שתף קטע נבחר

בעקבות אידיאל היופי: להיות יפים מבפנים ומבחוץ

איך אתם מרגישים כמישהו אומר לכם שאתם יפים? האם אתם מחשיבים את המראה שלכם כאידיאל היופי, האם אתם יודעים מה זה אומר? ד"ר מוניקה אלמן יוצאת למסע בעקבות אידיאל היופי כדי לבחון מה השתנה במרוצת השנים, מה זה אומר להיות יפה והאם כולנו יכולים להרגיש יפים גם מבפנים

 

 

מהו יופי, האם אנחנו יפים, מי קובע את הסטנדרט, מה זה אומר אידיאל היופי והאם כל השינויים שאנחנו עוברים עומדים במבחן הזמן? אומרים שלכל עשור יש את היופי שלו, הגדרות שונות ומגוונות שמתחלפות לפי אידיאלים שלא בטוח שמישהו יודע מה הם. בשנים האחרונות נדמה שאותו אידיאל מתחלף בקצב יומיומי, אתם קמים בבוקר, פותחים עיתון או טלוויזה או את המחשב - וקופצת לכם תמונה שמציגה את האידיאל, שרק אתמול היה אחר. ניתוחים פלסטיים, הזרקות, דיאטות, טיפולי יופי, אימוני כושר, תרגילים שונים - הכל כדי שנעמוד באידיאל היופי. אבל מי אמר שזה האידיאל, האם הוא באמת השתנה כל כך במרוצת השנים ואולי היופי בכלל מגיע מבפנים? 

ד"ר מוניקה אלמן עם מדריכת היוגה מיה קרמר
ד"ר מוניקה אלמן עם מדריכת היוגה מיה קרמר

בתכניתה, "בעקבות אידיאל היופי", יוצאת ד"ר מוניקה אלמן, מומחית ברפואת עור וטכנולוגיות לייזר, לבדוק מהו אידיאל היופי, עד כמה הוא השתנה במרוצת השנים, עד כמה המדיה משנה את דעתנו, איך אנחנו רואים את עצמנו במראה, האם היפי מגיע בעזרת טיפולים קומסטיים בלבד או שיש דרכים אחרות לאהוב את עצמנו, להסתכל במראה ולהגיד לעצמנו: "אני אוהב/ת אותי", ולהיות שלמים עם מה שאנחנו רואים.

 

הפעם פוגשת ד"ר אלמן את מיה קרמר, מדריכת יוגה, כדי לנסות ולהבין כיצד יצירת חיבור בין הגוף לנפש יכול לחזק אותנו, נפשית ופיזית, ולסייע לנו לשנות את דרך ההסתכלות על החיים ולהיות יפים יותר מבפנים.

 

  • התכנית "בעקבות אידיאל היופי" משודרת בערוץ 10 - כל שבוע ביום שישי בשעה 13:00

 

  • התוכנית משודרת גם בערוץ החיים הטובים בכל יום חמישי בשעה 23:20 ובשידורים חוזרים בימי שישי, שבת וראשון

 

  • לצפייה בפרק הראשון בעמוד היוטיוב של ערוץ החיים הטובים 

 

  

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר מוניקה אלמן מתרגלת יוגה
מומלצים