שתף קטע נבחר

לקראת השנה החדשה: 5 דרכים לחדש את הבית מבלי לקרוע את הכיס

ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת להתחדש, לרענן את המראה של הבית, להיפטר מהחפצים שמזכירים לכם את האקס/ית, ולפתוח דף חדש. אספנו 5 החלטות לשנה החדשה - שיכניסו קצת שינוי לעיצוב הבית, והכל במחירים מעולים שלא יכריחו אתכם לקחת הלוואה בשוק האפור

ראש השנה מעבר לפינה. מפגשים משפחתיים, מתנות מהעבודה, ובעיקר תחושה ורצון להתחדש, לשנות משהו, להפוך את השנה הבאה לקצת יותר שלנו, להכניס קצת צבע וריענון לבית שלנו. איך מתחדשים בלי לקרוע את הכיס? אספנו בשבילכם 5 רעיונות לחדש את עיצוב הבית, בעלות משתלמת במיוחד.

 

1. להכניס צבע לחיים דרך הקירות

צביעה של קירות הבית בצבע חדש יכולה לשנות לחלוטין את האווירה שלו. אם אין לכם תקציב או רצון לצבוע את כל הקירות, אפשר תמיד לצבוע קיר אחד מרכזי, ולהרשות לעצמכם להתפרע יותר עם צבע בולט שמתאים לשאר הדירה ולטעם האישי שלכם. עבור קיר אחד אתם אפילו לא צריכים לקחת איש מקצוע - קנו רולר ומברשות, פנו לעצמכם שבת, והרימו פרויקט אישי לכבוד השנה החדשה.

 

2. לחדש את הסלון

אתם אולי חושבים שהחלפת הריהוט בסלון תעלה לכם הון, אבל זה ממש לא נכון. כיום אפשר למצוא רשתות כמו אורבן, שמציעות רהיטים ופריטים מעוצבים לבית במחירים נוחים במיוחד.

 

אין תוכלו לחדש את כל הסלון באורבן?

 

ספה תלת מושבית מדגם CINDY עם ריפוד קטיפה מפנק, תעלה לכם 2,490 ₪, בצבעים אפור, כחול או ירוק. הכינו את עצמכם להתכרבלות נעימה מול הטלוויזיה (או עם הטאבלט).

 

אם אתם רוצים להכניס לסלון מרכיב צבעוני ושמח בעלות נמוכה, קחו שולחן צד HAND OVER בצבע כתום, כחול, ירוק, שחור או לבן, במחיר של 129 ₪ בלבד.

 

השולחן מלא בסימני טושים של הילדים או בסימנים של כוסות קפה? שולחן סלון מדגם MASIMO של רשת אורבן מציע עיצוב מיוחד ושונה, בצבעים המדמים עץ אלון, אלון בגוון טבעי או בטון. רוצים להשלים את ה'לוק' עם פריט בעיצוב דומה? קונסולה MASIMO תיצור קו עיצובי אחיד בסלון שלכם. כל אחד מהפריטים יעלה לכם 590 ₪.

 

לסיום, לטלוויזיה ולמזכרות שאספתם מכל הטיולים בחו"ל -מזנון מדגם GRAY הוא פריט שירענן את המראה של כל סלון, במחיר של 1,190 ₪.

 

 

תוכן פרסומי אורבן (צילום: שירן כרמל)
(ספה תלת מושבית CINDY - מחיר: 2,490 ש"ח; ש. צד HAND OVER - מחיר: 129 ש"ח; קונסולה MASIMO - מחיר: 590 ש"ח)

3. לפזר עציצים בכל הבית

עוד רעיון למשהו שיכול לשנות לחלוטין את האווירה בבית בתקציב לא גדול במיוחד, הוא פיזור עציצים וצמחים ברחבי הבית. נסו להבין איפה יש לכם שמש מלאה, מה המקום המואר חלקית, ואיפה השמש מעולם לא זורחת - והתאימו את הצמחים בהתאם. אם אתם יודעים שיהיה לכם קשה להתמיד במשטר של השקיה וטיפול, תמיד אפשר לבחור בקקטוסים או סוקולנטים, שלא דורשים השקיה מרובה.

 

עציצים ירוקים בפינות הבית ייתנו אווירה נעימה ורגועה, וחלקם אפילו יכולים לשמש אתכם לתיבול בבישולים שלכם.

 

4. לעשות מהפכה בפינת האוכל, מבלי לשפץ ולשבור קירות

פינת האוכל היא אחד המקומות הכי עסוקים ושימושיים בבית. ראש השנה הוא הזדמנות מופלאה לרענן את העיצוב של פינת האוכל, מבלי לגעת בקירות או להחליף את המצרפות לפרקט. רשת אורבן מציעה שולחן אוכל מדגם MASTO, שכולל זכוכית חלבית מחוסמת ומסגת מתכת בצבע כסף, או פלטה דמוית אלון ומסגרת לבה, במחיר של 1,590 ₪. לשולחן תוכלו להוסיף כיסאות מדגם DINO במבחר צבעים שמחים: צהוב, כחול, אפור ולבן, במחיר של 190 ₪ לכיסא. כדי להכניס גיוון לעיצוב, אפשר לקחת כיסאות בצבעים שונים.

 

בשביל הרגעים בהם כל המשפחה יושבת ליד השולחן ואתם צריכים שולחן צדדי קטן לבקבוקי שתייה או מנות רותחות שאתם חייבים להרחיק מהילדים –שולחן מדגם TRAY בצבע לבן של אורבן יעלה לכם 99 ₪ בלבד, ויכול להשלים את העיצוב של פינת האוכל.

 

תוכן פרסומי אורבן (צילום: שירן כרמל)
(שולחן אוכל MASTO- מחיר 1,590 ש"ח; כסא DINO - מחיר: 190 ש"ח; שולחן TRAY - מחיר: 99 ש"ח)
 

5. גרים בדירה עם סלון קטנטן? הנה רעיון משתלם לחידוש הדירה

אם אתם גרים בדירה עם סלון קטן, שלא מספיק לסט של ספות 2+3+כורסא, כדאי לשקול ספה תלת מושבית אחת עם עיצוב צר יחסית, שתהווה פריט ריהוט מרכזי (וכמעט יחיד) בחלל. ספה מדגם BARDO של רשת אורבן, למשל, בצבע כחול או אפור, תאפשר לבני המשפחה (או השותפים) לשבת בנוח ולראות יחד סרט בטלוויזיה, בלי להתפשר על נוחות, ובלי לתפוס הרבה מקום. חסר לכם עוד מקום ישיבה? הוסיפו כיסא נוח עם ריפוד או כורסא בעיצוב צר שלא תופס הרבה מקום.

 

תוכן פרסומי אורבן (צילום: שירן כרמל)
(ספה BARDO - מחיר: 1,890 ש"ח; ש. צד HAND OVER - מחיר: 129 ש"ח; ש.סלון MASIMO- מחיר: 590 ש"ח; מזנון GRAY - מחיר: 1,190 ש"ח)
 

הזדמנות נוספת לקנות ספה כזו היא בדירת שותפים עם חדרים גדולים ובלי סלון, למשל, כשהחדרים מספיק גדולים לאכלס מיטה, שולחן מחשב, ארון וספה גם יחד. במקרה כזה, ספת BARDO יכולה להיות שילוב מנצח עם שאר הרהיטים בחדר- אפשר לארח עליה חברים במקום שיישבו על המיטה, ללמוד עליה, להתרווח ולקרוא ספר, או פשוט לתפוס שנ"צ.

 

לא משנה מה תבחרו - העיקר שתתחילו את השנה החדשה עם משהו חדש בבית. יחד עם שאר ההחלטות לשנה החדשה: להירשם לחדר כושר, להתחיל לרוץ, או לפתח תחביב- הוסיפו גם עציצים, חידוש הסלון או ריענון של פינת האוכל. אם אתם להתחדש אבל בלי לקרוע את הכיס, באחת מ-15 החנויות של רשת אורבן, וגם באתר של הרשת, תמצאו רהיטים טרנדיים ופריטים מעוצבים במחירים נוחים ובאיכות מצוינת. זרקנו לכם רעיונות, אבל הרגישו חופשיים לחשוב על דרכים יצירתיות משלכם כדי להתחדש לקראת השנה החדשה- שתפו אותנו ברעיונות!

 

 

רוצים להתחדש עם הפריטים המושלמים לבית? היכנסו לאתר רשת אורבן או בקרו באחת מהחנויות שלנו! >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים