שתף קטע נבחר

ההגנה האולטימטיבית לעור שלכם

הכירו: הדור החדש של מסנני הקרינה - יותר הגנה, פחות נזק לעור ולסביבה

הקיץ כבר כאן, עונת הרחצה נפתחה, ואוטוטו גם החופש הגדול בפתח. אבל יחד עם שלל הכייפים, הקייטנות והחופשות אנחנו יודעים כי בעסקת החבילה הלוהטת של הקיץ כלולים לא רק היתושים אלא גם מכת השמש הימתיכונית: כוויות העור ושיזוף-יתר. היום כל ילד מכיר את הסיסמה "חכם בשמש", וגם רוב ההורים הפנימו את העובדה שבישראל – מה לעשות – חייבים גם כיפת ברזל שתגן על העור. או במילים מדעיות יותר ועדינות פחות: רובנו מודעים לכך שקיים קשר ישיר בין סרטן העור לקרינה אולטרה-סגולה (UV).

 

אבל מה שרבים לא יודעים הוא כי חלק גדול ממסנני הקרינה המרכיבים את תכשירי ההגנה שבהם אנחנו משתמשים מכילים מסנני קרינה כימיים, ואלה - כשהשמש פוגעת בהם - מעוררים ריאקציה כימית הגורמת לאלרגיה. הדבר נכון במיוחד לגבי תכשירים שבהם ריכוז החומרים הכימיים גדול. בשנים האחרונות התגלתה תופעה בעייתית נוספת: התברר כי התכשירים הללו פוגעים בסביבה הימית, באלמוגים ובבעלי החיים.

 

אילוסטרציה (צילום: shuttertock)
אילוסטרציה(צילום: shuttertock)

 

לפיכך, הפיתוחים החדשניים ביותר בתחום ההגנה על העור מקפידים לספק תשובות מתאימות ואיכותיות לשלל הבעיות. עכשיו ניתן ליהנות מפיתוח מתקדם זה גם בישראל, כאשר חברת התרופות הצרפתית המובילה "פייר פאברה" מביאה לארץ את Avene – מותג הדרמו-קוסמטיקה הנמכר ביותר באירופה*. הבסיס למגוון הרחב של מוצרי המותג הם מים טרמליים המגיעים היישר ממעיינות העיירה אוון בצרפת אשר נמצאו במחקרים מדעיים מובילים כי הם בעלי תכונות מרגיעות גירויים, אנטי דלקתיות וריכוך העור. הם מכילים כמות מזערית של מינרלים, ולכן אינם מייבשים את העור, ומועשרים בסיליקה המעניקה להם תכונות של ריכוך העור.

 

אחת מסדרות הדגל של המותג Avene הם מוצרי ההגנה מהשמש, המספקים הגנה בטווח רחב של קרני ה-UVA וה-UVB, עם מקדם הגנה של 50+, ומכילים מספר מסננים נמוך – דבר המקנה להם יתרון משום התאמתם לכל סוגי העור, כולל עור רגיש במיוחד. בנוסף, הם מכילים פרה-טוקופריל, שהינו נוגד חימצון עוצמתי המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

לצד מוצרי ההגנה עם מינימום מסנני הקרינה, Avene מציעה גם קרם הגנה עם 100% מסננים מינרליים. אלה משמשים, לדברי המומחה לרפואת עור ולרפואה אסתטית ד"ר רון יניב, כמעין "מראות מיקרוסקופיות המחזירות את האור ולכן אינם יוצרים אלרגיה". שלל התכונות הללו, והעובדה שהמוצרים אינם כוללים חומרי בישום (גם הם מעוררי רגישות אצל משתמשים רבים) ופראבנים (חומרים משמרים הגורמים לייבוש העור, להאצת תהליך ההזדקנות שלו ולאלרגיות), וכן העובדה שהם עמידים מאוד במים – הופכים אותם לאמצעי הטוב והיעיל ביותר המתאים הן למבוגרים והן לילדים.

 

ולא פחות חשוב בעידן האחריות הסביבתית של תאגידי-העל – מוצרי Avene חרטו על דגלם את הסיסמה: Skin protect – ocean respect. הסיבה: יותר ויותר מחקרים מעלים בשנים האחרונות מידע על הנזקים הסביבתיים שגורמים מסנני הקרינה. כחברת תרופות עולמית מובילה, "פייר פאברה" שמה לה למטרה להציע הגנה מיטבית מפני קרינת השמש לצד צמצום השפעת מוצריה על הסביבה. החברה צימצמה את מספר המסננים הכימיים במוצריה ואת הריכוז שלהם, שיפרה את נוסחת החומרים כך שיהפכו למתכלים במהירות רבה יותר ופיתחה מסננים שאינם מסיסים למים ולפיכך מפורקים בקלות רבה יותר על ידי אורגניזמים ימיים. מאותה סיבה הם גם לא מכילים סיליקון – מרכיב שאינו מתכלה בקלות.

 

את מוצרי Avene ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת של קופות החולים ובתי מרקחת נבחרים. טווח המחירים המומלץ לצרכן בין 109.9-139.9 ₪ (לא כולל מייק אפ).

 

*IQVIA – Pharmatrend International dermo cosmetic market in pharmacy in France, Germany, Austria, Belgium, Spain, Italy, Portugal and Switzerland – year 2017 – in volume.

IQVIA – Pharmatrend International – sun product market in pharmacy in France, Germany, Austria, Belgium, Spain, Italy, Portugal and Switzerland – year 2017 – in volume 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים