שתף קטע נבחר

צוחק מי שצוחק ראשון – פסטיבל הקומדיה וההומור של ראשל"צ חוזר בפורים 2018

בפורים הקרוב, התכוננו לצחוק! פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין חוזר לראשון לציון בפעם הרביעית, עם רפרטואר מופעים של נבחרת המצחיקנים המובילים בישראל. גם השנה תוכלו לצפות במיטב הקומיקאים במופעי בכורה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים לפסטיבל. רחובות העיר ילבשו חג עם מופעים לילדים ללא תשלום. מה מחכה לנו בפסטיבל הכי מצחיק של השנה?

פורים הוא חג מושלם לצחוק וליהנות מהחיים, מול מופע משובח של הקומיקאי האהוב עלינו. פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין מס' 4 מגיע שוב לראשל"צ - סמנו לעצמכם ביומנים, ואל תתפלאו לשמוע את הצחוק מתגלגל ברחובות העיר בתאריכים 27 בפברואר - 3 במרץ 2018. נבחרת המצחיקנים המובילים בישראל מגיעה השנה לפסטיבל עם מופעי בכורה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים שנעשו במיוחד לפסטיבל.

 

עושים כבוד לזאב רווח, אחד מגדולי השחקנים בתרבות הישראלית

יריית הפתיחה של הפסטיבל, שתערך בערב הראשון שלו, היא ערב מחווה לזאב רווח, מגדולי השחקנים ואחד האנשים הכי מצחיקים בישראל. בקריירה של עשרות שנים, הספיק רווח לככב באינספור סרטים, הצגות וסדרות.

 

"מלך סרטי הבורקס" הבלתי מעורער זכה ב-3 פרסי אופיר במהלך השנים, ביניהם שניים כשחקן ראשי ואחד על מפעל חיים. בערב המיוחד, המוקדש לעשייה הרבה שלו, יועלו זיכרונות מעשרות דמויות שנחקקו בהיסטוריה של הקולנוע הישראלי, כמו חכם חנוכה מ'חגיגה בסנוקר', ששון מ'צ'רלי וחצי' ועוד ועוד. האירוע הוא הפקת מקור של הפסטיבל, בשיתוף אמ"י ותרבות לישראל.

 (צילום: פלאש 90) (צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)







 

מיטב האמנים יבואו לתת כבוד: מיקי קם, עמיר בניון, שלישיית מה קשור, טוביה צפיר, חני נחמיאס, זהבה בן, קורין אלאל, יהודה ברקן, שלמה בר ועוד.

 

שילובים מרעננים וחד-פעמיים לכבוד הפסטיבל: כי שניים זה הרבה יותר מצחיק!

פסטיבל הצחוק וההומור ע"ש ספי ריבלין עזר לחבר בין זוגות של קומיקאים ואמנים, שהחיבור ביניהם יוצר מופעים מצחיקים במיוחד: אתם מוזמנים ל'מצב כפית', המופע המשותף של אורי גלר וננסי ברנדס, בבכורה עולמית- מופע מהפנט מצחוק! חוש ההומור פוגש את החוש השישי.

 

הבדרנית מהמובילות בישראל, חנה לסלאו, והקומיקאית אודיה קורן, לראשונה על במה אחת, בערב יחודי שהופק לפסטיבל, על כל מה שעובר על נשים באמצע החיים.

 

 (צילום: רונן אקרמן) (צילום: רונן אקרמן)
(צילום: רונן אקרמן)
 

עוד שילוב מפתיע שאתם חייבים לצחוק איתו, הוא מיקי וניקי - מיקי קם וניקי גולדשטיין, צמד הקומיקאים שמעלים מופע בידור חד-פעמי ומקורי, המשלב את הדמויות הידועות של מיקי קם לצד סטנדאפ של ניקי גולדשטיין, מערכונים משותפים ושירים יפים.

 

שלישייה שנותנת כבוד לשלישיות הבידור והזמר הגדולות של ישראל- מיוחד לפסטיבל

החברים של קריבו (אילן ליבוביץ', אורי בנאי וניקי גולדשטיין) מציגים ערב שכולו מחווה לשלישיות הגדולות בישראל. הכינו את עצמכם לקלאסיקות של הגשש החיוור, שלישיית גשר הירקון ועוד. אורח מיוחד במופע: גברי בנאי, הגשש המקורי! על התזמורת מנצח דוד קריבושה, המוזיקאי, המלחין, הקלידן, המעבד והמנצח הידוע.

 (צילום: יחצ) (צילום: יחצ)
(צילום: יחצ)
 

מופעים זוגיים, מופעי יחיד

בפסטיבל תמצאו גם מופעים משותפים של עדן הראל ועודד מנשה, שמגיעים לפסטיבל עם מופע זוגי ומצחיק על הסיפור המיוחד שלהם. גם לילדים ולכל המשפחה יש משהו מיוחד בפסטיבל: אסי ישראלוף ואבי גרייניק, שיעלו בשבת בבוקר את המופע 'פסנתר הזמן', מופע ילדים מוזיקלי ומצחיק, ודניאל אסייג ורמי קאשי, כוכבי הסדרה "שנות ה-80", שיציגו בפסטיבל את 'בלאגן ברשת', מופע מצחיק ואותנטי לבני נוער על תופעת השיימינג ברשתות החברתיות.

 (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
(צילום: טל שחר)

 

עוד מגיעים לפסטיבל מופעי יחיד אישיים, חושפניים וקורעים מצחוק: דב נבון במופע בידור חדש וכנה במיוחד על החיים, וההפתעה גדולה של הפסטיבל: יובל שם טוב (יובל המבולבל) משיק מופע סטנדאפ חדש בבכורה עולמית בפסטיבל, עם חומרים שיצחיקו מבוגרים בלבד.

 

 (צילום: שרון ברקת) (צילום: שרון ברקת)
(צילום: שרון ברקת)
 

תחרות 'מונולוג קומי' נושאת פרסים על שמו של ספי ריבלין, קומיקאי ענק ובן העיר ראשל"צ

גם השנה תתקיים, כמיטב המסורת, תחרות המונולוג הקומי, בהשתתפות סטודנטים למשחק מרחבי הארץ, שיציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האמנותי של התיאטרון הלאומי 'הבימה' (ושל הפסטיבל עצמו), משה קפטן. שלושת הזוכים במקומות הראשונים יזכו במלגות עידוד על שמו של ספי ריבלין, שיוענקו על ידי ראש העירייה, מר דב צור ונציגי משפחת ריבלין.

 

הפנינג פורימי ומופעים ללא תשלום בכל רחבי העיר

בנוסף למופעים, במהלך ארבעת ימי חג הפורמים יערכו במוקדים שונים ברחבי העיר אירועי חוצות לילדים ולכל המשפחה, ללא תשלום. בין הכוכבים האהובים שיבואו להופיע: מיקי, הדוד חיים, סבא טוביה, אודי ואביעד, ועוד ועוד.

 

את הפסטיבל מפיקה החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ראשל"צ, עם ייעוץ וניהול תוכן של רמי בז'ה ובניהולו האמנותי של משה קפטן.

 

מר דב צור, ראש עיריית ראשל"צ מזמין את כולם "לבוא וליהנות מחגיגה של קומדיה והומור במגוון מופעים שיצרו יחד תמהיל של צחוק מזוקק, כראוי לספי ריבלין שהיה מבין גדולי הקומיקאים בישראל. העיר ראשון לציון רואה חובה וזכות להנציח את זכרו ואת מפעל חייו של ספי, שכל חייו פעל ותרם לעיר הולדתו ולתרבות הישראלית. הוא היה בנה של העיר הזאת וכל ימי חייו העניק לה ולתושביה באהבה גדולה".

נתראה בפסטיבל, ואל תשכחו לצחוק!

 

צוחק מי שצוחק ראשון- מהרו להזמין כרטיסים מראש ולשריין לעצמכם ערב שכולו צחוק>>

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יחצ
פסטיבל הקומדיה וההומור ראשל"צ
צילום: יחצ
מומלצים