שתף קטע נבחר

מקסימום ירושלים מינימום יומיים

קמפיין "מקסימום ירושלים מינימום יומיים" מציג את עיר הבירה חסרת המנוח של ישראל במלוא תפארתה: הנחות ליותר מ-30 בתי מלון, הטבות לכל האירועים והפסטיבלים שמתקיימים הקיץ בעיר וכמה אטרקציות שאין בשום מקום אחר בעולם.

בהיותה אחת הערים החשובות והמתוקשרות בעולם, ירושלים הפכה במרוצת השנים לאתר התיירות המוביל והפופולארי בישראל ובכדי להצדיק את היותה כזו, פועלת הרשות לפיתוח ירושלים ימים ולילות בשימור המורשת התרבותית והתיירותית בעיר כשהיא יוזמת אטרקציות ופעילויות למבקרי ותושבי העיר 24 שעות ביממה.

 

בימים אלה יוצאת הרשות לפיתוח ירושלים ביוזמה חדשה פרי שיתוף פעולה עם עיריית ירושלים, משרד ירושלים ומורשת והתאחדות מלונות ירושלים בקמפיין חדש ואטרקטיבי במיוחד שיהפוך את הקיץ הקרוב ללוהט במיוחד – "מקסימום ירושלים זה מינימום יומיים", קמפיין חדש המתאים לבודדים ולכל המשפחה שיהפוך את חופשת הקיץ הקרובה לאידיאלית ואטרקטיבית במיוחד.

 

במסגרת הקמפיין, הנופשים בכל אחד מכ-30 המלונות בירושלים המשתתפים בקמפיין יוכלו ליהנות משלושה סוגים של הטבות: לילה שני ב-50% הנחה, ארוחת ערב חינם או ילד ראשון ללא תשלום.

 

בנוסף, הלנים במלון במסגרת הקמפיין יזכו גם לעלון אטרקציות עשיר המקנה הטבות משמעותיות שנועדו לחשוף אותם לעושר התרבותי של העיר ולמלא את יומם מבוקר ועד ערב בשלל פעילויות מגוונות והכל במחירים מוזלים המתאימים לכל כיס.

 

ירושלים תוכן פרסומי פסטיבל הצגות ילדים בחאן (צילום: יוסי צבקר)
(צילום: יוסי צבקר)

כך למשל תוכלו בבוקר ובצהריים לטייל בגן הבוטני (ב-20% הנחה) ולתור את ממלכת הפליימוביל המדוברת, לצאת למסע במנהרת הזמן במעלית הזמן בירושלים הכוללת מסעות רב חושיים ובמות זזות, להשתתף בפסטיבלים ייחודיים כמו הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות בחוצות גן הפעמון ופסטיבל הצגות הילדים הראשון בתיאטרון החאן (במחיר סמלי של 20-30 ₪ להצגה) ולקיים ארוחות בוקר במרחביה הפתוחים של העיר.

 

כמו כן, תוכלו לצאת לסיור חוויתי בין חומות העיר העתיקה ב"רכבת הכותל" (20% הנחה), לחוות סיור תלת מימדי בבית המקדש ולשוטט בטיילת בין חומות העיר.

 

לאלו מביניכם שיש "פאטיש" מיוחד לתרבות ואמנות, ירושלים פותחת את שעריה גם למוזיאונים הרבים שפתוחים בזיל הזול: מוזיאון ישראל (כניסה חינם לילדים בחודש אוגוסט), מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע (כרטיס שני ב-50%), מוזיאון חצר הישוב הישן, מוזיאון יד ושם לזכר השואה (כניסה ללא תשלום), המוזיאון לאמנות האיסלאם, מוזיאון מגדל דוד ועוד רבים וטובים.

 

כמובן, שתרבות ואמנות זה גם תיאטרון ולמי מכם שיהיה בראש לתיאטרונים והצגות מקור מעשירות, תוכלו לבקר בתיאטרון האינקובטור, תיאטרון פסיק (במחיר 84 ₪ במקום 168 ₪) ותיאטרון ירושלים.

 

אם תרגישו שאתם מותשים מהחום, תוכלו בצהריים למשל להקפיא את היום ב"אייסלנד", אתר החלקה על הקרח לכל המשפחה בהיכל פיס ארנה (במחיר מוזל של 30-40 ₪). אם הילדים לא ישבעו מכך, תוכלו להרגיע אותם בסיור מודרך בסלולארי ברחבי העיר העתיקה.

 

 

לאחר שתנוחו מפעילויות הבוקר והצהריים, תוכלו ליהנות מארוחת ערב מוזלת וטעימה וכן לסעוד ב"אוטואוכל" במתחם גיא בן הינום: רכבי אוכל צבעוניים המציעים טעימות ממנות השף של המסעדות המובילות בירושלים בתור חוויה קולינרית מסחררת חושים ב-25 ₪ בלבד.

 

ירושלים תוכן פרסומי אוטו אוכל (צילום: נעם מורנו)
(צילום: נעם מורנו)

אחרי ששבעתם ואגרתם כח – יוזמי הקמפיין לא הותירו לכם רגע דל של שעמום ומילאו את ערבכם ולילכם בפעילויות גדושות ונוצצות.

 

בעיר דוד יתקיים "הללויה", מופע לילה טכנולוגי מתקדם המוקרן על גבי עתיקות עיר דוד. במגדל דוד יתקיים החיזיון האור-קולי המרהיב החדש "דוד המלך" שיהפוך את הלילה החשוך למואר במיוחד.

 

בסינמטק ירושלים יתקיים זו השנה ה-35 פסטיבל הקולנוע הבינלאומי שיציג מעל 200 סרטים ישראליים ובינלאומיים מ-50 מדינות. הלנים במלונות הקמפיין יכולים להשיג כרטיס לפסטיבל ב-37 ₪ במקום במחיר 47 ₪ לקהל הרחב.

 

אגב סרטים, ב"כיכר הירח" יוצג קולנוע לאור הירח – מדי ערב סרט משפחתי מתחת לענני ענק צבעוניים (כניסה ללא תשלום). חוויה חד פעמית. בנוסף, במסגרת הפסטיבל, ייערך במתחם העצמאות "פארקולנוע" – מתחם קולנוע קיצי במחיר סמלי.

 

חוצות היוצר (צילום: דויד סעד)
חוצות היוצר(צילום: דויד סעד)

לצד כל הפעילויות הענפות ביום ובלילה, חשוב לציין כי לאורך כל היום ייערכו ברחבי העיר מופעים מוזיקליים של הרכבים, להקות וזמרים מכל הסוגים והסגנונות. כמו כן ייערכו מופעים חדשים של התזמורת הסימפונית ירושלים (20% הנחה), התזמורת הפילהרמונית הצעירה (כרטיס ב-115 ₪ במקום 145 ₪) ולהקת תיאטרון מחול ירושלים (מופע ב-25 ₪ ללנים במקום 60 ₪).

 

ואם במוזיקה עסקינן,אחת האטרקציות הבולטות של קיץ 2018 בירושלים הוא גרמופון ענק הניצב במדרחוב בן יהודה המאפשר לעוברים ושבים ליצור בעצמם אנרגיה ולנגן קלאסיקות של אידית פיאף, אום כלת'ום, לואי ארמסטרונג ואף יוסי בנאי. הכל בחינם! לאלו הרוקדים, מוזמנים לפסטיבל ריקודים מרנין במיוחד ברחבת הכניסה של תיאטרון ירושלים שיימשך שלושה ימים מהנים במיוחד.

 

מסמרי הערב המוזיקלי בחופשה הם ללא ספק פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון ירושלים תחת כיפת השמיים וכן המופע המרכזי בבריכת הסולטן: במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לאומנות ולאמנות חוצות היוצר ירושלים יופיע מיטב אמני ישראל: סטטיק ובן אל, עידן עמדי, משה פרץ, תיסלם, שרית חדד, מוש בן ארי, עדן בן זקן, מירי מסיקה ועוד.

 

לסיכום, לפני שאתם מתחילים לתכנן את החופשה המשפחתית הקרובה שלכם לקיץ הקרוב, מוטב שתיכנסו לאתר הרשות לפיתוח ירושלים, תקראו בשקיקה את שלל הפעילויות ותנו ללב לבחור עבורכם את מינימום היומיים המאתגרים שיעשו לכם את החופשה למושלמת.

 

*לפרטים בקרו באתר איי טרוול ג'רוזלם נקודה קום

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי צבקר
פסטיבל הצגות ילדים בחאן
צילום: יוסי צבקר
מומלצים