שתף קטע נבחר

שכונת 'עמק הכרמל' בנשר - חזון שהפך למציאות משגשגת

אין שום ספק - נשר נמצאת בצמיחה. העיר הצפונית ואזור העמק כולו, הצמודים לחיפה, לטכניון ולאוניברסיטת חיפה, נמצאים במגמת צמיחה ושגשוג. הסמל להתחדשות ולחדשנות של העיר בשנים הקרובות הוא שכונת עמק הכרמל, המציעה איכות חיים שטרם נראתה בנשר. מה הוביל לבניית השכונה, בשטח שאף אחד לא האמין בו? סיפור על חזון שהפך למציאות

שכונת 'עמק הכרמל' בנשר נמצאת במרכז ההתחדשות והצמיחה של נשר, אשר ישנו ללא היכר את אופי האזור. כחלק מתכנית פורצת דרך של עיריית נשר וחברת הבנייה אלמוגים, השכונה וסביבתה עתידים להפוך למוקד משיכה עבור אוכלוסייה איכותית, שתהנה מסטנדרט מגורים שטרם נראה כמותו בנשר, הכולל שטחים ירוקים, בתי עסק מובילים ונגישות אולטימטיבית למוקדי העסקים, הבילוי והחינוך של חיפה והסביבה.

 

אלמוגים החזקות תוכן פרסומי (צילום: יח
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים(צילום: יח"צ)

על רקע התעוררות אזור העמק כולו, הפכה נשר למוקד עניין בשנים האחרונות, וכבר עכשיו היא נהנית מפריחה, שגשוג ועליית מחירים. על רקע ההתפתחות הטבעית של מטרופולין חיפה, הקמתה של שכונת עמק הכרמל, צפויה להוות סמל להתחדשות ולחדשנות שיאפיינו את העיר בשנים הקרובות. המיקום של הפרויקט, בסמוך לטכניון ולאוניברסיטת חיפה, מהמוסדות האקדמיים המובילים בארץ ובעולם, עתיד להוות אחד המרכיבים המשפיעים על האופי של השכונה, והמרקם האנושי של השכונה.

 

מה עומד מאחורי סיפור השכונה החדשה, אשר ממוקמת על השטח של אצטדיון הכדורגל הישן?

 

שכונה שהיא חלום שהתגשם

עד לפני מספר שנים, עמד האצטדיון העירוני של נשר במיקום בו נמצאת כעת שכונת 'עמק הכרמל'. לפני כ-4 שנים החלה הבנייה של הפרויקט, לאחר שחברת 'אלמוגים החזקות', זכתה במכרז על הקרקע. למעשה, 'אלמוגים החזקות' היתה החברה היחידה שניגשה למכרז, בתקופה בה אף חברה לא האמינה במקום. בעת הזכייה במכרז ובתחילת הבנייה, לא היתה בנייה חדשה באזור התחתון של נשר.

 

אלמוגים החזקות תוכן פרסומי (צילום: יח
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים(צילום: יח"צ)

אך למייסדי 'אלמוגים החזקות', מריו זוזל ועמי בר משיח, היה חלום. הם היו בין היחידים בשוק, שהאמינו בעתיד האזור ובמיקום של 'עמק הכרמל'. 'אלמוגים החזקות', בעלת ניסיון רב בפרויקטים שונים בנשר, החליטה להרים את הכפפה ולהחיות את האזור. לאחר הזכייה במכרז המשיכה החברה לקנות את השטחים הסמוכים, מתוך כוונה לבנות שכונה שתיצור מציאות חדשה עבור העיר כולה.

 

כיום, גם ראש העיר הנכנס של נשר, רועי לוי, הוא תומך נלהב של השכונה החדשה, וביקש מהחברה שתמשיך להאמין בעיר ולהגשים את החידוש שלה. 

חברת אלמוגים תוכן פרסומי (צילום: יח
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים(צילום: יח"צ)

החל מתרומה לשיפוץ גן ילדים ועד הקמת שדרת מסחר – 'אלמוגים החזקות' מחיה את האזור כולו

כחלק מהחיבור שנוצר בין חברת 'אלמוגים החזקות' לתושבי השכונה, ומתוך יוזמה לחיזוק הקהילה המקומית, תרמה החברה היזמית לחידוש ושיפוץ גן הילדים הצמוד לשכונה, והקימה אזור מסחרי שוקק חיים, במודל של שדרת מסחר אירופאית, המייצרת חוויית קנייה ייחודית ונעימה, לצד אזור בילוי לרווחת התושבים. השכונה כוללת גם אזור פנאי ומשחק לרווחת הדיירים.

 

נכון להיום, הפרויקט נמצא כבר בשלב ב' אשר עתיד להתאכלס בחודשים הקרובים, כאשר שלב ג' (ואחרון) נמצא בשלבי תכנון סופיים. המרכז המסחרי כבר מאוכלס במספר רב של עסקים המשרתים את האוכלוסייה המקומית, ובקרוב יפתח אזור מסחרי נוסף בשלב ב'.

 

אלמוגים החזקות תוכן פרסומי (צילום: יח
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים(צילום: יח"צ)

תמהיל דירות מגוון, עיצוב עכשווי וקרבה למוסדות אקדמיים ומרכזי תעסוקה

תשעת הבניינים של שכונת 'עמק הכרמל' מתאפיינים בתכנון ארכיטקטוני ייחודי, ובשטחים המשותפים הושם דגש על פיתוח סביבתי מושקע ואלמנטים עיצוביים עכשוויים. השכונה הירוקה והמטופחת מציעה שירותים כמו, פארק פנימי רחב ידיים עם מזרקות, שבילי אופניים, מתקני שעשועים, מועדון דיירים ועוד.

 

אלמוגים החזקות תוכן פרסומי (צילום: יח
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים(צילום: יח"צ)

תמהיל הדירות המגוון של שכונת 'עמק הכרמל' הוביל לקהילה מגוונות ומלאת חיים: החל מדירות 3 חדרים לסטודנטים, דירות 4-5 חדרים למשפחות צעירות, ועד דירות גן ודירות גג מושקעות למשפרי דיור. משקיעים מרחבי הארץ כבר הבינו את הפוטנציאל העצום, והשקיעו בשכונה המתפתחת. השכונה ממוקמת במיקום אסטרטגי, בסמוך לאוניברסיטת חיפה ולטכניון, ועם נגישות גבוהה למרכז התעסוקה וההיי-טק של יקנעם.

 

מחירי הדירות 4 ו- 5 חדרים במתחם מתחילים ב-1,250,000 ₪, כאשר נותרו מספר דירות בשלב א' המיועדות לאכלוס מיידי.

 

'אלמוגים החזקות', אחת מחברות הבנייה הוותיקות בישראל: "מאמינים בעתיד האזור"

'אלמוגים החזקות', אשר נוסדה על ידי מריו זוזל ועמי בר משיח, בוגרי הפקולטה להנדסת בניין בטכניון, היא אחת מחברות הוותיקות בישראל בתחום הבנייה למגורים, ומאחוריה יותר מ-30 שנות פעילות ועשרות פרויקטים ברחבי הארץ. החברה מתאפיינת באיכות בנייה גבוהה, רמת גימור ללא פשרות, ירידה לפרטים הקטנים, שירות אישי, ותחושת שייכות של הרוכשים בכל הפרויקטים. החברה, מוכרת מאוד בנשר והסביבה, והיא מאמינה גדולה בעתיד האזור.

 

מיכל גור, מנכ"לית חברת 'אלמוגים החזקות', מציינת כי "המיקום של פרויקט עמק הכרמל בסמוך לטכניון ולאוניברסיטת חיפה, מהמוסדות האקדמאים המובילים בארץ ובעולם, עתיד להוות את אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על איכותו, על אופיו ועל המרקם האנושי שלו, והקהל מצביע ברגליו. זוגות צעירים רבים מכל האזור מצטרפים להצלחה של השכונה".

 

בואו להיות חלק מהעתיד של נשר. לפרטים על שכונת 'עמק הכרמל', היכנסו>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
אלטמן - בושן אס. אר. אל אדריכלות ותכנון ערים
צילום: יח"צ
מומלצים