שתף קטע נבחר

פסטיבל המוסיקה ראשל"צ חוזר עם המופעים הכי חמים בישראל

דני סנדרסון וגידי גוב, תיסלם, קרן פלס, אליעד, רוני דלומי, אמיר דדון, הפרויקט של רביבו, סטטיק ובן אל, ערב מחווה לציון שנה למותו של הזמר, השחקן והיוצר אמיר פרישר גוטמן בהשתתפות חבריו ומשפחתו, מופעי ענק בלייב פארק ובהיכל התרבות ומופעי חוצות פתוחים לקהל הרחב עם מיטב אמני ישראל. פסטיבל המוסיקה ראשון לציון חוזר בפעם ה-31 עם המופעים הכי חמים בישראל. כל הפרטים

בשנים האחרונות הפכה ראשון לציון למרכז התרבות החדש בישראל, ההכרזה על פסטיבל המוסיקה ראשון לציון היא ללא ספק החותמת לכך. מעל מאה אמנים יקחו חלק בפסטיבל שיכלול מופעי ענק בלייב פארק ובהיכל התרבות ומופעי חוצות פתוחים ללא תשלום לקהל הרחב.

 

"ראשון לציון ממשיכה במסורת ומציעה גם השנה פסטיבל מוסיקה ישראלית עשיר ומהנה. מופעי החוצות פתוחים לקהל הרחב ואנו מזמינים את כולם לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב." אומר מנכ"ל החברה העירונית ראשון לציון, מר אלי פולק, "בהזדמנות זו ברצוני להודות לראש העירייה שבעידודו, תמיכתו והתוויית מדיניותו הופכת ראשון לציון למרכז התרבות החדש של ישראל".

 

סטטיק ובן אל (צילום: רומס)
סטטיק ובן אל(צילום: רומס)

 

אחרי שמילאו את היכל נוקיה שלוש פעמים ורגע לפני שהם משיקים קריירה בינלאומית יגיע הצמד הכי חם במוסיקה הישראלית: סטטיק ובן אל תבורי למופע בלייב פארק במסגרת הפסטיבל ויקיימו מופע מרהיב הכולל את כל הלהיטים שלהם, עם המופע המשותף המרהיב שלהם ללוקיישן הכי שווה בישראל להופעות - לייב פארק ראשון לציון. המופע ישלב את כל הסגנונות המוזיקליים שאפיינו אותם במהלך הקריירה: מזרחי, אתני, פופ, אירי, דאנס ועוד.

 

ערב המוקדש לזמר והיוצר אמיר פריישר גוטמן

ערב נוסף מרגש במיוחד יירשם כשדני, גידי וחברים ולהקת תיסלם יעלו לבמה לשתי הופעות בערב אחד. דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר במופע מיוחד עם כל הלהיטים הגדולים של כוורת, גזוז, דודה וקריירות הסולו המפוארת של כל אחד מהם ותיסלם שידועה בהופעות האנרגטיות שלה גם הם יגיעו אל האמפי עם כל הלהיטים הגדולים.

 

דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר  (צילום: יוסי צבקר)
דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר (צילום: יוסי צבקר)

 

בגזרת היכל התרבות ראשון לציון כל אחד יוכל למצוא ערב שקולע לטעמו. בהיכל ימתינו לקהל מדי ערב רשימה מפוארת של שילובים יוצאי דופן וחד פעמיים: ערב מחווה שיזמה עיריית ראשון לציון לזמר וליוצר אמיר פרישר גוטמן, במהלכו יעלו על הבמה בזה אחר זה מיטב האמנים בישראל שיבצעו משיריו של אמיר מכל התקופות. בין המשתתפים: קרן פלס, מוקי, עילי בוטנר וילדי החוץ, אליעד נחום, רוני דלומי, נועה קירל ועוד. בערב המיוחד צפויים להשתתף גם בני משפחתו של גוטמן.

 

מוקי (צילום: ספיר שלמה)
מוקי(צילום: ספיר שלמה)

 

אליעד  (צילום: ערן לוי)
אליעד (צילום: ערן לוי)

 

הזמר אמיר דדון ששיריו לא מפסיקים לכבוש את תחנות הרדיו יגיע אל ההיכל אחרי שנה רוויה בעשייה, במהלכה השתתף בתפקיד הראשי במחזמר עלובי החיים והוציא את אלבומו השלישי שכלל את הלהיטים "לבחור נכון" ו"כל יום כמו נס". במופע יארח דדון את הזמר נתן גושן.

 

אמיר דדון (צילום: רגב גל)
אמיר דדון(צילום: רגב גל)

 

חברי הפרויקט של רביבו שידועים בהופעותיהם הייחודיות, שמחות ומרגשות, המתאימות לקהל מאוד רחב ומגוון מגיעים לעשות שמח בערב מלא באהבת חינם ומארחים את זהבה בן ואף יקיימו יחד מחרוזת מיוחדת משיריה.

 

הפרויקט של רביבו (צילום: אלוני מור)
הפרויקט של רביבו(צילום: אלוני מור)

 

רבקה זהר (צילום: אוהד אלימלך)
רבקה זהר(צילום: אוהד אלימלך)

 

עוד בהיכל: רבקה זהר מגיעה לבמות עם מופע חדש שמגולל את סיפור חיה ומארחת את מירי מסיקה, ובערב שיחתום את הפסטיבל בהיכל אסף אמדורסקי, יעל קראוס ושלומי שבן ממשיכים בחגיגות ה-50 לאלבום האגדי של החלונות הגבוהים במופע מיוחד משיריו.

 

עושים כבוד לתזמורת צה"ל

כמו בכל שנות הפסטיבל האחרונות גם השנה תזמורת צה"ל יעשו כבוד לזמר ותיק והפעם לזמרת הרוק האגדית של ישראל: ריקי גל. במסגרת המופע, שיתקיים ב-26.9 בגן המושבה, יבוצעו כל שיריה של ריקי גל בעיבודים מיוחדים ומתוזמרים. המופע כמו כל מופעי החוצות של הפסטיבל יהיה ללא תשלום לקהל הרחב.

 

בתחילת אותו הערב יופיעו על במה זו מופעים חינמיים של מיכל הקטנה וכוכבת הנוער עדי ביטי המיועדים לקהל המשפחות והילדים.

 

זהבה בן (צילום: רון קדמי)
זהבה בן(צילום: רון קדמי)

 

במקביל על בימת כיכר העירייה יתארח באותו הערב שלומי שבת, מהאמנים המוערכים והחשובים במוסיקה הישראלית, במופע קצבי, תוסס ומלא בניחוחות ומקצבים אתניים- ים תיכוניים, ספרדיים ותורכים, שאף הוא יהיה פתוח לקהל הרחב. במופע יבצע שלומי את מיטב הקלאסיקות והלהיטים שמלווים אותו במשך 40 שנות יצירה.

 

במה ים תיכונית מיוחדת נוספת שתהיה פתוחה לקהל תתקיים בגן המושבה ב-27.9 במסגרתה יעלו בזה אחר זה נסיכי הפופ של המוסיקה המזרחית, ליאור נרקיס ודודו אהרון. את הערב ינחה השדרן האהוב מרדיו לב המדינה, אליקו.

 

דודו אהרון (צילום: אוהד קב)
דודו אהרון(צילום: אוהד קב)

 

אמנים נוספים שיופיעו ללא תשלום לקהל הרחב במסגרת הפסטיבל: שמעון בוסקילה שיארח את יובל דיין, טונה, יובל חלף, רמי דנוך, בניה ברבי ועוד.

 

פסטיבל המוסיקה ראשון לציון חול המועד סוכות 24-29/9/2018 לפרטים והזמנת כרטיסים

 

יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)
יובל דיין(צילום: אוהד רומנו)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים