שתף קטע נבחר

לנד רובר גאה להציג: RANGE ROVER VELAR - יצירת המופת החדשה ופורצת הדרך

ה-VELAR, יצירת המופת החדשה במשפחת RANGE ROVER, הפתיע את עולם רכבי היוקרה בישראל. הרכב, שהושק בישראל בתחילת 2018, הציג נתוני מכירה מרשימים מאוד לעומת מתחריו המוכרים והוותיקים

ה-VELAR, יצירת המופת החדשה במשפחת RANGE ROVER, הפתיע את עולם רכבי היוקרה בישראל. הרכב, שהושק בישראל בתחילת 2018, הציג נתוני מכירה מרשימים מאוד לעומת מתחריו המוכרים והוותיקים.

 

ה-VELAR הוא הרכב הרביעי המצטרף למשפחת RANGE ROVER היוקרתית, והשקתו היא ניסיון החדירה הרציני של RANGE ROVER לסגמנט רכבי הפנאי פרימיום הספורטיביים, שם ניתן למצוא מתחרות וותיקות כדוגמת ה-X5 מבית BMW, לבנטה מבית מזארטי ופורשה מקאן.

 

יצירת אמנות מוטורית

ה-VELAR מציג קווי מתאר יוצאי דופן, ואף נחשב ליצירת אמנות בענף הרכב. לראייה, בתחילת השנה הוענק ל-VELAR פרס עיצוב הרכב העולמי לשנת 2018, על העיצוב החיצוני המרשים שלו.

RANGE ROVER תוכן פרסומי (צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)
(צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)

חדי עין יזהו כי הרכב משלב בין מאפייני העיצוב של ה-EVOQUE ושל ה-RANGE ROVER SPORT. הדבר בא לידי ביטוי בגופי התאורה הדקים, בפנסי דרך מטריקס-לייזר בטכנולוגיית LED, וכמובן בגריל הקדמי הגדול שהפך לסימן ההיכר של המותג.

 

הכל נשאר במשפחה

 

 

בגזרת המנוע, ה-VELAR נשען על הפלטפורמה של F-PACE מבית יגואר, ומהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המצליח עם מותג רכבי היוקרה הבריטי. ברכב נעשה שימוש בסדרת מנועי Ingenium המודולארית החדשה, המבוססת על מנועי 2 ליטר מתקדמים בעלי הספק גבוה מאד.

 

ובגזרת מנועי ה-2.0 ליטר – הסדרה תגיע עם 2 מנועי בנזין 2.0 ליטר טורבו עם הספק של 250 ו-300 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר דיזל טורבו עם 240 כ"ס. 

 

 

 

 

RANGE ROVER תוכן פרסומי (צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)
(צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)

 

בנוסף למנועי ה-2 ליטר, ה-VELAR מציע גם מנועי 3.0 ליטר 6 צילינדרים TWIN TURBO המספקים 300 כ"ס למנוע הדיזל ו-380 לגרסת מנוע הבנזין.  כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, ולמערכת הנעה כפולה – אלמנט שמסייע ליצירת חלוקת כוח אופטימלית בין הסרן הקדמי לאחורי, או לפי תוואי תנאי השטח.

 

כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, ולמערכת הנעה כפולה – אלמנט שמסייע ליצירת חלוקת כוח אופטימלית בין הסרן הקדמי לאחורי, או לפי תוואי תנאי השטח.

 

ל-VELAR 4 רמות גימור שונות. גרסת הבסיס מגיעה עם גג פנורמי, מושבים מתכווננים חשמלית, קונסולה מרכזית המורכבת משני מסכי מגע 10", תאורת LED, מראות צד מתקפלות (חשמלית), חיישני גשם ותאורה, חישוקי סגסוגת 18 ועוד. בגרסאות מתקדמות יותר ניתן ליהנות גם מחימום מושבים, זיכרונות לסביבת הנהג ופיצ'רים מתקדמים נוספים.

RANGE ROVER תוכן פרסומי (צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)
(צילום: LANDROVER INTERNATIONAL)

בטיחות מעל הכל

גם בתחום הבטיחות עומד ה-VELAR בחזית הקדמה הטכנולוגית. כבר בגרסת הרכב הבסיסית ניתן למצוא, בין השאר, מערכת, בלימת חירום אוטומטית, והתראה מפני סטיה מנתיב. רמת הגימור הגבוהה ביותר, HSE, תכלול אמצעי בטיחות נוספים כדוגמת בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב אקטיבית והתראה אקטיבית על רכבים בשטח המת (Blind Spot Assist).

 

 

 

לקראת ימי המכירות הקרובים RANGE ROVER מציעה את גרסת הפתיחה של VELAR במחיר אטרקטיבי של 535,000 ש"ח ללא תוספות ואבזורים נוספים. רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, יבואנית רכבי LAND ROVER בישראל, מוסר כי: "אנחנו נרגשים להציג את ה-VELAR, יצירת האומנות החדשה שלנו המשלימה את פסיפס רכבי הפרימיום היוקרתיים שלנו. הרכב הופך את המותג לכזה המציע אלטנרטיבה לכל נהג אשר האלמנטים החשובים ביותר בעיניו הם ביצועים ספורטיביים, סביבת נהג חדשנית מותאמת אישית ועיצוב פורץ דרך. אני בטוח שכל מי שינהג ב-VELAR יבין מדוע הוא נחשב ליצירת אומנות יוצאת דופן".

 

למידע נוסף לחצו כאן

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: LANDROVER INTERNATIONAL
RANGE ROVER תוכן פרסומי
צילום: LANDROVER INTERNATIONAL
מומלצים