מהן 4 הטעויות הנפוצות שאתם עושים בתחזוקת הבית? ואיך להימנע מהן בקלות
לעתים קרובות אנחנו מתרכזים (בצדק) בפרנסה ובמשפחה שלנו, עד שאנחנו שוכחים להתייחס לנושא חשוב לא פחות: תחזוקת הבית. כאשר המזגן יפסיק לקרר באמצע הקיץ הלוהט, קצר חשמלי בבית ואין חשמל, הסלולר פתאום שבק חיים, או שהמקרר יתקלקל כשהוא מלא באוכל - כל המשפחה תיפגע. מהן הטעויות הנפוצות בניהול תחזוקת הבית, וכיצד ניתן להימנע מהן באמצעות שירות אחד, בלעדי ומשתלם במיוחד?
מהן 4 הטעויות הנפוצות ביותר שאנחנו עושים בתחזוקת הבית? והאם יש פתרון אחד שיכול למנוע מאיתנו הרבה כאב ראש בנושא?
1. למצוא בעל מקצוע על פי המלצות באינטרנט
כאשר משהו מתקלקל בבית, הנטייה היא לחפש על בעל מקצוע עם המלצות באינטרנט. מצד שני, כאשר אנחנו רואים המלצות באתר כזה או אחר, אף פעם אי אפשר לדעת האם מדובר בבני משפחה וחברים של אותו בעל מקצוע, שעשו "קמפיין" בשבילו כך שיראה מומלץ, או שהוא פשוט שילם כסף לאתר כזה או אחר על מנת להופיע ראשון ב"מומלצים". גם קניית המלצות הפכה למשהו מקובל, זמין ופשוט,לצערנו.
תמיד עדיף לקבל המלצה מחבר או בן משפחה שאתם סומכים עליו, או לעבוד מול גורם מתווך המסנן את בעלי המקצוע באופן אובייקטיבי, ולוקח אחריות על התיקון.
2. לחכות שהמוצר יתקלקל בזמן הכי לא נכון
אמנם קשה לנו לחזות מתי הדברים בבית שלנו עומדים להתקלקל, אבל אין ספק שאחת החוויות המעצבנות ביותר היא להיתקע בלי דוד חשמל בעיצומו של החורף, או לחכות שבוע שהסלולרי יחזור מהמעבדה. לכן, כדאי להתאמץ ולעשות תחזוקה שוטפת, או טיפולים מונעים למכשירי החשמל, על פי המלצות בעלי המקצוע.
הזמנת איש מקצוע גורמת גם לחשש בנוגע לתשלום מנופח שלא לצורך: כאשר טכנאי המזגנים מגיע באמצע הקיץ, יש סיכוי שהוא ינסה לנפח את המחיר, בעיקר משום שאתם לחוצים ותלויים בו, לא מבינים דבר בעבודתו וכדי לכסות על הביקוש החלש לשירותים שלו במהלך החורף.
ובינינו, מי בכלל יכול להבין מה הטכנאי תיקן ואם בכלל תיקן ? על מה אנחנו משלמים לו וכמה?
לכן, כדאי לעבוד מול בעלי מקצוע או גורמים שיכולים להבטיח לנו מחירים קבועים וידועים מראש ככל הניתן.
3. להזמין בעל מקצוע לתקלה שאפשר לתפעל לבד
רגע לפני שאתם מזמינים אליכם בעל מקצוע, נסו להבין האם אתם יכולים לפתור את הבעיה בעצמכם. אחת מתחושות הבזבוז הגדולות ביותר היא כאשר מזמינים בעל מקצוע בשביל 5 דקות עבודה ותעריף מופקע, כשלמעשה אפשר לאבחן ואפילו לפתור את הבעיה מרחוק.
ההמלצה היא לפתח מערכת יחסים עם בעל מקצוע הגון שיכול לייעץ על פתרונות אפשריים בטלפון, או להתנהל מול מוקד מקצועי טלפוני שמספק הנחיות ודרכים לפתרון על ידי גורמים מקצועיים.
4. לנהל עשרות בעלי מקצוע ברשימת אנשי הקשר
אם ניהלתם את משק הבית שלכם בשנים האחרונות, רוב הסיכויים שיש לכם לפחות עשרה סוגים של בעלי מקצוע ברשימת אנשי הקשר: חשמלאי-אינסטלטור-טכנאי מקררים-מכונות כביסה-מדביר-טכנאי מחשבים-וכו'. לגבי רובם - בכלל שכחתם שהם שם.
לפעמים קשה לזכור האם האינסטלטור שטיפל בסתימה לפני 7 שנים היה טוב, או שנתן שירות מתחת לכל ביקורת. ואיך קוראים לאיש המזגנים ההוא שאנחנו אף פעם לא זוכרים איך קוראים לו?
ניהול תחזוקת בית לא אמור להיות משימה בסדר גודל של ניהול עסק בינוני. אם יש לכם אפשרות, העדיפו לעבוד מול גורם אחד, אמין ומהימן, שמרכז את כל בעלי המקצוע ומונע בזבוז זמן, כסף וכאב ראש.
יש פתרון - שירות מרוכז, אמין ואיכותי, שפותר את כל הבעיות במקום אחד
עבור כל מי שהסעיפים שהזכרנו נשמעים לו מוכרים, או שתחזוקת הבית הפכה למשימה מעיקה - ישמח לשמוע על שירות "מגן לבית", מבית חברת השירות סופר אלקטריק.
עבור מנוי חודשי במחיר אטרקטיבי ונגיש, תקבלו (כמעט) את כל השירותים לבית, עם כל היתרונות שימנעו מכם ביצוע טעויות נפוצות.
איך זה עובד? בדומה למודל הנפוץ בארצות הברית, המנוי שלכם ב"מגן לבית" (על פי סוג המנוי) כולל כיסוי על עלויות העבודה והחלפים של רוב אנשי המקצוע בתחום תחזוקת הבית: חשמלאים, אינסטלטורים, טכנאי סלולר עד הבית, מדבירים, שירותי דרך, תיקון מחשבים, מנעולנים וטכנאים לרוב מוצרי החשמל תוך מספר שעות.
כל מה שהצרכן משלם, בנוסף לדמי המנוי, הוא עלות סמלית של השתתפות עצמית על הביקור, כאשר במרבית המקרים העבודה והחלפים כבר מכוסים.
הקריאה לבעל המקצוע הרלוונטי נעשית במגוון דרכים נוחות: החל מהאפליקציה ייעודית, אתר האינטרנט, דוא"ל, פקס, טלפון ואפילו וואטסאפ. במחלקת שירות לקוחות של החברה יושבים נציגים מקצועיים ומנוסים שיכולים לעזור ללקוחות בפתרון תקלות דרך הטלפון, כך שתוכלו לחסוך את הזמנת בעל המקצוע במידת האפשר.
איך נדע שאנשי המקצוע אמינים ושאנחנו מקבלים שירות איכותי?
"מגן לבית" שולחת אך ורק אנשי מקצוע שעברו סינון קפדני, והיא לוקחת אחריות מלאה על התיקון - כך שאין צורך לחשוש או להתווכח, והכי חשוב - אתם לא משלמים לבעל המקצוע. מחיר המנוי כולל כמעט הכול בתוכו, כך שלעולם לא תשלמו מחיר מופקע על דברים שאתם לא מבינים בהם. המחיר החודשי ידוע מראש, ומחיר ביקור הטכנאי ידוע מראש.
בכל מקרה של אי שביעות רצון מהטיפול בבעיה, ניתן למחלקת שירות הלקוחות של החברה או למחלקת פניות הציבור של החברה , אשר עורכת תחקיר מסודר ומעדכנת את הלקוח בנוגע לפתרון אפשרי.
"מגן לבית" מספקת את השירות המקיף והמשתלם שלה לעשרות אלפי משפחות ובעלי דירות בישראל, וחוסכת להם זמן, טרחה והוצאות.
המבוגרים הופכים מ'טרף קל' ללקוחות שמקבלים שירות מעולה ונוח
רוב הסיכויים ששמעתם בתקשורת מתקפות נגד מכירות מיותרות למבוגרים, תוך ניצול התמימות והצלילות שלהם. לעומת זאת, שירות "מגן לבית" מתאים במיוחד למבוגרים וקשישים:
כאשר לאדם מבוגר יש תקלה כלשהי בבית, ישנן 2 אפשרויות:
1. המבוגר מזמין בעצמו טכנאי, ללא כל בירור או ידע לגבי הרקע, ההגינות והמקצועיות שלו. למרבה הצער, בחלק גדול מהמקרים הוא נתקל בטכנאי שחושב לעצמו שמצא 'טרף קל' לסיפורי מעשיות, במטרה לגבות מחיר מופקע ומיותר.
2. בן משפחה דואג למבוגר ומזמין בעצמו טכנאי. במקרה שכזה, בן המשפחה חייב לקחת חופש מהעבודה (במקרה הטוב מדובר ביום אחד) ולהתעסק בכל הקשור לטכנאי ולתיקון.
בשירות של "מגן לבית", המבוגר או בן המשפחה 'סוגרים את העניין' בטלפון אחד (או אפליקציה, ווטסאפ וכו') ומקבלים דיווח מדויק ואמין לגבי התקלה, הפתרון שלה ובדרך כלל ללא עלויות בכלל (מכוסה במנוי החודשי).
אל תחכו שהמזגן שלכם ישבוק חיים ביום הכי חם בשנה, או שמכונת כביסה תתקלקל בדיוק בזמן שהילד נשאר בלי תחתונים נקיים - מנוי "מגן לבית" נותן לכם שקט נפשי לאורך זמן, ויכול לחסוך לכם הרבה בכל הנוגע לתחזוקת הבית.
אם אתם משפחה עם ילדים, ממש לא נעים להישאר בלי מכונת כביסה או אוכל במקרר שהפסיק לקרר, דוד שלא מחמם את המים או בכלל קצר בכל הבית. אם את סטודנטית בדירה שכורה ולא רוצה להיות מופתעת במחירים מופקעים בכל פעם שמשהו מתקלקל בבית, או אולי אדם מבוגר שמחפש שירות אמין ומהיר שהתקלקל משהו? באופן כללי, עבור כל מי שלא רוצה לבזבז שעות בחיפושים אחר בעל מקצוע אמין באינטרנט ודרך חברים, השירות שלנו יכול לשפר את חייכם משמעותית.
יעיל, משתלם וחוסך הרבה כאב ראש! "מגן לבית" הוא בדיוק מה שהבית שלכם צריך.
להצטרפות עכשיו, היכנסו >>>