האפליקציה הישראלית למגזין הכלות המוביל בעולם
"אפליקסטר" חתמה עם Brides, שהוא חלק מקבוצת המדיה הגדולה "קונדה נאסט"
"אפליקסטר" הישראלית תבנה אפליקציה למגזין היוקרה Brides ("כלות"): חברת האפליקציות הישראליות המספקת שירותי תוכן במדיות החברתיות, נבחרה לאתגר בזכות פלטפורמה ייחודית.
חברת אלפיליקסטר קיימת כבר יותר משש שנים ומפתחת את הפלטפורמה לאפליקציות כמו "רשת" ו"כאן" בארץ ורשת "פוקס" ו"דיירקט TV" בארה"ב. זוהי העסקה השישית של החברה בתחום המגזינים, ונראית כבעלת הפוטנציאל הגדול ביותר - בשל שייכות Brides לקבוצת המדיה הגדולה "קונדה נאסט".
את הטכנולוגיה, אומרים בחברה, הם פיתחו על בסיס ידע מצטבר של עבודה עם גופי מדיה גדולים בעולם. היא מאפשרת בניית אפליקציות שניתנות להתאמה בכל פלטפורמה בסמארטפונים וטלוויזיות חכמות בזכות מערכת לניהול שינויים ואינטרגרציות בהתאם לצרכים המשתנים של המוצר והלקוחות.
המגזין Brides נחשב לתנ"ך של הכלות בארה״ב בפרט ובעולם המערבי בכלל - ועוסק בכל מה שהכלה צריכה לדעת לקראת יומה הגדול. באפליקציה החדשה, יאוחדו במקום אחד כל המאמרים מהאתר, תמונות האינסטגרם של המגזין וקליפים מיוטיוב. לפי המפתחים, ל"קונדה נאסט" תהיה אפשרות להגדיל את היקף ההכנסות מפרסום ידע שיווקי באפליקציה.
באפליקסטר מתגאים בפלטפורמה שמאפשרת שילוב בין יכולות שהחברה הישראלית פיתחה ליכולות של חברות אחרות שמתממשקות לפלטפורמה שלה. החברה אף מציעה לשותפים ולקוחות כלי פיתוח על גבי הפלטפורמה.
יהונתן לאור, יזם משותף ומנכ"ל אפליקסטר, אמר ש"אחרי התפוצצות שוק ה-Direct to Consumer בתחום תוכן הוידאו, אנחנו רואים אלפי חברות מתחום הפרינט והרדיו מחפשות להשיק במהירות שירותי דיגיטל מתקדמים. העסקה הראשונה עם קונדה נאסט בארה"ב מצטרפת לעסקה דומה עם קבוצת הענק J&G בגרמניה ופאנקה, מו"ליות של מעל 50 כתבי עת. המוצר של אפליקסטר מציע כלים כדי להוציא לפועל אסטרטגיה דיגיטלית בכל אחד מתחומי המדיה".