הביטוח הסיעודי של כללית במקום הראשון במדד השירות של משרד האוצר
הביטוח הסיעודי של לקוחות כללית זוכה שוב במקום הראשון במדד החשוב ביותר - מדד השירות של משרד האוצר, זו השנה השלישית ברציפות
בכל שנה, מודד משרד האוצר את הביטוחים הסיעודיים בהיבט של חווית לקוח ושירות - אחד מהפרמטרים החשובים ביותר עבור המבוטחים כאשר מגיעים אל רגע האמת. גם השנה, בפעם השלישית ברציפות, 'סיעודי מושלם פלוס', הביטוח הסיעודי של לקוחות כללית (באמצעות הראל) זכה במקום הראשון במדד השירות, מבין הביטוחים הסיעודיים של קופות החולים.
מה הוביל אותו למקום הראשון? ומה הופך את הביטוח של קופות החולים לכה חשוב עבורכם?
אחד התחומים החשובים ביותר עליו מתחרות קופות החולים וחברות הביטוח, הוא תחום השירות. בכל סוג של ביטוח, ובמיוחד בביטוחים סיעודיים, אנחנו רוצים להיות בטוחים שברגעי האמת, נקבל את השירות הטוב ביותר.
כיצד נקבע מדד השירות של משרד האוצר? ומה התפקיד של הביטוחים הסיעודיים של קופות החולים בישראל של היום?
משרד האוצר מחשב את הציון של הביטוחים על פי שני פרמטרים:
1. אחוז התביעות שאושרו לתשלום מסך כל התביעות שהוגשו.
2. מהירות הטיפול בתביעה.
'סיעודי מושלם פלוס' של כללית (באמצעות הראל), קיבל ציון משוקלל של 84 עבור שני הפרמטרים הללו, כאשר הרחק במקום השני נמצאת קופ"ח מאוחדת (באמצעות הפניקס), עם ציון של 76.
הפער במהירות הטיפול מרשים אף יותר - כללית קיבלה ציון של 86, לעומת הציון 69 שקיבל הביטוח הסיעודי שדורג במקום השני.
הביטוח הסיעודי הגדול ביותר בישראל, ומה תפקידו בשוק?
הביטוח הסיעודי של לקוחות כללית באמצעות הראל, הוא הביטוח הסיעודי הגדול במדינה וחברים בו כשני מיליון לקוחות. שוק הביטוחים הסיעודיים עבר בשנים האחרונות שינוי מהותי עם ביטול האפשרות לחידוש של הביטוחים הסיעודיים הקולקטיבים.
הביטוחים שמעניקים קופות החולים הפכו לרובד בסיס בתחום זה, מה עוד שבהשוואה לביטוחים הפרטיים, הביטוחים של קופות החולים מוצעים במחיר זול באופן משמעותי וההחזר ללקוח עבור שיעור התשלום הוא מהגבוהים בתחום.
רוצים לשמור על שקט נפשי ולדעת שתקבלו שירות מצוין ברגע האמת? לפרטים על ביטוח הסיעודי של לקוחות כללית באמצעות הראל חברה לביטוח>>