שתף קטע נבחר

המחיר נמוך, אבל מה עם התוכן? הצרכן הישראלי כבר לא מסכים להתפשר, ובצדק

מהפכת חבילות הטלוויזיה הביאה איתה זרם של שירותים ומוצרים חדשים, עם מגוון מחירים והצעות. עכשיו, כשהמהפכה מאחורינו והחיבור שלנו לספקיות כבר לא מרגיש כמו חתונה קתולית - זה הזמן של הצרכנים החכמים לבדוק מה נותנת להם הטלוויזיה שלהם, ולהבין איפה הם יכולים לקבל חבילת תוכן שבאמת מתאימה להם

אחרי שנים ללא מהפכות דרמטיות בשוק הטלוויזיה, החלה בשנתיים אחרונות מהפכת חבילות הטלוויזיה ה"רזות", שהציעו תכנים מוגבלים במחירים נמוכים. עשרות אלפי ישראלים החליטו להתנסות בשירותי טלוויזיה חדשים.

 

כעת, כשאנחנו נמצאים אחרי השלב הראשון של המהפכה, כשהאבק החל לשקוע, זה הזמן להבין האם אנחנו באמת מרוצים מהתוצאות שלה - האם התוכן מתאים לנו? האם יש מגוון מספיק של תכנים כדי להשאיר אותנו בשירות שהצטרפנו אליו? זה הזמן להבין שלא מספיק "לנצח את המערכת" ולעבור לטלוויזיה זולה יותר, אלא לוודא שאנחנו מקבלים את הטוב ביותר, עבור המחיר המשתלם ביותר.

 

איך תדעו שיש לכם חבילת תוכן מבאסת?

אחרי כמה חודשים עם ספק התכנים החדש שלכם, כנראה שעליתם על הבעיה של מרבית המוצרים החדשים בענף - אין להם מספיק תוכן איכותי. לחלקם אין מספיק תוכן, נקודה.

הנה כמה כלים שיעזרו לכם להבין האם אתם מקבלים תוכן מצוין, או משהו דרדל'ה:

 

יס תוכן פרסומי ( צילום: STING TV)
חוקים משלה( צילום: STING TV)
אם אתם מוצאים את עצמכם עומדים ליד עמדת הקפה במשרד ולא מבינים על איזו סדרה כולם מדברים - כנראה שמשהו חסר בחבילת הטלוויזיה שלכם.

 

אם יצא לכם לקרוא על הזוכים בטקס האמי האחרון, ולא זיהיתם אף סדרה שיש לכם עכשיו בממיר - אולי אתם מנויים לחבילה שלא מתאימה לכם.

 

ואם אתם נכנסים לתנ"ך של הטלוויזיה והקולנוע, אתר IMDB, כדי למצוא את הסדרה החדשה להתמכר אליה, ומגלים שכל הסדרות עם הציונים הכי גבוהים לא נכללות בחבילה שלכם - כנראה שזה הזמן לחפש חבילת תוכן אחרת.

 

יס תוכן פרסומי (  צילום: STING TV)
כפולה( צילום: STING TV)

הרי בסופו של דבר, אנחנו מתיישבים לראות טלוויזיה על הספה (או מדליקים טאבלט ברכבת, או צופים בסתר בסלולרי במשרד) כדי ליהנות. כדי לקבל חוויית תוכן מעולה, ולא פחות מזה. אחרי הפעם השלישית שהתיישבתם מול הטלוויזיה והבנתם שאין לכם מה לראות - זה הזמן להבין שאולי הגיע הזמן לנסות משהו אחר, שמתאים לכם יותר.

 

אתם נפש חופשיה, אל תפחדו לנדוד

גם אם אתם עדיין תקועים עם חבילה יקרה שלא משרתת אתכם מספיק, וגם אם הצטרפתם לשירות טלוויזיה חדש שלא מציע לכם חוויה מספקת - אל תהססו לקחתם את עצמכם בידיים ולעבור לטלוויזיה שנותנת לכם שילוב של כל מה שאתם באמת צריכים - מחיר מצוין, תוכן מעולה בהתאמה אישית, תשלום רק על מה שמעניין אתכם, ועם שירות שמתאים לדור שלנו, הדור של העידן הדיגיטלי. והכי חשוב – לנדוד זה קל: בישראל של היום, קל מתמיד להפרד מפלטפורמה אחת ולעבור בקלות לאחרת, ואתם יודעים מה? באמת שאין סיבה לא לעשות זאת. נסו פלטפורמות שונות ושימו אותן במבחן התוכן, השירות, איכות הצפיה והמחיר. למה לא, בעצם?

 

יס תוכן פרסומי ( צילום: STING TV)
אינסטינקט( צילום: STING TV)

משלמים רק על מה שרוצים, רואים מתי שמתחשק- ובמחיר שמפרק את הטלוויזיה

אחרי שהבנו שרוב המוצרים החדשים והמנצנצים בענף מספקים תוכן מוגבל מאוד, זה הזמן להכיר (או להכיר מחדש) את STING TV, הטלוויזיה של הדור החדש, של אנשי העולם החדש. שלנו. STING TV הבטיחו "לפרק את הטלוויזיה", וקיימו. מי שמצטרף ל-STING TV משלם רק על התכנים שמתאימים לו, מתוך ספריית התוכן המשובחת והמגוונת מבית yes.

 

חובבי סדרות? קחו את חבילת הסדרות, עם הסדרות הכי טובות בעולם, חלקן בשידור במקביל לארה"ב ולפני שאר העולם.

 

STING TV נהנה ממאגר התוכן האינסופי של yes, ולכן תוכלו למצוא כאן סדרות וסרטים של האולפנים הגדולים בעולם כמו HBO, FOX, שואוטיים CBS, BBC, דיסני, יוניברסל ועוד, עם כל הפקות המקור מבית yes שזכו השנה להערכה עצומה בארץ ובעולם.

 

הילדים הם היחידים שמשתלטים על הטלוויזיה? קבלו את מיטב ערוצי הילדים מבית yes בלי להתחייב לעוד חבילות.

 

לראשונה בטלוויזיה בישראל, אתם מרכיבים את הפאזל שהכי מתאים לכם - וגם יכולים לשנות את הדעה שלכם בכל חודש מחדש. אפילו אם אתם אך ורק בעניין של סדרות או ילדים (זה לא משהו שבאמת קורה בבית), תוכלו "לפרק" ולקבל מלא סדרות מצוינות מבית yes בפחות מ-40 ₪.

  

STING TV מחכה לכם עם התכנים הכי טובים בעולם. להצטרפות בקליק>>

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
 צילום: STING TV
יס תוכן פרסומי
צילום: STING TV
מומלצים