שתף קטע נבחר

קבוצת אתלטיקו מדריד נחתה בישראל

סופרגול מחזק את הכדורגל הישראלי עם 'שחקנים זרים' ומארח השנה את קבוצת אתלטיקו מדריד. קבוצת הפאר הספרדית שזכתה השנה בליגה האירופית מתארחת באלבום סופרגול עם אנטואן גריזמן בשער האלבום בשיתוף פעולה מיוחד, במסגרתו יזכו אספני סופרגול בטיסה למדריד, אירוח VIP במשחק של אתלטיקו מדריד ומפגש עם השחקנים מאחורי הקלעים

אתלטיקו מדריד היא מהקבוצות הבכירות בליגה הספרדית, ולאחר המחזור העשירי נמצאת במקום הרביעי, הרבה לפני הקבוצה האחות ריאל מדריד.

 

חברת PMI, בעלת המותג סופרגול יצרה בחודשים האחרונים קשרים הדוקים עם הנהלת המועדון וחתמה על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו משתתפת אתלטיקו מדריד באלבום סופרגול.

 

 

מדבקות אתלטיקו מדריד זמינות החל מהשבוע במעטפות סופרגול, במסגרת מבצע 1+1 בו ברכישת מעטפת סופרגול עם מדבקות אתלטיקו מדריד מקבלים מעטפה מתנה הכוללת מדבקת חידון טריוויה נושא פרסים. חידון הטריוויה שבמעטפות כולל שאלת ידע מעולם הכדורגל או התזונה הנבונה ואורח חיים בריא שתשובה נכונה עליה מעניקה פרסים למימוש במסעדות מקדונלדס או באתר אמיגו, וכן נקודות בתחרות אלוף האלופים.

 

סופרגול (צילום: אתלטיקו מדריד)
(צילום: אתלטיקו מדריד)

חידושים בסופרגול

השנה לא מתקיימות בסופרגול הגרלות, והפרסים יוענקו למשתתפים שיסיימו את האלבום ויצברו את הניקוד הגבוה ביותר מסריקת מדבקות וחידוני הידע. בין אלפי הפרסים שיוענקו השנה: חבילות טיסה זוגיות למשחק שמינית גמר גביע האלופות עם ברצלונה, חבילת טיסה למשחק של ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו בסין, חבילת VIP למשחק של אתלטיקו מדריד בספרד וחבילות לחגיגת כדורגל באנגליה. השנה יכלול האלבום שלל חידושים, וביניהם:

 

ליגת החלומות של סופרגול: אפליקציית סופרגול החדשה כוללת ניראות משודרגת לגמרי עם חידושים מפתיעים, ובהם מעטפות דיגיטליות מתנה, אפשרות להזמין חברים ועוד. חידוש מרכזי הוא "ליגת החלומות של סופרגול", המושקת בשיתוף עם טכנולוגיה של חברתProyoli gaming . ליגת החלומות מאפשרת למשתתפים להיות מנג'רים, ולהרכיב מתוך אוסף המדבקות של האספנים את נבחרת החלומות על בסיס היכרותם עם יכולות השחקנים וביצועיהם. כל שבוע המערכת מעניקה ניקוד למשתתפים בהתאם למידע סטטיסטי שנאסף על יכולתם האמיתית במגרש.

 

"סופר־בול": כחלק משיתוף פעולה ראשון מסוגו של סופרגול עם דואר ישראל, הונפקו מדבקות בולים עם צילום של נציג מכל קבוצה בליגת העל. מדבקות הבולים ייכנסו כמדבקות למעטפות סופרגול. באמצעות "סופר־בול", חברת דואר ישראל מצפה לחבר מחדש את הנוער לשירות הבולאי.

סופרגול (צילום: חברת דואר ישראל)
(צילום: חברת דואר ישראל)

מעבר לכך, האלבום כולל תכנים נוספים סופרגול - סופרבריא: סופרגול מקדם אורח חיים בריא ותזונה נבונה. את האלבום מלווה פרופ' נעמה קונסטנטיני, מומחית לרפואת משפחה, רופאת ספורט וצלילה ומנהלת המרכז לרפואת ספורט. האלבום משובץ בפרסומים עם מסרי עשה ואל תעשה בתחום התזונה הנכונה ואורח חיים ספורטיבי, ויופצו מדבקות של כוכבי סופרגול עם המלצות בתחום התזונה הנבונה. בנוסף, סופרגול מקדם שוויון מגדרי ואת כדורגל הנשים באמצעות עשרות מדבקות של כוכבות הנשים. בסופרגול מקווים שדור חדש של ילדות יראו בשחקניות דמויות לחיקוי.

 

גם השנה, בהתאם למסורת, מופצת סדרת מדבקות הקפטנים של "ידיעות אחרונות" ו-ynet האסים בדמות הקפטנים של קבוצות ליגת העל. קוראי "ידיעות אחרונות" יכולים למצוא בעיתון ברקוד של סופרגול, ובתוספת שני שקלים בלבד לקבל מעטפת סופרגול אדומה מסדרת "הקפטנים". הפרס הראשון לאספנים שישלימו את סדרת הקפטנים: חבילה למשחק של ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות. הפרס השני: שתי חבילות טיסה לחגיגת כדורגל באנגליה. כמו כן, מדי שבוע תפורסם ב-ynet שאלה ש־100 הראשונים שיענו עליה נכון יזכו במעטפה עם ארבעה אסים של "ידיעות אחרונות".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים