שתף קטע נבחר

לא רק בפסח: החטיפים והמתוקים של שטראוס בלי גלוטן כל השנה

חברת שטראוס ממשיכה להוביל את מהפכת המוצרים ללא גלוטן ומרחיבה את קטגוריית החטיפים והמתוקים שלה. עד השנים האחרונות, הרגישים לגלוטן יכלו להתענג על מגוון מצומצם של מוצרים רק בפסח וכעת קווי ייצור רבים נקיים מגלוטן לאורך כל השנה

כל הורה לילד צליאקי מכיר את הסיטואציה: הילד מוזמן למסיבת יום הולדת ואנחנו צריכים להושיב אותו לשיחה ולהסביר לו למה הוא לא יכול לאכול חטיפים וממתקים כמו שאר החברים שלו ולמה חשוב שיקפיד לברר מה מהם מכיל גלוטן. רוב ההורים לא לוקחים סיכונים, ומציידים את ילדיהם בממתקים נטולי גלוטן מהבית, מה שגורם להם לפעמים להרגיש חוסר נוחות ונבדלים משאר חבריהם.

 

תקופת הפסח הייתה במשך שנים רבות חג גם לרגישים לגלוטן, שנהגו להצטייד בכמויות של מוצרים שברוב ימות השנה מכילים גלוטן. בשטראוס עמלים בשנים האחרונות להנגיש מגוון רחב של מוצרים לאוכלוסייה הרגישה לגלוטן, במהלך כל השנה. קטגוריית החטיפים והממתקים ידועה כמקום רגיש במיוחד אצל הורים לילדים צליאקים, שנאלצים לעמוד על המשמר במסיבות, באירועים ובימי הולדת, בהם מחלקים כיבוד שברובו מכיל גלוטן.

 

ילדה חוגגת יום הולדת (צילום: shutterstock)
גם הילדים הרגישים לגלוטן יכולים ליהנות מהכיבוד. יום הולדת(צילום: shutterstock)
 
"אנחנו מקבלים הרבה פניות ומכתבים יפים מילדים שמבקשים להיות כמו שאר החברים שלהם, להגיע למסיבת יום הולדת ולאכול את הכיבוד כמו כולם", מספרת ציפי צ'סטר, מנהלת שירות הצרכנים של שטראוס. "אנחנו מרגישים שאוכלוסיית הצליאק גדלה, ואנחנו כחברה מחויבים לתת לצרכנים מגוון רחב יותר של מזון ללא גלוטן, גם אם זה דורש מאמץ אדיר של שינויים בקווי ייצור ובניית אגפים שלמים במפעלים - חשוב לנו מאוד לתת את המענה הזה".

 

המוצרים החדשים שנכנסו לאחרונה לקוי ייצור ללא גלוטן כל השנה הם קוואקר ללא גלוטן, דנונה בר עם תוספות וסדרת הקטניות של טעם הטבע. כל אלה מצטרפים לרשימת מוצרים ללא גלוטן שחודשה בשנים האחרונות.

 

"אוכלוסיית הצליאק מאוד יקרה ללבנו, אנחנו מבינים ומקשיבים לצרכנים שבאמת לפעמים קשה להם למצוא מוצרים מותאמים", מוסיפה צ'סטר. "כל שנה אנחנו עושים מאמץ גדול כדי להוסיף מוצרים לרשימת נטולי הגלוטן שלנו. חשוב לזכור שאי אפשר לעשות הכול בשנה אחת, זה תהליך שאורך שנים".

 

חטיפים ומלוחים ללא גלוטן ()
מתוקים ומלוחים ללא גלוטן

-כמה פניות דרושות לכם כדי להחליט להפוך מוצר ללא גלוטן?

"שאלת השאלות! יש מקרים בהם הרבה פניות יגרמו לנו לייצר מוצר מסוים ויש מקרים שמספיק כמה פניות בודדות כדי לגרום לנו לחשוב מחדש על המוצר. נושא האפיפיות עמד הרבה זמן על הפרק. לאורך שנים קיבלנו הרבה פניות וגם תמונות של אנשים שאוגרים אפיפיות מפסח במהלך כל השנה. יש אנשים שקנו מקרר רק בשביל לאגור אפיפיות!"

 

רגישים? חפשו את הפרח

שטראוס היא אחת החברות החלוצות שהחלו להנגיש את המוצרים שלה לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. אחד המהלכים החשובים שלה בנושא היה לוגו הפרח המסמן שהמוצר הוא ללא גלוטן. "הפרח מאוד בולט לעין והוא עוזר למבוגרים ולילדים", מציינת צ'סטר. "אנחנו מסמנים בפרח גם מוצרים שדי ברור שאין בהם גלוטן כמו יוגורט. החלטנו לעשות את זה כי פנו אלינו צרכנים שאמרו שהפרח עוזר להם ונותן להם ביטחון בצריכת המוצר. היום כשיש את הסימון אנחנו נתקלים בפחות שאלות בירור בנושא: האם מוצרים מכילים גלוטן או לא?"

 

עוד ערוץ המסייע לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן הוא הבוט החדשני N.GLUTEN של שטראוס, שמאפשר להתייעץ 24/7 ולשאול שאלות שקשורות למוצרי שטראוס ללא גלוטן. מערכת הבינה המלאכותית עונה על שאלות, ממליצה על מתכונים ואפילו ממירה מתכונים עם גלוטן לכאלו בלי גלוטן.

 

רוצים להתייעץ עם הבוט של שטראוס על מוצרים ללא גלוטן? היכנסו

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
חטיפים ללא גלוטן - כל השנה
צילום: shutterstock
מומלצים