שתף קטע נבחר

העולם עובר לג'ל! כורכומין ליקוויד ג'ל

לא תאמינו איזה הבדל דרמטי תקבלו מכורכומין ליקוויד ג'ל לעומת אבקה

אי אפשר להתעלם מעלייתו של הכורכום אל לב המיינסטרים. בכל העולם הפכו תכשירי כורכום (כורכומין) למבוקשים מאד ולא רק בקרב שוחרי בריאות וספורטאים. היות ושורש הפלא הזה טומן בחובו אינספור יתרונות בריאותיים, פופולריות זו צפויה עוד לעלות ולהתחזק בשנים הבאות.

 

אז כורכום. מה אנחנו יודעים עליו? האמת שבזכות המדע אנחנו יודעים די הרבה. מדובר בשורש שהמלצות לצריכתו אומצו גם ע"י הרפואה הקונבנציונלית של ימינו. למעשה, ישנם למעלה מ- 7,000 מאמרים ומחקרים שונים שסקרו את שורש הכורכום והוכיחו זה אחר זה את חיוניותו לבריאותנו.

 

  (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

 

יש אבל: מה שהופך את הכורכום לנהדר הוא חומר פעיל בשם כורכומין שעל אף יתרונותיו המובהקים, הוא לא זמין ביולוגית לגופינו כמו שהיינו רוצים שיהיה.

 

זו הסיבה שאי אפשר ליהנות מסגולותיו הבריאותיות של הכורכום באבקת התבלין, אלא להסתפק בסגולותיו הקולינריות בלבד.

 

פתרון הדור החדש

מומחים הבינו כי הפתרון לבעיית הזמינות לא יגיע בעזרת הישענות על רכיבים אחרים, אלא יתבסס על ההנחה שזה כבר נפתר בטבע. אם מסתכלים מקרוב על מאפייניו הטבעיים של הכורכומין רואים כי לו מסיסות גבוהה יותר בשמן מאשר במים, דבר שמטיל ספק באבקה יבשה. חוץ מזה, שורש הכורכום ניחן בשמנים שבאמצעותם ניתן לשפר דרסטית את הזמינות.

 

תכירו פיתוח חדשני מבית סופהרב המשלב חדשנות טכנולוגית של כמוסות כורכומין ליקוויד ג'ל עם פתרון ביולוגי, פטנט כורכומין מהפכני להגברת הזמינות הביולוגית בשם ®BCM-95. פטנט ייחודי זה הוא לא רק הנחקר ביותר מכל סוגי הכורכומין הקיימים בשוק התוספים העולמי, הוא גם מוגן ב- 13 פטנטים בינלאומיים. בנוסף לכורכומין איכותי, מספק הפטנט שמני כורכום חיוניים המצויים בו באופן טבעי בדיוק כפי שהטבע תכנן!

 

מחקר שבדק את יתרון הזמינות הביולוגית של הפטנט ®BCM-95 מצא שזמינותו הביולוגית טובה ב–1,000% יותר מזמינותה של תמצית כורכומין רגילה (95% כורכומין) וזמן שהייתו בדם ממושך יותר.*

 

שמני הכורכום: פתרון ביולוגי

לשמני הכורכום (המכונים טורמרונים) פעילות ביולוגית משמעותית שבאה לידי ביטוי בתכונות הפועלות לטובת הגוף, כמו תכונות אנטי חמצוניות ודלקתיות. מעבר לזה, מחקרים מראים ששמנים אלו אף מעצימים את הפעילות הביולוגית של הכורכומין על התאים ומשפרים את המטבוליזם שלו בגוף.

 

העולם עובר לג'ל - כורכומין ליקוויד ג'ל מבית סופהרב!

בכורכומין ליקוויד ג'ל מקבלים את החומר הפעיל (כורכומין + שמני כורכום) כנוזל בתוך כמוסת הג'ל וכך נהנים מהיתרון הכפול: מסיסות טובה יותר וספיגה מהירה יותר. לא עוד טבליות גדולות שקשה לבלוע או נטילה יומית מוקפדת של כמות כמוסות לא הגיונית (ועוד בזמנים שונים) רק כדי להגיע למינון מדויק. מעכשיו תתרגלו לנטילה קלה ונוחה של כמוסות כורכומין ליקוויד ג'ל בריכוז גבוה ואפקטיבי!

Indian J Pharm. Sci. 2008; 70(4): 445–449*

 

לייעוץ אישי אודות מוצרי SUPHERB

חייגו: 2535* או 1-800-350-333

תוספי תזונה אינם תרופה ואינם מיועדים לטיפול או מניעה של מחלות

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים