שתף קטע נבחר

מתכננים טיול אחרי צבא? 5 סיבות לסיים עם מבחן הפסיכומטרי כבר עכשיו

העתיד לפניכם, הצבא מאחוריכם, וכל מה שאתם רוצים זה לצאת לטיול של החיים, להירגע ולצבור אנרגיות. אבל כדי להגשים את חלום התואר, כדאי לסיים עם מבחן הפסיכומטרי לפני שיוצאים לטיול. אספנו 5 סיבות שיעזרו לכם להגיע לטיול כשהפסיכומטרי כבר מאחוריכם:

1. לטייל בלי דאגות

ברור שהטיול הוא הדבר הכי חשוב כרגע, אבל יש לכם גם תכניות להמשך: ללמוד לתואר ראשון בתחום שתמיד חלמתם עליו, ולהתחיל ב"חיים האמיתיים".

 

אם יצא לכם לבקר באתרים של מסלולי הלימוד באוניברסיטאות והמכללות, אתם כבר יודעים מה ציון הפסיכומטרי שתצטרכו. הטיול אמור להיות מהנה וחסר דאגות, אתם ממש לא צריכים הלחץ של הפסיכומטרי על הראש שלכם - עדיף "לתת פוש" עכשיו ולקבל ציון מהמם, מאשר לטייל עם דאגה לעתיד. אם תשקיעו ותירשמו לקורס הכנה איכותי, תקבלו את החדשות הטובות על הציון המעולה שלכם אי שם בטרק בדרום אמריקה, או בזמן שאתם מחבקים קנגורו באוסטרליה.

הי קיו (צילום: shutterstock)
צילום: shutterstock(צילום: shutterstock)

2. לקבל שקט מההורים

אם אתם רוצים לטייל בלי דאגות, כדאי שגם להורים שלכם לא יהיו סיבות לדאגה בזמן שאתם מטיילים. הדבר האחרון שאתם רוצים לשמוע בשיחה עם ההורים בזמן שאתם מטיילים, זה משפטים כמו "ומה עם הפסיכומטרי?" "כבר בחרת באיזה מועד? אתם חייבים לחזור עד אפריל כדי להספיק!" ועוד ועוד.

כדי לקבל שקט מההורים, מומלץ "לסגור את הפינה" ולגשת למבחן הפסיכומטרי לפני הטיול. הרי בכל מקרה הם יהיו לחוצים ויטריפו אתכם - תנו להם סיבה אחת פחות לדאגה.

 

3. לחסוך זמן ולקבל החלטות בלי לחץ

אמנם זה נשמע מובן מאליו, אבל הרבה צעירים לא מצליחים לתפוס את זה לפני הטיול - לגשת לפסיכומטרי פשוט חוסך זמן, כי לא צריכים להירשם לקורס ולגשת למבחן אחרי הטיול, כשהשעון מתחיל לתקתק וכל החברים כבר התחילו ללמוד. מי שעושה את המבחן לפני הטיול, יכול לקבל את התשובות ממוסדות הלימודים, לקבל החלטה על המסלול המועדף עליו בלי לחץ של זמן, ולהירשם ברוגע לשנת הלימודים שמתחילה אחרי החזרה מהטיול.

 

הי קיו (צילום: shutterstock)
צילום: shutterstock(צילום: shutterstock)

4. לא לעשות מבחן חשוב ישר כשחוזרים מטיול גדול

אתם עדיין לא יודעים את זה, אבל כשתחזרו מהטיול, באווירת שאנטי רגועה, יהיה קשה הרבה יותר להיכנס לאווירת לימודים ומבחנים. אחרי הטיול אתם תרצו שקט ושלווה עד תחילת התואר - ולא לימודים ולחץ.

לכן, מי שעושה את הפסיכומטרי לפני הטיול, מרוויח את השקט שאחריו, ויכול להתחיל באיזי את התואר, להיכנס לאווירת לימודים בהדרגה, במקום לעשות מבחן מלחיץ ישר אחרי סדנת מדיטציה בהודו.

 

5. כי אחרי פסיכומטרי - מגיע לכם טיול!

אם עושים את המבחן לפני הטיול, הטיול עצמו הופך להיות התגמול על העבודה הקשה ועל הציון המעולה שהוצאתם. לא מעט צעירים מזמינים את כרטיס הטיסה יום/יומיים אחרי המבחן, כדי להפוך את זה לרשמי - "קרעתי את התחת, עבדתי קשה ועכשיו מגיע לי טיול של החיים".

במקרה כזה, הטיול הופך להיות הפסקה בין הפסיכומטרי ללימודים לתואר - במקום להתחיל ללמוד ברצף אחרי החזרה מהטיול, אנחנו מרוויחים הפסקה שהיא גם חוויה של פעם בחיים.

 

הי קיו (צילום: יח
צילום: shutterstock(צילום: יח"צ)
  

 

בסדר, שכנעתם אותי. אבל איך בוחרים את הקורס?

הכירו את פסיכומטרי צמוד ציון של HighQ

 

כדי שתוכלו לממש את הפוטנציאל שלכם ולהגיע לציון פסיכומטרי שתמיד חלמתם עליו, ב-HighQ בטוחים בדרך שתגרום לכם להצלחה, ומציעים לראשונה בישראל, 'מסלול צמוד ציון'.

מסלול בלעדי וחדשני, שלא נראה כמותו בארץ. הקורס של HighQ נותן יותר שעות תרגול בכיתה, יותר שעות אישיות עם המורים המנוסים, יותר סימולציות ויותר כלים דיגיטליים מאשר כל קורס אחר בשוק. ולמה מסלול 'צמוד ציון'? התשלום על קורס הפסיכומטרי יקבע על פי הציון שקיבלתם בפועל במבחן! לקיחת אחריות כבר אמרנו? כמה פשוט, ככה גאוני. נתראה בקורס!

 

לפני הטיול הגדול- זה הזמן להירשם לקורס פסיכומטרי צמוד ציון שנותן לכם יותר. לפרטים היכנסו>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים