תקדים, שבכל שנה מוכיחות עצמן מחדש מבחינת האטרקטיביות בעיני הצרכן הישראלי.

 

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

ניופאן מציעה השנה מבצעים יותר עמוקים מתמיד עם הנחות של עד 70% הנחה על אלפי מוצרים ממגוון מותגיה לרגל ה Black Friday. המבצעים יימשכו יום אחד בלבד, זאת בשל העובדה כי מדובר במבצעי עומק אמיתיים וסופר אטרקטיביים שלא ניתן למתוח אותם על פני ימים.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

ניופאן מציעה את המבצעים רק ב- 24 בנובמבר ולזמן מוגבל של 9 שעות: מ 6:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים עם הנחות של עד 70% על כל המותגים ביניהם: Haier, KitchenAid, Magimix, Toshiba, Bauknecht, Indesit, JBL, Vax, Bose ועוד- אין שבוע בלאק פריידי ואין חודש בלאק פריידי,- יש רק יום בלאק פריידי אחד וסופר אטרקטיבי!

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

המבצעים יתקיימו בכל סניפי ניופאן אאוטלט: אשדוד, ברנר, ראשון לציון, ת"א, ירושלים, כפר סבא, נתניה וקריית חיים ובחנות הדיגיטלית: www.newpanoutlet.co.il.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים