שתף קטע נבחר

מופע של פעם בחיים - כוכבי בוליווד מגיעים לישראל לחגיגה של מוזיקה ותרבות

כולנו מכירים את בוליווד - התעשייה הססגונית והעשירה של סרטים, מוזיקה וריקודים, המגיעה היישר מהודו. כעת יש לכם הזדמנות חד-פעמית לחגוג בישראל את התרבות ההודית העכשווית, במופע של פעם בחיים. מופע Bollywood4ever בזאפה לייב פארק ראשל"צ ב-9 באוקטובר מציג על במה אחת את הכוכבים הזוהרים של בוליווד, עם מיטב הלהיטים ועשרות רקדנים, שחקנים וזמרים. כולם מוזמנים לחוויה הודית אותנטית!

הסרטים שיוצאים מבוליווד אף פעם לא מאכזבים - עם הרבה צבעים, מוזיקה, ריקודים, אקשן ודרמה. עכשיו יש לכם הזדמנות לחוות את הסרטים והתרבות ההודית בהופעה חיה - Bollywood4ever, שמרכזת את מיטב הכוכבים הכי ידועים של בוליווד על במה אחת.

 

אתם מוזמנים למופע ראשון מסוגו בישראל, שכולל כ-80 שחקנים, זמרים ורקדנים על במה עצומה, עם תכנים שפותחו במיוחד למופע לצד מיטב הלהיטים של בוליווד.

 

  (צילום: בוליווד פור אוור)
(צילום: בוליווד פור אוור)

 

הצרטפו למסע קסום אל התרבות ההודית העכשווית

היחסים בין ישראל להודו מתחממים מאוד בשנים האחרונות, ואין סיבה שלא נשלב ידיים גם מבחינה תרבותית! המופע המרהיב של Bollywood4ever הוא חלק מהמסלול המשותף של שתי התרבויות בתחום האמנות והבידור. המופע ייקח אתכם למסע קסום וישמש בתור גשר תרבותי בין שתי המדינות. זה הזמן לחוות את התרבות הבוליוודית במלוא תפארתה, באופן שטרם נראה במחוזותינו - הכינו את עצמכם לכואורגרפיה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, לצד שילוב מושלם בין מוזיקה, אורות ועלילה מרתקת, כמיטב המסורת הבוליוודית.

 

המופע גובש מתוך מחשבה לשלב בו את המאפיינים הבוליוודים הבולטים, שכולנו מכירים מהסרטים: פעולה, דרמה, זוהר, ריקודים ומסורת הודית ייחודית.

 

לפני המופע יתקיים הפנינג תרבות הודו, שיכלול נשים וגברים מהקהילה ההודית בלבוש מסורתי, מאכלים מיוחדים, משקאות ומוצרים שונים של העדה ההודית בישראל.

 

הפקה ישראלית-הודית שהיא חוויה של פעם בחיים

מאחורי המופע Bollywood4ever עומדת חברת ההפקות "בוליווד הפקות ישראל", אשר קמה מתוך מטרה להכיר לקהל הישראלי את בוליווד דרך מופעים שטרם נראו כמותם בארץ. חברת ההפקות הישראלית הגתה, הובילה והפיקה בפועל את המופע המיוחד, יחד עם שתי חברות מובילות מהתעשייה של בוליווד במומביי.

 

  (צילום: בוליווד פור אוור)
(צילום: בוליווד פור אוור)

 

אורן פנקר, בן לילידי הודו, הקים את "בוליווד הפקות ישראל" על מנת להציג לכולנו את התרבות הבוליוודית העדכנית והמפוארת. "ישראל עומדת להיות עדה למופע של פעם בחיים. בכל שנותיה לא היה מופע בוליוודי בסדר גודל כזה של משחק, מוזיקה וריקודים. זהו מופע הצדעה לישראל, המשקף את הקשר החזק שקיים בין התרבויות, והוא מהווה מחווה לקהל המעריצים העצום שיש בישראל לתרבות הבוליוודית", הוא מספר.

 

שכנעתם אותי! איפה מתקיים המופע?

Bollywood4ever יתקיים ב-9 באוקטובר בזאפה לייב פארק, ראשון לציון, והוא עומד להיות אחת ההפקות המושקעות והמרהיבות שאירח הפארק. המופע מהווה בכורה עולמית, שאחריה יחל מסע הופעות מסביב לגלובוס, שם מחכים לכוכבים מיליוני מעריצים ומעריצות.

 

מי הם כוכבי העל מבוליווד שבאים לישראל?

אקשי קומאר הוא הכוכב הבלתי מעורער של התעשייה הבוליוודית כבר כמה עשורים. אחרי 100 סרטים בוליוודים מכל ז'אנר אפשרי, שירה, ריקוד וביצוע אינספור פעלולים בעצמו - הוא מגיע לישראל להפגין את ביצועיו בהופעה חיה על הבמה בישראל.

 

  (צילום: בוליווד פור אוור)
(צילום: בוליווד פור אוור)

 

קרינה קאפור היא סמל אופנה בהודו ומסביב לעולם, ואחת השחקניות המדוברות בבוליווד. נראה שבשנים האחרונות כל סרט שהיא מופיעה בו, מפוזר עליו אבק כוכבים והוא הופך לשובר קופות.

 

מהדורי דיקשיט - מהדורי דיקשיט היא אחת השחקניות המפורסמות בהודו ובעולם. היא התחילה את הקריירה כדוגמנית והיא ידועה במיוחד בזכות כישורי המשחק וכישורי הריקוד שלה. קיבלה פרסים רבים על הופעותיה כשחקנית וכן פרס על תרומתה לתעשיית הקולנוע.

 

שילפה שטי - מפורסמת הרבה מעבר לגבולות הודו, בתור ההודית הראשונה שזכתה ב"אח הגדול" בברטניה, מה שזיכה אותה בפרסום עולמי. שטי נמצאת בבוליווד מאז 1993, ומהווה השראה לרקדנים צעירים רבים בתפקידה כשופטת בתכנוית ריקוד שונות.

 

הצמד שאריב-טושי - הוא אחד מהצמדים הפופולאריים ביותר בהודו, העומדים מאחורי להיטים רבים. כשאתם רואים שחקן שר בסרט בוליוודי פופולארי, רוב הסיכויים שהשיר מבוצע בפועל על ידי הצמד. זו הפעם השישית שהם מופיעים בישראל, והם מצפים למופע בהתרגשות גדולה.

 

אדיטה נאראיאן - הוא בנו של הזמר ההודי האגדי אודיט נאראיאן, והוא אחד מהזמרים המועדפים על הצעירים בהודו. הוא משתתף קבוע בתכניות ריאליטי, מנחה תוכניות אירוח וידוע בשירים בוליוודיים מפורסמים.

 

סנג'אי שטי - יקפיץ את הקהל עם להקת הרקדנים שלו.

 

אתם מוזמנים ל-Bollywood4ever, לערב קסום וחד-פעמי של תרבות הודו, שבו תוכלו ליהנות מהקסם הבלתי נשכח של תעשיית הבידור מבוליווד. נתראה בזאפה לייב פארק ב-9 באוקטובר!

 

Bollywod4ever מזמינה אתכם למופע של פעם בחיים. לפרטים והזמנות>>>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בוליווד פור אוור
כוכבי בוליווד מגיעים לישראל!
צילום: בוליווד פור אוור
מומלצים