שתף קטע נבחר

להמציא את המחשב בכל פעם מחדש

בעולמנו המשתנה בקצב מסחרר, צרכינו וחוויית השימוש שאנו מצפים לה מהמחשב משתנים גם הם במהירות

באמצעות שורשים שנעוצים עמוק בעולם ה־PC ואתוס המבוסס על תכנון ועיצוב מוצרים עם מטרה, ממשיכה לנובו להוביל את חזון החדשנות הטכנולוגית, לשנות את הטכנולוגיה ואת חוויית המשתמש, ולהפוך את המכשירים לקלים יותר, מרתקים יותר לשימוש, וגם פרודוקטיביים יותר עבור הצרכנים, תוך יצירת בידול ועיצוב טכנולוגיה שמעצימה את הלקוחות, ומעניקה להם את הטכנולוגיה של העתיד כבר היום.

 

עם חזון השואף להציע לקהל המשתמשים דרכים חדשות ורבות עוצמה של עבודה וצריכת תוכן, השיקה לנובו בחודשים האחרונים סדרות חדשות של מחשבים ושורה של התקנים ומוצרים חכמים שמביאים את המחשוב לרף ביצועים חדש. גם אל מדפי החנויות בארץ מטפטפים בשבועות האחרונים הדגמים האחרונים של לנובו, ובראשם מגוון דגמי ה־YOGA החדשים שהוכרזו בחודשים האחרונים.

 

 

Lenovo - Yogabook (צילום: יח"צ) ()
Lenovo - Yogabook (צילום: יח"צ)

 

פורטפוליו מחשבי ה־YOGA, ניידי הפרימיום הצרכניים של לנובו המהווים את ספינת הדגל של החברה, מציעים את איכות הבנייה הגבוהה ביותר, לצד חדשנות, עיצוב מרהיב ואלגנטי, כוח עיבוד עוצמתי ואמצעי אבטחה ובידור מתקדמים המספקים למשתמשים שילוב של ביצועים מלאי עוצמה וזריזות עבודה. אלו הן בדיוק התכונות שהפכו את Lenovo YOGA למותג פרימיום מוכר מאז הימים בהם פרצה לנובו את הדרך בתחום המחשבים ההפיכים.

 

דגמי ה־YOGA החדשים המבוססים על Windows 10 ועל העוצמה של מעבדי ה־Core מהדור השמיני של אינטל, רותמים גם את עוצמת הבינה המלאכותית כדי להעניק למשתמשים סיוע חכם שמצמצם את הצורך להשתמש בידיים. עם Cortana ו־Alexa, העוזרות הווירטואליות שמגיעות באופן מובנה, מציעים דגמי היוגה החדשים יכולת זיהוי של פקודות קוליות. מיקרופונים רגישים במיוחד מאפשרים זיהוי פקודות קוליות ממרחק של עד ארבעה מטרים, כולל במצב שינה.

 

ה־YOGA C930, נייד ה־2 ב־1 האלגנטי המוביל את סדרת הדגמים החדשה של לנובו, הוא כבר לא "מחשב אישי" (Personal Computer) המתאפיין באינטראקציה חד כיוונית מהאדם אל המכשיר, אלא "מחשב בהתאמה" (Personalized Computer), מבוסס בינה מלאכותית אשר לומדת את המשתמש ואת צרכיו. זהו מחשב נייד חכם עם זיהוי קולי ממרחק, אבטחה ביומטרית, מצלמה המכוסה במכסה סליידר לשמירת הפרטיות, עט אלקטרוני, הנשמר בתא ייעודי המשמש להטענתו וסאונד בר ראשון מסוגו בו משולבים רמקולים המציעים תמיכה במערכת Dolby System.

 

ה־YOGA C930 הוא מחשב רב עוצמה, עם מעבד Core i7 מרובע ליבות מהדור השמיני של מעבדי ה־Core של אינטל, מערכת הפעלה Windows 10, ותצוגה מרהיבה עם מסך UHD תומך מגע בעל מסגרת מינימלית בגודל של 13.9 אינץ' וברזולוציה של 4K. עם משקל של 1.38 ק"ג בלבד, המחשב ההפיך בעל ארבעת מצבי העבודה הזה יודע להסתובב ב־360 מעלות ממצב מחשב נייד למצב טאבלט.

 

לנובו C930 (צילום: יח
לנובו C930(צילום: יח"צ)

 

דגם בולט בפורטפוליו החדש הוא ה־YOGA Book C930 שמיקד סביבו תשומת לב אדירה בעת שהוכרז לאחרונה. YOGA Book C930, הדור השני בקטגוריה החלוצית הזו של לנובו, כותב מחדש את חוקי הפרודוקטיביות הניידת כנייד הראשון המציע תצוגה כפולה עם תמיכה ב־E Ink. מסך ה־E Ink הרב שימושי מדלג בלחיצת כפתור פשוטה בין מספר מצבים - הוא יכול לשמש כמקלדת דינמית עם תמיכה בכ־30 שפות, מחברת לרישום הערות או שרטוט רישומים באמצעות עט סטיילוס ייעודי של לנובו ואפילו קורא ספרים אלקטרוני לקריאת ספרים ועיתונים.

 

כל היכולות החלוציות האלו ארוזות בגוף מעוצב, קל ודקיק במיוחד, שהוא אחד הניידים הקלים והקטנים בשוק, עם מסך בגודל 10.8 אינץ', משקל 775 גרם, עובי של 9.9 מ”מ בלבד, עם ציר ה־360 מעלות המאפיין את כלל דגמי ה־YOGA וחיי סוללה מרשימים של עד כ־8.5 שעות, מספיק ליום עבודה או לימודים.

Lenovo - tiny (צילום: יח"צ) ()
Lenovo - tiny (צילום: יח"צ)

 

סביבת העבודה המשתנה

 

גמישות ומודולריות מציגה גם משפחת ThinkCentre M, סדרת המחשבים השולחניים החדשה של לנובו ממשפחת מחשבי ה־Tiny אשר מגדירה מחדש את סביבת העבודה המשתנה. סדרת מחשבי ה־Tiny מצליחה לכווץ יכולות עיבוד וביצועים עוצמתיים של תחנות עבודה חזקות לתוך מערכת בפורמט זעיר, שלמרות גודלה יכולה להתמודד עם המטלות התובעניות ביותר. המודולריות של ה־ThinkCentre Tiny מציעה מספר אפשרויות לעבודה במרחב מסודר, כולל בסביבות עבודה צפופות ופחות נוחות למשתמש.

 

כשהיא ארוזה במארז זעיר, עם אפשרויות הרחבה מגוונות, מסמנת משפחת ה־Tiny, עם דגם M720, את הפעם הראשונה בתעשייה שבה מחשב שולחני עם מארז בנפח ליטר יחיד מציע אפשרויות הרחבה מגוונות באמצעות חריצי PCIe. ה־M720 Tiny מציע שתי אפשרויות נפרדות – האחת, עד ארבעה כרטיסי ממשק רשת, והשנייה עם הרחבה לחיבור טורי.

 

M720 מצויד במעבדי Core מהדור השמיני של אינטל, מבוסס Windows 10 Pro, מציע שני חריצי זיכרון DDR4 במהירות 2,666 מגה־הרץ, חיבורי USB 3.1, כולל אחד התומך בטעינה מהירה, לצד מחבר USB Type-C. בנוסף, מציע ה־M720 חיבורי HDMI ו־DisplayLink לתמיכה בריבוי תצוגות.

 

המודולריות והגמישות באות לידי ביטוי גם בערכות הצמדה שונות, עם תמיכה במספר מסכים, המאפשרות התאמה למגוון תרחישי שימוש כמו נקודות מכירה, מוסדות פיננסיים או סביבות אחרות עם מרחב מוגבל. תצוגות ה־Tiny-in-One הרב תכליתיות יכולות להמיר את מחשב ה־Tiny למחשב הכל כלול (AiO) התומך במגע. כל מה שצריך הוא להצמיד את ה־Tiny לחלקו האחורי של המסך וכעבור מספר שניות בלבד יעמוד לרשות המשתמש פתרון מודולרי ונוח לפריסה.  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים