שתף קטע נבחר

טיפולים אסתטיים לגברים

ההזדקנות אצל גברים מתחילה אחרי גיל 40, כאשר כמות הקולוגן מתחילה לרדת - והירידה היא חדה. כמות הורמון האנדרוגן מופחתת והקמטים נראים עמוקים יותר ויותר

עולם הטיפולים האסתטיים שכולל הזרקות טיפולי אנטי אייג'ינג הפך לפופולרי מתמיד בקרב גברים. כיום, גברים נהיו מודעים יותר ומקדישים תשומת לב לשינויים ולסימני ההזדקנות שעוברים על עורם, וגם להם מתחילים להפריע הקמטים בפנים, הרפיון וצניחת הרקמה.

 

לכן, הם מרגישים נוח מאוד להשקיע זמן וכסף לשיפור המראה החיצוני שלהם, וכך - בשל הפתיחות המגדרית המתפתחת - טיפולים אסתטיים לגברים נמצאים עמוק בקונצנזוס החברתי.

 

הטיפולים הפופולריים ביותר הם הזרקת חומרי מילוי ובוטוקס 

הבוטוקס הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר, המותאם לטיפול בשליש העליון של הפנים, בשרירי הבעה, כגון: מצח, גבות, בין הגבות וצידי העיניים. כעיקרון, שרירי ההבעה של גברים מפותחים מאלה של נשים ולפיכך נזדקק לכמויות גדולות יותר של חומר עבור כל שריר. מטרת הטיפול היא הפחתת קמטים במנוחה ובזמן הבעה - ללא תופעות לוואי וסיכונים משמעותיים.

 

 

ד
ד"ר אולגה קוטליאר(צילום: יח"צ)

 

באופן טבעי גבות הגבר הן עבות יותר, נמוכות יותר מגבות האישה, ובעלות נטייה אופקית יותר ופחות זוויתית כמו אצל האישה. לפיכך, כאשר נטפל במצח הגבר באזור הגבות, ננסה שלא להרים את הגבה באופן זוויתי כמו אצל נשים.

 

אצל גבר נבצע הזרקה עדינה יותר במצח, ובהזרקה נוסיף מעט יותר חומר כדי למנוע הרמה מוגזמת של הגבות.

 

אזור נפוץ נוסף לגבר הוא בין הגבות, אזור הנותן מראה זעוף וכועס, ולכן ניתן יהיה בעזרת בוטוקס לעדן את המראה הכללי.

 

גבר יכול לטפל בכמה וכמה אזורים בפנים בהם מתקיימת בעייתיות במראה בשל קמטים עמוקים או קמטוטים. טיפולים אלה מיועדים לשמר את המראה הצעיר של העור, ונעשים באמצעות חומצות היאלרוניות הקיימות בגוף האדם באופן טבעי.

 

יתרונותיה של השיטה שהיא טבעית, מעניקה נפח לפנים ונותנת תוצאה כאילו המטופל השיל מספר שנים מגילו הביולוגי. היא משפרת את מרקם העור ובטיחותית למשתמש.

 

אזורים שכיחים למילוי קמטים אצל גברים הם שקעי העיניים והלסת ותיקוני אף. התוצאה בחומצה היאלרונית הינה מיידית, וחשוב לציין כי תוצאה סופית תיראה כעבור שבועיים עד חודש.

 

גברים יעדיפו טיפולים שאינם דורשים זמני החלמה, ללא תופעות לוואי וסיכונים. מחצית מהגברים חושבים שיופי פותח להם דלתות, מקנה להם ביטחון וטוב לחזות העסקית שלהם.

 

לעומת ימים עברו, בהם גברים עברו טיפולים אסתטיים בסתר - היום לא מהססים לדבר על זה.

 

אז בנות תזוזו בבקשה ותעשו מקום לגברים. גם המין המחוספס רוצה להיראות טוב ומוכן לעשות לא מעט למען זה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
ד"ר אולגה קוטליאר
צילום: יח"צ
מומלצים