שתף קטע נבחר

פוקט - האי שיש בו הכל

בחופשה הבאה שלכם בתאילנד, תוכלו ליהנות מהחבילה המושלמת של פוקט: אי מפנק, חופים מהממים, שופינג, תרבות, אטרקציות לכל המשפחה, ספורט ימי, ונופים שרק תאילנד יודעת לספק. מהם הדברים שלא ידעתם על פוקט, שיהפכו את החופשה הבאה שלכם בתאילנד למושלמת? ואיך תוכלו לחסוך את כאב הראש ולהגיע לשם בדרך הכי נוחה, ובמחירים הכי משתלמים בשוק?

 

בזמן שבישראל מתאוששים מהחורף ומתכוננים לאביב, עונת התיירות בתאילנד נמצאת בשיאה. חודשים פברואר-מרץ הם חלון הזמן המושלם לחופשה בתאילנד, כאשר אחד היעדים שצוברים תאוצה אצל הישראלים בשנים האחרונות הוא פוקט, שמצליח לשלב בין כל המרכיבים של חופשה מושלמת בתאילנד: אי קומפקטי ומלא אטרקציות, חופים לבנים וצלולים, חיי לילה תוססים, נקודת מוצא לטיולים מרהיבים באזור, ואינסוף פעילויות לכל גיל. בין אם אתם יוצאים לחופשה זוגית, משפחתית או טיול אחרי צבא/באמצע תואר, אלו הדברים שיהפכו את פוקט לחופשה הבאה שלכם בתאילנד:

 

קארון ביץ' - החוף המושלם למשפחות

פוקט הוא אי (המחובר לחלק המרכזי של תאילנד בגשר), וכראוי לתאילנד הוא מלא בחופים מרהיבים ומתאימים לכל סוג חופשה. למשפחות מומלץ לבחור בקארון ביץ', הנמצא כ-15 דקות נסיעה במונית מפאטונג, החוף התיירותי המרכזי של פוקט. בקארון ביץ' תמצאו חול לבן ורך, מים נקיים, הוא הרבה יותר שקט מהחוף המרכזי, עם הרבה פחות רוכלים והפרעות. טיפ קטן: בחלק הצפוני של החוף תמצאו פארק עם אגם, והחוף באזור זה ריק יחסית מאנשים.

 

אחד המלונות המומלצים ביותר בקארון ביץ' הוא מלון מרידיאן פוקט , מלון 5 כוכבים מרשת מרידיאן העולמית, שמציע חופשה מפנקת, עם חדרים מרווחים, שירות אישי, מגוון פעילויות לילדים בתוך המלון, חוף ים פרטי למלון (!) ואווירת ריזורט.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

עוד מלון מצוין למשפחות הוא סנטרה גרנד ביץ' , מלון 5 כוכבים, המציע מגוון עצום של פעילויות לילדים ולמשפחה, כמו אבובים, מועדון ילדים, מגלשות ובריכת חול - בתוך המלון. אפשר להזמין חדרים עם נוף לים, וגם עם בריכה פרטית. המלון כולו בנוי באווירה של כפר נופש טרופי.

 

אטרקציות לכולם, והכל קרוב

אחד היתרונות של פוקט הוא שמדובר באי קטן, שקל להתנייד בו בין נקודות העניין השונות במוניות - בפוקט לא צריכים מעבורות כדי להתנייד. בין הפעילויות הרבות ברחבי האי תמצאו את המופע הלילי Fantasia, המיועד לכל המשפחה, דינו פארק מיני גולף, מוזיאון הצדפות של פוקט, פארק ממלכת הנחשים, פארק ציפורים מהמם, פעילות קארטינג ממריצה, מגרש גולף-עם-כדורגל, פארק המים Rawai, חוות פרפרים, מבוך A-Maze-in-Phuket ועוד.

 

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

עבור חובבי הטבע ובעלי החיים, מומלץ לבקר בשמורת טבע מקסימה בצפון האי, שבה אפשר לפגוש משפחות של צבים וביצי צבים. באי פועלת גם חוות שיקום לפילים ושמורת קופים אשר גם בה תמצאו פרויקט של שיקום קופים. למי שרוצה לצאת לשייט בסמוך לפוקט, אפשר לצאת אל הים ולבקר באי קופיפי, אחד האיים הפופולאריים ביותר בתאילנד, אליו אפשר להגיע רק בשייט.

 

האי ידוע בצוקים הגבוהים ומכוסי הג'ונגל, לצד חופים שקטים ולבנים, המים הכי צלולים שאי פעם ראיתם, דגים ואלמוגים מרהיבים. עוד יעד קרוב אליו אפשר להגיע בשייט הוא מחוז קראבי הסמוך, הידוע גם הוא בצוקים גבוהים ומיוערים הצמודים לחופים, אליהם מומלץ להגיע בשקיעה וליהנות מאינספור צבעים הממלאים את השמיים.

 

מוכנים לחופשת החלומות שלכם? מזמינים טיסת הלוך ושוב לתאילנד, ומקבלים טיסה פנימית לפוקט- חינם! מהרו להזמין >>

 

 

לספורטאים שביניכם - מלון הספורט היחיד בכל תאילנד נמצא ממש כאן

לכל מי שרוצה חופשה ממריצה ואנרגטית, פוקט מציעה תחרויות אגרוף, טיולי דיג, מטווחים, אומגות, ספורט ימי, טיולי טרקטורונים, קפיצות באנג'י ועוד. אתר הצלילה המרשים ביותר של פוקט הואCimilan Island, שמורת טבע נדירה לצלילה. אפשר גם לשכור סירה וממנה לרדת לצלילה. חוויה בלתי נשכחת!

 

המלון המומלץ לחובבי הספורט הוא Thanyapura, מלון הספורט היחיד בכל תאילנד, הנמצא באזור הצפוני של האי. מדובר במלון עצום בגודלו, עם אינספור אפשרויות לפעילות גופנית ממריצה- מגרשי ספורט, חדר כושר, שיעורי ספינינג, יוגה, ואפילו אגרוף, בריכות בשפע, מתחם ספא מפנק כמיטב המסורת התאילנדית. המקום המושלם להוציא אנרגיות ולהרגיע את הנפש...

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

 

חופשה זוגית חלומית - בחופים המבודדים בקאו לאק

זוגות הרוצים חופשה שקטה יגיעו לקאו לאק, אזור חופים מרהיב המשתרע על כ-30 ק"מ, הנמצא מצפון לפוקט. מהחופים ניתן ליהנות מנוף עוצר נשימה של הרים המכוסים בג'ונגלים אינסופיים. השילוב של ההרים, הדרכים הציוריות באזור, החופים הנקיים והטבע הבתולי - הופכים את קאו לאק לאחד האזורים היפים ביותר בתאילנד. המלונות ואתרי הנופש מציעים נוחות ורמה גבוהה, אך דואגים להשתלב בנוף המקומי ולא מוותרים על דרך החיים המקומית, המסורתית.

 

בילויים 24/7 - ברוכים הבאים לברים, למועדונים ולמסיבות החוף של פוקט

החוף המרכזי של פוקט, פאטונג, הנמצא בחלקו המערבי של האי, מציע חיי לילה עשירים, מסעדות שוקקות חיים ומסיבות עד אור הבוקר. אחד הברים הידועים באי הוא Aussie Bar, הכולל שתי קומות עם רחבת ריקודים, תפריט עשיר של אוכל מקומי, שולחן ביליארד ומסך עצום. עוד בר עם אווירה קצבית הוא Kangaroo Bar, שמציע מחירים הוגנים ופתוח כמעט 24 שעות ביממה. למסיבה עד סוף הלילה אתם מוזמנים ל-Tai Pan Night Club, בו מתארח בכל יום די.ג'יי אחר. אם הגעתם מאוחר מידי המועדון הידוע עמוס, שווה לקפוץ ל-Illuzion Show & Discotheque, אחד מהמועדונים המרשימים בפוקט, שכולל תאורה מרהיבה וציוד סאונד ברמה גבוהה במיוחד. אם התמזל מזלכם, תוכלו לבלות באחת ממסיבות החוף לכבוד ה-Full Moon בפוקט: בחוף Xana Beach, כ-40 דקות נסיעה צפונה מפאטונג, או ב-Paradise Beach, כ-20 דקות מפאטונג.
 

שילוב מסורות אסייתיות ושמירה על מסורת יהודית

בצד המזרחי של האי נמצאת העיר פוקט, המציעה שילוב תרבותיות מרתק בין סין, תאילנד ומלזיה. כדי לספוג את התרבות הייחודית, כדאי להיכנס לאחת מהמסעדות בעיר, לקנות פריט אמנות בחנויות או בשוק, ולהתרשם מהארכיטקטורה. ישראלים רבים עדיין לא מכירים את העיר פוקט, כך שהחופשה הבאה שלכם היא הזדמנות נפלאה לשבור את שגרת החופים והאבובים, ולחקור את העיר פוקט. באי תוכלו למצוא גם בית חב"ד פעיל במיוחד, בו ניתן למצוא אוכל כשר ולערוך קבלת שבת בלב תאילנד, במרחק 20 דקות נסיעה מהעיר פוקט.

 

חסכו מעצמכם את כאב הראש - מזמינים כרטיס טיסה לתאילנד, ומקבלים כרטיס טיסה לפוקט בחינם!

אם נתקעתם בשלב כאב הראש על דרך ההגעה אל האי - בארקיע פתרו את הבעיה: מזמינים טיסות הלוך ושוב לתאילנד עם ארקיע לחודשים פברואר-מרץ, ומקבלים כרטיס טיסה לפוקט בחינם! (לכיוון אחד).

 

פנקו את עצמכם בטיסה פנימית לפוקט על חשבון ארקיע, כדי להגיע רעננים ומוכנים לחופשה מושלמת, או דאגו לחזור בסטייל מהאי, ישירות לשדה התעופה של בנגקוק ומשם בחזרה הביתה. הטיסות אל פוקט וממנה יוצאות במגוון ימים ושעות, כך שתוכלו תמיד 'לתפור' לעצמכם את החופשה המתאימה לכם. הטיסות של ארקיע לתאילנד הן בשעות נוחות במיוחד, שיאפשרו לכם למצות את המיטב מזמן החופשה שלכם, הן כוללות כבודה וארוחות, שירות ובידוק ישראלי, מערכת בידור מתקדמת ואפשרות בחירה בין 3 טיסות שבועיות.

 

זה הזמן לסגור חופשה לתאילנד ולהגיע לעונה החמה של פוקט עם ארקיע, במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק. נתראה בפוקט!

 

סוגרים עכשיו חופשה לתאילנד, ולא מוותרים על פוקט. שריינו לעצמכם חופשה עם ארקיע, ותיהנו מטיסה פנימית חינם שתביא אתכם ישירות לאי. להזמנות היכנסו>> 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים