שתף קטע נבחר
 

אשה נועזת ועדכנית, אבל לא קורבן אופנה

סיפור ההקמה של רשת האופנה לנשים "קרייזי ליין" מוכיח שחלומות, גם אם הם לכאורה נראים "משוגעים" – מתגשמים > יעל ולצר

כשבקי לוין הייתה בשנות ה־40 לחייה, היא הבינה והחליטה שהשוק הישראלי לא נותן מענה מספק של בגדים לנשות קריירה שוחרות אופנה כמותה, והחליטה להקים קו אופנתי. "את משוגעת", השיב לה אז על הרעיון והכוונה בעלה, גיורא לוין. כמנהלת שיווק השיבה לו: "מצוין. מצאתי שם לחברה! אקרא לה Crazy Line". וכך יצאה לדרך לוין עם אהבה והבנה בתחום, תעוזה ודבקות במטרה.

 

היום, 30 שנה לאחר מכן, רשת Crazy Line מונה 90 חנויות ברחבי הארץ ומנהלת אתר אונליין עם שירות משלוחים חינם לכל הארץ. בכל עונה מפתיעה הרשת בקולקציה חדשה ומרהיבה, שמגישה את הטרנדים העולמיים בעולם האופנה. בתמהיל הקולקציה יהיה תמיד שילוב של מראה אלגנטי עם קז'ואל משוחרר: חליפות קלאסיות, ז'קטים, חולצות, שמלות מידי ומקסי.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

והקולקציה לא מתחלפת רק מדי עונה. מדי שבוע נכנסים לחנויות פריטי ביגוד חדשים, שמסקרנים בכל פעם מחדש את קהל הלקוחות. נשים במידות 38־52 מוצאות עצמן מתפעמות מהקולקציה המגוונת, מהגזרות השונות, כולן מחמיאות ומחטבות, מהבדים האיכותיים הטבעיים, ויודעות שלכל שעה ביום ולכל מטרה ימצאו לעצמן בגד מתאים ואטרקטיבי.

 

ללקוחה של קרייזי ליין יש הסתכלות על החיים

לנגד עיני המעצבות של קרייזי ליין - אנה חנוכי וחוה שלמן, עומדת מטרה זהה: שביעות רצון הלקוחה. מושקעת המון מחשבה, בגזרות שיהיו מגוונות, מחמיאות ומחטבות, ובבדים הנבחרים שיהיו מבדים טבעיים ונושמים, רכים, נעימים,ושהמבחר וההיצע יתאים לכל לקוחה בכל רגע ביום: לעבודה, ליציאה, לערב, לספורט, לשינה ולבית.

 

ולעולם הלקוחה תרגיש בנוח בבגד, דבר שאינו עומד בסתירה לעובדה שאי אפשר יהיה להתעלם מהבגד והלובש אותו. יתרה מזאת: המעצבות מתרגמות טרנדים אופנתיים בצורה כזו, שהלקוחה תרגיש עדכנית, אך לא קורבן אופנה, וכך גם הופכת הקולקציה לעל זמנית.

 

לפני כשנה חברה המעצבת סיגל דקל לצוות המעצבות המובילות של הרשת, והיא מעצבת לקרייזי ליין קולקציית קפסולה בכתב ידה ובניחוח העיצובי המוכר שלה, כשמגוון הפריטים שהיא יוצרת משתלבים בהרמוניה אחד עם השני ויוצרים טוטאל לוקים מרתקים. החל מהחורף הקרוב תוצג הקולקציה של דקל בכל חנויות הרשת, החל ממידה 38. "כשאני מעצבת בגד או אביזר, תמיד עומדת הלקוחה למול עיניי", מסבירה דקל. "האמירה והעיצובים שלי מיועדים לנשים חזקות, מעזות, ועם זאת מאוד נשיות וקלאסיות.

 

המטרה היא, שהבגד יחמיא לאשה כמה שיותר, ושהגיזרה תהיה מדויקת ונוחה, כשהבסיס לזה הוא הקונספט העיצובי שלי: לאישה שתבחר בגד מתוך הקולקציה שלי, יש הסתכלות על החיים". וזו הרי תמצית ה־DNA של קרייזי ליין: אשה חזקה ונועזת, דעתנית ומדויקת.

 

  (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

להשלמת הלוק מציעה קרייזי ליין קולקציה רחבה של אביזרים: תחום עליו מופקדת חנה – מעצבת האביזרים של החברה: "כמו בבגדים - גם בתחום הזה עומדת הלקוחה מול עינינו כל הזמן, מה יקל על הלקוחות שלנו בעת שימוש המוצר? בנוסף אישה שנכנסת לחנות שלנו מוצאת את כל מה שהיא צריכה מכף רגל ועד ראש (פרט לנעליים).

גרביים, תחתונים, מחטבים, תיקים, שרשראות, צעיפים, בגדי חוף, פונצ'ואים, כובעים, כפפות, עליוניות ועוד, במחירים מאוד נוחים וקולקציה שמתחלפת כל הזמן", היא מצהירה.

 

מחויבות לצדק מגזרי ולשוויון תעסוקתי

קרייזי ליין מחויבת ללקוחותיה, אבל בה במידה גם לחברה בתוכה היא פועלת. כדוגמה, הרשת נרתמה למען עמותת רוח נשית, שמסייעת לנשים נפגעות אלימות, וערכה תצוגת אופנה, שכולה העצמה נשית בהנחייתה של פרזנטורית הרשת: גלית גוטמן. על המסלול צעדו כ־40 נשות חברה ומובילות דעה, שסייעו להביא למודעות את המסר החשוב כל כך: יש לעשות הכל כדי לקדם את כוחן הכלכלי של נשים אשר נפגעו מאלימות, מתוך ראייה ומחויבות לצדק מגדרי ושוויון תעסוקתי - כלכלי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים