שתף קטע נבחר

זירת רכבי הפנאי-שטח המשפחתיים גועשת: המהפכה הגיעה לישראל

פיג'ו 3008 SUV גרף לא פחות מ-38 פרסים בינלאומיים, ביניהם "רכב השנה באירופה", וכל זה בתוך שנתיים, כשהוא קובע שיא מכירות חדש עם מאות אלפי מכוניות שכובשות את הגלובוס. קבלו את פיג'ו 3008 - המלך החדש של רכבי הפנאי-שטח המשפחתיים

המותג פיג'ו רושם שיא חדש ברחבי העולם, עם השקות חדשות ללא הפסקה, כמו גם טכנולוגיות מתקדמות. הבליץ של פיג'ו מתחיל בשלהי 2016. רכב הפנאי-שטח החדש פיג'ו 3008 SUV מושק ומפתיע את העולם עם יצירה ייחודית שלא דומה לשום דבר שהכרתם עד היום בקטגוריה, עם חדשנות כמעט בכל פרמטר.

 

למעלה מ-500,000 מכוניות מה-SUV המשפחתי המהפכני כבר נמכרו, תוך שהוא שובר שיאי מכירות ומציב רף חדש בשוק, כאשר בדרך הוא קוטף לא פחות מ-38 פרסים ותארים ברחבי העולם. רשימה חלקית: רכב השנה באירופה 2017, רכב השנה בצרפת, מכונית השנה בדנמרק, ה-SUV של השנה באנגליה, פרס החדשנות בספרד. והוא כובש גם את ישראל, כאשר הוכתר בתואר מכונית השנה בבחירת 41 עיתונאים מובילים בארץ.

 

הישראלים ידועים כערניים במיוחד, והם יודעים לזהות הצלחות מוטוריות. התוצאה: הם מיישרים קו עם העולם ומקבלים את הרכב החדש והחדשני בהתלהבות של ממש, תוך שהם מכתירים אותו בתואר המתבקש: 'המלך החדש' של קטגוריית רכבי הפנאי-שטח משפחתיים.

 

רכב אדום (צילום: יח
פיג'ו 3008 החדשה(צילום: יח"צ)

 

הוא יותר חזק, יותר חכם וגם יותר מפנק

פיג'ו 3008 חדר במשנה מרץ לזירה התחרותית ביותר בעולם הרכב בשנים האחרונות – פנאי-שטח/קרוסאובר משפחתיות. מדובר בתחום הצומח ביותר גם בישראל, כאשר יותר ויותר משפחות עוברות לרכב פנאי-שטח משפחתי מתקדם.

 

ומול הדרישות הגבוהות שמאפיינות את לקוחות הקטגוריה הפופולרית, תעשיית הרכב גועשת ונפעמת מן ההצלחה, כשהוא כובש את כבישי העולם בעוצמה ובסטייל יוצאי דופן.

 

ה-3008 החדש של פיג'ו מציע שלושה מנועים מתקדמים – טורבו בנזין 1.6L THP 165 HP או מנועי טורבו דיזל 120/180HP 1.6/2.0L Blue-HDI- מנועים המעניקים ביצועים מרשימים בכל תנאי דרך. החדשנות הטכנולוגית באה לידי ביטוי כמעט בכל מכלולי הרכב, ש"ארוזים" במרכב מרווח ומאובזר מאוד, כולל פינוקים דיגיטליים, עם תא נוסעים חווייתי ומפנק בטכנולוגיית i-Cockpit עטור הפרסים, שהופכת את מלאכת הנהיגה לחוויה מרגשת. כחלק מפילוסופיית ה- i-Cockpit פיג'ו יצרה מעין "מתגי פסנתר" דינאמיים, מעוצבים מתחת למסך המגע (8 אינץ') שבדשבורד. המתגים המיוחדים הללו משמשים קיצור דרך לתפעול נוח במיוחד של המערכות השונות - בלי צורך להסיט מבטים מהכביש.

 

רכב אדום (צילום: יח
תא נוסעים בטכנולוגיית i-Cockpit (צילום: יח"צ)
  

 

הכוכב החדש שומר עליכם טוב יותר

מפרט הבטיחות של ה-3008 כולל את כל המערכות המתקדמות ביותר לבטיחות פאסיבית ואקטיבית. והרשימה עשירה במיוחד, החל בהגנה היקפית של 6 כריות אוויר, ESP לבקרת יציבות, ABS למניעת נעילת גלגלים בבלימה, EBA לתגבור בבלימת חירום, ASR לבקרת משיכה, EBD לחלוקת עוצמת בלימה ו-AEBS למניעת פגיעה בהולכי רגל ובמכוניות. וכולל מערכת בלימה אקטיבית, שיוט אדפטיבית המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים תוך-כדי בקרת שיוט במהירות מוגדרת, מערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח מת ומערכת זיהוי תמרורי מהירות. הנוחות המשפחתית וחוויית הנהיגה מעולם לא היו בטוחות יותר. כן, כל זה.

 

גם ספורטיבי וגם בנוי לריגושים

אחד מהפרסים בהם זכה פיג'ו 3008 הוא 'פרס העיצוב האופנתי' שהוענק לו בצרפת, בירת האופנה והעיצוב הבינלאומית. ואכן, מכל החידושים שהביאו לו את הכתר, הראשון שבולט לעין הוא העיצוב המרגש של ה-3008 - שיצר שפה חדשה לחלוטין בעיצוב רכבי פנאי-שטח, כולל שילוב דרמטי של ספורטיביות והידור, כוח ואלגנטיות, ריגושים ויציבות. אכן, מדובר ברכב עם הרבה נוכחות, שמעורר כבוד רב מכל עבר.

 

גם המחיר של פיג'ו 3008 מותאם לצרכן הישראלי: החל מ-147,900 שקלים לרכב פנאי-שטח המתקדם מסוגו. מכל בחינה מדובר במחיר שקשה לעמוד בפניו. פיג'ו 3008 הוא לא רק בחירה מלהיבה ומשתלמת למשפחות - הוא גם הכי חכם בקטגוריה שלו.

 

יש רכבים שמשנים את העולם

ההגדרה החדשה לתמורה למחיר: החל מ-147,900 שקלים

• 3 מנועי טורבו עוצמתיים וחסכוניים

• תא נוסעים "חללי" בטכנולוגיית i-Cockpit

• בטיחות אקטיבית ופסיבית

• מרחב למטען משפחתי 520 או 1,482 ליטר

• עיצוב ספורטיבי ייחודי ויוקרה אלגנטית

 

לפרטים נוספים על פיג'ו 3008 לחץ כאן

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
לובינסקי - פיג'ו 3008 החדשה
צילום: יח"צ
מומלצים