שתף קטע נבחר

מעולם לא היה קל יותר לקבל הצעה לביטוח הרכב. מצלמים רישיון ומקבלים! הצטרפו למהפכה

ביטוח רכב לא צריך להיות סיפור גדול. בשורה התחתונה, כולנו רוצים לקבל הצעת מחיר, "לסגור את הפינה" ולהמשיך ליהנות מהרכב שלנו במשך כל השנה. זה הזמן להכיר את המהפכה הטכנולוגית של שירביט בביטוח הרכב: הצעת מחיר תוך מספר שניות. איך זה עובד?

שוב הגיע הזמן לחדש את הביטוח לרכב, ושוב אתם מוצאים את עצמכם מרימים טלפון לסוכן, או נכנסים לאתרים של חברות הביטוח, מקלידים את נתוני הרכב, מפרטים על ההיסטוריה שלכם מאז גן הילדים - וממתינים בסבלנות להצעת ביטוח.

 

הפעם יש לנו חדשות טובות עבורכם: חברת הביטוח הוותיקה שירביט מציגה מהפכה טכנולוגית בביטוח הרכב: הצעת מחיר תוך מספר שניות, באמצעות המצלמה של הטלפון הסלולרי. מעולם לא היה קל יותר לקבל הצעה לביטוח רכב.

 

איך זה עובד?

מדובר בתהליך פשוט, טכנולוגי ומהפכני. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר החברה מהטלפון הסלולרי (אפשר גם במחשב הנייח), לצלם את רישיון הנהיגה ורישיון הרכב, ללחוץ "שלח"... ולקבל באופן מיידי הצעה מעולה לביטוח הרכב.

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

המערכת המתקדמת של שירביט מעבדת את הנתונים על פי הפרטים המופיעים על הרישיון ורישיון הרכב, ומתאימה רק עבורכם הצעה אטרקטיבית במיוחד. בעזרת מיטב המומחים בתחום, פיתחו בשירביט ממשק נוח, פשוט ומהיר לקבלת הצעת מחיר מדויקת ורלוונטית עבור כל לקוח.

 

אפס טרחה, מקסימום הנחה

שירביט, חברת הביטוח מהמובילות בענף כבר קרוב ל-20 שנה, מציגה, לראשונה בישראל, את הדרך הכי פשוטה, קלה ונוחה לקבלת הצעת מחיר על ביטוח רכב.

 

מתוך שאיפה להיות תחרותית ולתת שירות מתאים לדור של ימינו, שירביט מוכיחה שוב ושוב שהיא חלוצה וחדשנית בכל אחד מתחומי הביטוח. החברה משקיעה במערכות המידע המתקדמות ובכלים הטכנולוגיים שיהפכו את ההתנהלות של הלקוחות עם החברה למהירה ונוחה במיוחד. ההתאמה הדיגיטלית המיידית דרך הסלולר, מאפשרת לשירביט לספק הצעת מחיר מותאמת ואטרקטיבית במיוחד.

 

הביטוח של שירביט – שקט נפשי 24/7

ביטוחי הרכב של שירביט הם מהמקיפים והנוחים ביותר בישראל. הביטוח של החברה כולל, בין היתר, גרירה ושירותי דרך 24 שעות ביממה, מענה טלפוני 24 שעות ביממה, רכזי שירות לטיפול אישי בכל הארץ, טיפול בתביעות צד ג' על ידי עורך דין, וכיסוי מלא לשמשת הרכב ללא השתתפות עצמית.

 

אם אתם רוצים להצטרף למהפכה הטכנולוגית בביטוח הרכב, לקבל הצעת מחיר מיידית מהטלפון הסלולרי, וליהנות מביטוח במחיר מצוין - היכנסו עכשיו לאתר של שירביט. אין טעם להתעכב, לעבוד קשה ולקבל הצעה עוד 3 ימי עסקים - העתיד של ביטוח הרכב כבר כאן.

 

להצטרפות למהפכה של שירביט ולקבלת הצעת מחיר בעוד מספר קליקים, היכנסו>>

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
רכב אוטו מכונית בדיקת רכב מוסך בדיקה
צילום: shutterstock
מומלצים