שתף קטע נבחר

מה שבטוח ללמוד ביטוח

במכללה לפיננסים וביטוח, תרכשו אחד ממגוון מקצועות הביטוח המבוקשים, תוך קבלת ארגז כלים שיילמד אתכם לתפור חליפה כלכלית מלאה ללקוח

ענף הביטוח כיום הינו הגדול, החזק והיציב ביותר במשק הישראלי. פועל יוצא מכך הוא חשיבותם הגבוהה של סוכני הביטוח, שגורלם של אלפי המבוטחים נמצא מידי יום בידיהם.

 

מדובר במקצוע שמהותו לסייע לאנשים לקבל פנסיה ראויה, תרופה מצילת חיים או ניתוח מורכב בחו"ל. אבל אין שירות טוב בלי ידע מקצועי מצוין, ואת זה רוכשים הסוכנים במכללה לפיננסים וביטוח, שהפכה במרוצת השנים לאחד ממוסדות הלימוד המובילים בתחומי הביטוח ושוק ההון.

 

אילוסטרציה (צילום: shuttertock)
אילוסטרציה(צילום: shuttertock)

 

הניסיון רב השנים של המכללה, סגל ההוראה עתיר הידע והניסיון המקצועי, אווירת הלימודים המעשירה והיחס האישי המטפח שלו זוכה כל סטודנט, תורמים כולם להכשרה המקיפה, המעמיקה והאיכותית שממנה נהנים בוגריה.

 

המכללה ממוקמת במשכנה החדש של לשכת סוכני הביטוח בישראל, ברחוב המסגר בתל אביב, ויש לה שלוחות בחיפה, בירושלים ובבאר שבע. במכללה נלמדים כל מסלולי הביטוח הקלאסיים, הן לטובת קבלת רישיון סוכן ביטוח והן לטובת לימודים מקצועיים עבור סוכנים פעילים. במקביל, מוצעים לימודים בתחומים רבים נוספים החל מענף ההשקעות לטובת קבלת רישיון כפול לסוכן הביטוח, עבור דרך ענפי הביטוח כגון משכנתאות, תכנון פרישה, כלכלת המשפחה וצרכנות נכונה, וכלה במגוון רחב של מקצועות הניהול הנדרשים לסוכן ביטוח כמו דירקטורים, גישור, ניהול משרד, פרסום מקוון, קידום מכירות, גביית שכר טרחה, ניהול עסקי ועוד רבים אחרים.

 

רונן דניאלי - מנכ"ל המכללה לפיננסים וביטוח | צילום: יחסי ציבור ()
רונן דניאלי - מנכ"ל המכללה לפיננסים וביטוח | צילום: יחסי ציבור

 

חליפה כלכלית

"בוגרי המכללה לפיננסים וביטוח נתפסים בשוק כמי שעברו את ההכשרה המתאימה ביותר", מסביר מנכ"ל המכללה רונן דניאלי את הפוטנציאל הגבוה שיש בימים אלה לתחום הביטוח בכלל ולבוגרי המכללה בפרט.

 

דניאלי, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים – שניהם בהצטיינות יתרה, מונה לתפקיד לפני כשנה ומביא איתו ניסיון עשיר בתפקיד מנכ"ל במכללות המובילות בארץ. לדבריו "המכללה שמה לה למטרה להעשיר את הידע המקצועי, השיווקי והניהולי של סוכן הביטוח ולהפוך אותו ליועץ עסקי של לקוחותיו. הכוונה היא הן בהעצמת כישוריו מול עמיתיו, והן במיקסום שירותיו ללקוחותיו, שיזכו לקבל מענה על כל ההיבטים הכלכליים המלווים אותם. גם ביטוח, אך לא רק ביטוח".

 

כיצד זה מתבצע בפועל?

"הקמנו לשם כך מערך לימודים שיתווסף ללימודי הביטוח הקלאסיים, במטרה להעניק ערך מוסף גבוה לסוכן. זאת בהתאם לאסטרטגיה שקבענו: לצייד את סוכן הביטוח בארגז כלים משוכלל. סוכן הביטוח של ימינו מתקדם וטכנולוגי מבעבר, רגיש וקשוב לשינויים בתחום, ומכיר לפני ולפנים את מצבו הכלכלי של לקוחו, לעיתים אף יותר מהלקוח עצמו, ולכן, מדוע שלא ישכיל לתפור חליפה כלכלית מלאה ללקוח, ולא רק פתרון לסוגיית הביטוח?"

 

מה מכיל ארגז הכלים שמקבל הסטודנט?

"שמנו את דרישות הסטודנט לנגד עינינו בכל היבט אפשרי: מגוון רחב של מקצועות לימוד, מתקן מפואר העומד בחזית התשתיות האקדמיות והפדגוגיות, ליווי צמוד ואישי לאורך כל מסלול ההכשרה (זאת תוך הבנה כי מדובר לרוב בסטודנטים עובדים ובעלי משפחות) והענקת חוויות לימודים מעולות באווירת קמפוס תוססת. בנוסף לאלה, לשכת סוכני הביטוח, מעניקה לבוגרי המכללה מעטפת מקצועית ההכרחית כל כך בשוק כה תחרותי, דינאמי, רגולטורי ומגוון".

 

האם בשורה התחתונה מדובר במקצוע כדאי?

"סוכן ביטוח הינו מקצוע יציב, מקצועי ורווחי, שמציע תנאים משודרגים ואפשרויות קידום רבות. ההבטחות שלנו לסטודנטים הינן להכשיר אותם כסוכני הביטוח ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, והראייה לכך היא ההשתלבות המהירה של הסוכנים החדשים בשוק הביטוח והביקוש הרב לבוגרי המכללה".

 

ללמוד כדי לעבוד

המכללה לפיננסים וביטוח מהווה את בית האולפנה עבור כלל סוכני הביטוח בישראל, מעצם היותה הזרוע המקצועית של לשכת סוכני הביטוח בישראל, לשכה כשלעצמה, מהחזקות בארץ. לשכת סוכני הביטוח אחראית על העשרת הידע של הסוכן ומקפידה באדיקות על רמתו המקצועית. בכך, נבדלת המכללה לפיננסים וביטוח מכלל המכללות בארץ. "אצלנו", מסביר רונן דניאלי, "האיכות באה לפני הכמות, והעמדת הסטודנט במרכז אינה אמירה או סיסמה שיווקית, אלא לב ליבה של הלשכה".

 

המכללה לפיננסים וביטוח מציעה מגוון מסלולי לימודים. בין היתר: מסלול ביטוח וייעוץ פנסיוני, מסלול ביטוח אלמנטרי, ביטוח ימי, רפרנטיות לביטוח, ניהול תיקי לקוחות, חתמים ומסלקי תביעות ובמקביל מסלולי ניהול השקעות, ייעוץ השקעות וקורסים בשוק ההון. לסטודנטים מובטחים לימודים על-ידי סגל מרצים ותיק ומנוסה, הן בהוראה והן בפרקטיקה, בתפקידים בכירים בחברות הביטוח.

 

המכללה מציעה: אחוזי מעבר גבוהים משמעותית מהממוצע הארצי בבחינות הרישוי, מתקן לימודים חדש ומפואר הנותן מענה לכל דרישה פדגוגית, פריסה ארצית, אפשרות לרישיון כפול: ביטוח והשקעות, מרתונים וימים פתוחים לפני בחינות ההכשרה והכרה בלימודים ללימודי המשך לתואר ראשון (B.A. בביטוח) במכללה האקדמית נתניה. הלימודים מוכרים לפיקדון לחיילים משוחררים.

 

נמשכת ההרשמה לסמסטר ב'.

 

לפרטים והרשמה: טלפון: 03-6395820, 5823*, אימייל: college@insurance.org.il

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים