שתף קטע נבחר

מהשקשוקה של הד"ר ועד הפריקסה של אלי - הפסטיבל הראשון לאוכל רחוב אמיתי Streeties - במתחם שרונים

מי לא אוהב אוכל רחוב? ישיר, מהיר ובעיקר - טעים! עכשיו יש לכם הזדמנות לטעום מכל העולמות, הרחובות והשווקים, בפסטיבל אוכל רחוב אמיתי - Streeties במתחם שרונים, שייערך ב-27-29 ביוני. בין מלכי הסטריט פוד שיגיעו לפסטיבל: בינו גבסו הלא הוא ד"ר שקשוקה בכבודו ובעצמו, רחל בן אלול ממאסטר שף, הפריקסה של אלי מרמלה, בוריקה של המוכר הכי מצחיק בשוק הכרמל - והכל במחיר עממי במיוחד

עשרות אלפי ישראלים נהנו בשנים האחרונות מפסטיבלים קולינריים ייחודיים במתחם שרונים, ביניהם 'פודיס' למנות שף ו'סוויטיס' לקינוחים מושחתים במיוחד. השנה מתווסף למשפחת הפסטיבלים אח צעיר - Streeties, פסטיבל אוכל רחוב עם מנות מכל קצוות הארץ ומכל סוגי הטעמים - אורגינל מהדוכן ברחוב.

 

 

אוכל רחוב הפך בשנים האחרונות לטרנד לוהט בעולם האוכל הישראלי. אוכל נשמה שאוכלים בעמידה תוך כדי סידורים, כזה שמנשנשים בידיים כשהכל נוזל. אוכל פשוט וטעים. ישראלים מגיעים מכל קצוות הארץ לטעום את המנות של הדוכנים המפורסמים, שמציעים מנות עממיות ואיכותיות. Streeties במתחם שרונים חוגג את אוכל הרחוב הכי טוב בארץ - במקום אחד ובמשך שלושה ימים של סטריט פוד ללא הפסקה.

 

ברטון קרפרי מקומי (צילום: יח
ברטון קרפרי מקומי(צילום: יח"צ)

מה בתפריט?

אוכל פועלים מסורתי, מאפים מיוחדים, לחם פועלים ממולא בכל טוב, ספינג' ובוריקה, ואפילו הממבו הדרום אמריקאי שעשה עלייה ישירות לחולון. עדיין לא שבעתם? זו ההזדמנות שלכם לטעום באנים מאודים במילויים שונים, טנאת- הסטריטפוד האתיופי, הודו זה כאן, Poke הסטריטפוד של הגולשים בהאווי, וכמובן איך אפשר בלי נקניקיות, המבורגר, פיש אנד צ'יפס, צ'יפס הולנדי ועוד ועוד.

 

בינו בפיתה (צילום: יח
בינו בפיתה(צילום: יח"צ)
 

מי על הסירים והעמדות?

הפסטיבל קיבץ את מיטב הבשלנים ובעלי הדוכנים מכל הארץ, מהרחובות והשווקים - ישירות ל-Streeties. בינו גבסו (הידוע בתור ד"ר שקשוקה האחד והיחיד), הפריקסה הטוניסאי של אלי מרמלה, רחל בן אלול שזכורה לכם ממאסטר שף, עם אוכל ירושלמי אסלי (טבעוני או בשרי? תטעמו את שניהם!) והבוריקה משוק הכרמל (עם המוכר הכי מצחיק בארץ).

Bunz (צילום: יח
Bunz(צילום: יח"צ)

תזכירו לי מתי כל החגיגה הזו?

הכניסו לעצמכם ללו"ז, ולא תצטערו - 27 עד 29 ביוני, ימים רביעי עד שישי במתחם שרונים. הפסטיבל פעיל בשעות 17:00-23:00 (בדיוק הזמן בשביל לתפוס ארוחת ערב עם כל המשפחה) וביום שישי בשעות 9:00-15:00 (בדיוק הזמן לתפוס בוריקה של בוקר!).

הבוריקה שוק הכרמל (צילום: יח
הבוריקה שוק הכרמל(צילום: יח"צ)
 

נתראה בפסטיבל Streeties! תבואו על בטן ריקה>>

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים