שתף קטע נבחר

הגיע הזמן לשנות את חוקי המשחק - תחנות המוניות מצטרפות למהפכה הדיגיטלית באמצעות PickUp

נגמר עידן הווקי-טוקי ו-"מי פנוי בבן יהודה" - הגיע הזמן של תחנת המוניות להתקדם לעידן הדיגיטלי, ולהתחיל להרוויח על פי מודל שמועיל לכל הצדדים. מהי המערכת המתקדמת שתאפשר לתחנות לשרוד בעולם הקשוח של המוניות, ולצמוח לשיאים חדשים? הכל על PickUp, מובילת המהפכה הטכנולוגית של תחנות המוניות

במהלך השנים האחרונות הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, כולנו עושים הכל דרך הסמארטפון שלנו, ונראה שתחנות המוניות נשארו קצת מאחור. רוב התחנות עובדות עם מכשירי קשר, בצורה לא-דיגיטלית, ולכן לא מצליחות לשמור על הלקוחות, נכנעות לפתרונות טכנולוגיים כמו Gett, ונמצאות בסכנת סגירה מתמדת.

 

אבל למרבה השמחה, יש חדשות טובות: מעכשיו התחנות יכולות להצטרף למהפכה הדיגיטלית ולהתחיל להרוויח. באמצעות אימוץ של מערכת PickUp המתקדמת, כל הצדדים מרוויחים: התחנה מקבלת פתרון טכנולוגי מתקדם שעוזר לה לשמור על הלקוחות ועל תזרים ההכנסה, הנהגים משלמים לפי נסיעות ומקבלים עוד עבודה, והנוסעים יכולים להזמין מונית בצורה נוחה דרך אפליקציה מהמכשיר הסלולרי שלהם ומגדילים את הסיכוי לקבל מונית בזמן הקצר ביותר.

 

 

 (צילום: BiGapps interactive ) (צילום: BiGapps interactive )
(צילום: BiGapps interactive )

 

תחנות המוניות הן ענף שקשה לו להשתנות, אין ספק, אך כעת, כשהתחנות נמצאות בסכנת סגירה מתמדת, אין ספק שהגיע הזמן שלהן להתקדם ולהצטרף למהפכה הדיגיטלית הגלובלית אם הן רוצות לשרוד בתחרות הקשה על הלקוחות והנהגים.

 

איך זה עובד?

 

במקום סדרנים, תחנה ותקשורת מיושנת במכשירי קשר, המועדת לטעויות אנוש - ההזמנות של הנסיעות נעשות דרך המערכת המתקדמת של PickUp, שמוצאת את המונית הקרובה ביותר ושולחת אותה אל הנוסע.

 

הנוסע יכול להזמין נסיעה בשיחת טלפון או דרך האפליקציה הנוחה של PickUp, והמערכת האוטומטית היא זו שאחראית על השידוך בין המונית לנוסעים.

 

מתוך סכום הנסיעה, מועבר אחוז קבוע ומוגדר מראש לתחנה, ואחוז מסוים לחברה המפעילה את PickUp – במקום "דמי תחנה" קבועים שהיו נהוגים עד כה.

 

 

 (צילום: BiGapps interactive ) (צילום: BiGapps interactive )
(צילום: BiGapps interactive )

היתרון הגדול של פיק אפ, מבחינת תחנת המוניות, הוא שברגע שהלקוח הזמין דרך תחנה מסוימת, הוא משויך לאותה תחנה, והיא זו שממשיכה לקבל אחוזים מכל נסיעה עתידית שהוא עושה. המשמעות ברורה - תזרים הכנסה קבוע ברגע שהתחנה מצליחה להביא לקוחות דרך המוניטין, השירות והאיכות שלה.

 

מה יוצא לי מזה?

 

מרגע ההצטרפות של תחנת המוניות לרשת התחנות של PickUp, התחנה מתחילה ליהנות מכל היתרונות של המערכת:

 

* עלות מופחתת: לאחר תחילת השימוש ב-PickUp, נחסכות עלויות שכ"ד, שכר לסדרנים, מסים על אחזקת התחנה, ועלויות התפעול שלה. כל ההזמנות נעשות דרך המערכת המתקדמת של PickUp, כשמנהל התחנה מתחייב לעבוד ישירות מול החברה המפעילה.

 

* רווח נקי: במקום "דמי תחנה" מהנהג, התחנה מתחילה להרוויח מכל נסיעה - וכך הנהג מעוניין לקבל כמה שיותר נסיעות, והתחנה רושמת רווח נקי בלי עלויות מיותרות - ככל שהיא מצליחה לשווק את עצמה ולצבור לקוחות.

 

 (צילום: BiGapps interactive ) (צילום: BiGapps interactive )
(צילום: BiGapps interactive )

 

וכמו שציינו, ברגע שנוסע הגיע דרך התחנה שלכם למערכת, תמשיכו לקבל אחוזים מהנסיעות שלו, מה שאומר תזרים הכנסות קבוע. לכן, אם אתם רוצים "לתפוס" את הנוסעים הקבועים שלכם, זה הזמן להצטרף לרשת ו"לצבוע" אותם בתור לקוחות של התחנה שלכם.

 

* מגוון כלים לשימור לקוחות: PickUp מיישמת עבור בעלי התחנות כלים מתקדמים וטכנולוגיים שישמרו את הנוסע אצלכם, כגון הצעה להורדת האפליקציה ושמירה אוטומטית על קשר עם המשתמש, כך שתמשיכו ליהנות מתזרים הכנסה קבוע מהלקוח המשויך אליכם.

 

* פתרון מתקדם לנסיעות עסקיות: PickUp כוללת גם פתרון ייעודי ללקוחות עסקיים, שיעזור לכם להקל על השימוש של הלקוחות העסקיים שלכם, לשמר אותם ולהשיג לקוחות עסקיים חדשים.

 

* פוטנציאל רווח נוסף: אחד מהמאפיינים הייחודיים של המערכת הוא שאם אין לתחנה מסוימת מוניות פנויות באזור, המערכת קוראת למונית אחרת החברה ברשת הוירטואלית של PickUp - מה שאומר שהלקוחות שלכם יקבלו שירות גם אם אין לכם מוניות פנויות, ומצד שני תוכלו לקבל הכנסה נוספת שתגיע מתחנות אחרות שלא יכולות לתת שירות באותו רגע.

כולם מרוויחים - התחנה, הנהגים והנוסעים

 

מעבר ליתרונות שציינו הרגע,עצם המעבר לעידן הדיגיטלי משדר על קדמה ושירות מתקדם מול הלקוחות מצד תחנת המוניות.

 

הנוסעים יכולים להזמין נסיעות דרך אפליקציה נוחה ומתקדמת ולקבל שירות גם אם אין מוניות פנויות של התחנה הספציפית אליה פנו.

 

הנהגים, מצידם, משלמים רק על נסיעות בפועל ולא חשופים לאפליה ולהסטת נסיעות. לכן, גם אם אתם נהגי מוניות שעובדים קשה ורוצים לשמור על פרנסה יום-יומית - זה הזמן להגיד לבעלי התחנה שלכם להתקדם לדור הבא של תחנות המוניות- התחנה הדיגיטלית.

 

PickUp מזמינה את בעלי תחנות המוניות מכל רחבי ישראל לכנס הסברה בנושא המערכת המתקדמת של החברה. בואו לשמוע כיצד תוכלו לשמור על צמיחה ברווח הנקי, להתחיל לשמר את הלקוחות שלכם וליהנות מכל היתרונות הטכנולוגיים של העידן הדיגיטלי.

 

רוצים להצטרף למהפכה הדיגיטלית של תחנות המוניות? היכנסו ואתם בדרך לשם>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים