שתף קטע נבחר

מנערים סטיגמות, מנפצים מיתוסים - הדור הבא במכשירי שמיעה כבר כאן

עד היום אולי תפסתם את מכשיר השמיעה בתור אביזר עם מראה לא אטרקטיבי, מפריע, מרעיש ובעיקר לא מספיק אפקטיבי. זה הזמן להכיר את מכשירי השמיעה מהדור הבא. עם תפיסה חדשה לחלוטין של פתרון בעיית השמיעה, מעבד עוצמתי פי 50 מהקיים עד כה, שמיעה צלולה ב-360 מעלות, ואפילו חיבור לאינטרנט ולסמארטפון - מהו המכשיר אשר מציג מהפכה של ממש בענף?

אף אחד מאיתנו לא רוצה שבעיה כמו ירידה בשמיעה תפגע באיכות החיים שהתרגלנו אליה. בימינו, אנשים בכל גיל ובכל שלב בחיים, אשר חווים בעיות בשמיעה – משתמשים במגוון פתרונות לשמירה על איכות השמיעה, על מנת להמשיך באורח חיים מלא ופעיל.

 

כל מי שלא חווה מעולם ירידה בשמיעה, לא מכיר את התופעה הכואבת: בתור יצורים חברתיים ומשפחתיים, חלק גדול מהחיים שלנו מושפע ממצב השמיעה שלנו - השתלבות חברתית, תחושת ביטחון, עצמאות ואפילו זיכרון. כאשר השמיעה אינה תקינה וקשה להשתלב בשיחה מסביבנו, הדבר עלול לגרום לנו להסתגר, להתבייש, להיות פחות עצמאיים ואף לחוות דיכאון.

 

מדטון (צילום: oticon)
להמשיך באורח חיים מלא ופעיל(צילום: oticon)

מיטב המומחים מנסים כבר עשרות שנים למצוא פתרונות ראויים לבעיות שמיעה. במהלך השנים פותחו גרסאות רבות של מכשירי שמיעה, אשר ניסו לחקות את תהליך השמיעה האנושי אבל הקושי לעקוב אחר שיחה בסביבה רועשת נשאר בכל זאת מקור לתסכולים אצל משתמשים רבים במכשירי שמיעה. כיום, ניתן להגיד שאנחנו עדים למהפכה טכנולוגית מרעישה, ששינתה את חייהם של למעלה ממליון משתמשים ברחבי העולם - מכשיר השמיעה OPN מבית Oticon מדנמרק הוא הרבה יותר ממכשיר השמיעה כפי שהכרנו עד היום. מהן הטכנולוגיות שגרמו למשתמשים ברחבי העולם להצהיר עליו בתור גורם משנה חיים?

 

הנחת יסוד מהפכנית - הפתרון לבעיית השמיעה נמצא במוח ולא באוזן

מכשיר ה-OPN מתבסס על ההנחה שחלק גדול מכישורי השמיעה שלנו מבוצעים למעשה במוח ולא באוזן, בתהליך המכונה BrainHearing. המכשיר מחקה את פעילות המוח ומצליח לייצר חוויית שמיעה הקרובה מאי פעם למצבה הטבעי, זאת באמצעות מעבד עוצמתי החזק פי 50 מכל מעבד הקיים נכון להיום במכשירי שמיעה.

 

איך הוא עושה זאת? המכשיר "מאזין" לסביבה, דוגם אותה ב-360 מעלות מאה פעמים בשנייה, ויכול לזהות ולהבדיל בין קולות הסביבה השונים - דיבור, רעשים או קולות רקע.

 

מדטון (צילום: oticon)
הפתרון נמצא במוח(צילום: oticon)

באופן שכזה, ה-OPN מאפשר למשתמש להשתלב בשיחה בצורה נוחה, גם במקרים של מספר דוברים או סביבה רועשת. על ידי דגימת צליל במהירות גבוהה במיוחד, המכשיר מצליח לזהות מהיכן מגיעים הצלילים ולאפשר למשתמש להבין את הנאמר בפחות מאמץ, ומעניק לו תחושה של שליטה ומעורבות בשיחה.

 

התוצאה: שיפור עצום בתקשורת חברתית ובאיכות החיים

על פי ניסויים מדעיים ואובייקטיבים שבוצעו עם מכשירי ה-OPN, המשתמשים דיווחו על שיפור של 30% בהבנת הדיבור על רקע רעש, ירידה של 20% במאמץ השמיעתי, ושיפור של 20% בזכירת הנאמר. מחקרים רבים מוכיחים את הקשר בין קשיים בזיכרון, בעיות דמנטיות ואף שמירה על תפקוד עצמאי, לבין ירידה בשמיעה בגיל מבוגר. לכן, מכשיר כמו OPN, אשר משפר פלאים את ההיבטים החשובים ביותר של התקשורת האנושית, מסייע לשמירה על עצמאות ואיכות חיים ראויה גם בגיל השלישי.

 

המכשיר של העידן הדיגיטלי - תקשורת יעילה עם מכשירי היום-יום שלנו

ה-OPN לא מסתפק בתפיסה הטכנולוגית המהפכנית שלו ובשיפור איכות השמיעה במצבים חברתיים - הוא מכשיר השמיעה הראשון בעולם עם חיבור ישיר לאינטרנט. כיצד החיבור המתקדם משפר את החיים שלכם? ניתן לשלוט באופן מלא במכשיר באמצעות אפליקציה בסמארטפון, למשל. ה-OPN יכול גם להתחבר ישירות למכשירי iPhone, כך ששיחות הטלפון יתקבלו ישירות דרך מכשיר השמיעה.

 

מדטון (צילום: oticon)
להשתלב בשיחה בנוחות(צילום: oticon)
  

רוצים לשמוע מוזיקה או לראות טלוויזיה? החיבור האלחוטי של המכשיר מאפשר למכשיר להפוך לאוזניות סטריאו, להתחבר לטלוויזיה, למחשב, ועוד. המכשיר אף יודע לשלוח התראות לסלולרי, בהתאם למצבים מסוימים ומוגדרים מראש למשל במקרה של החלשות הסוללה אצל ילדים ההורה מקבל התראה למכשיר הטלפון שלו. עוד יתרון של החיבור של OPN לעידן הדיגיטלי הוא היכולת לאתר את מיקומו מרחוק במקרה של אובדן ה-OPN הוא המכשיר היחיד שמתקשר עם טכנולוגיית 'הבית החכם' ומקשר את בעליו לאלמנטים שונים בבית.

 

קלינאי תקשורת העוסקים בהתאמת המכשיר מספרים כי עבורם המבחן האמיתי של המכשיר היה דווקא מול מטופלים ותיקים שניסו והשתמשו במכשירי שמיעה במהלך השנים. משתמשים מנוסים שחוו שמיעה דרך טכנולוגיות מתקדמות בעבר ובכל זאת חוו קשיים בסביבות שמיעה שנות מדווחים על חווית שמיעה חדשה לחלוטין, תגובות ראשוניות של "וואו" זה דבר שלא היינו מורגלים בו במכון השמיעה. לקוחות שבים כעבור שבוע שבועיים ומספרים שהחיים השתנו להם, שהכל נעשה קל יותר ומעייף פחות, ושחוויות שהם נמנעו מהן בעבר כמו פגישה עם חברים בבית קפה למשל חוזרות וממלאות להם את החיים.

 

סטנדרט הרפואה הפרטית של מכשירי השמיעה

מכשיר ה-OPN מיובא ומופץ בישראל באופן בלעדי על ידי מדטון-הדים, מהחברות המובילות בארץ בתחום השמיעה והאביזרים וחלק מקונצרן השמיעה הבינלאומי William Dimant. את מכשיר ה-OPN ניתן לנסות באחד מ-30 הסניפים של הרשת הפרושים ברחבי הארץ.

 

מדטון (צילום: oticon)
מתקשר עם טכנולוגיית הבית החכם(צילום: oticon)

 

מדטון-הדים מציבה סטנדרט שירות פרטי גבוה במסגרתו מתקיים עבור כל לקוח פרוטוקול בדיקה והתאמה מקצועי וייחודי, הכולל סדרת בדיקות לפני ואחרי

התאמת המכשיר, תוך שימוש בציוד מתקדם המבצע מדידות של תפקוד המכשיר בתוך האוזן. מטרת הבדיקות היא יצירת התאמה אינדיבידואלית מיטבית של מכשירי השמיעה לצרכים, למאפייני השמיעה ולאוזן של כל מטופל ומטופלת. כל לקוח זכאי באופן אוטומטי לחודש נסיון ללא התחייבות, על מנת לוודא כי אכן הותאם לו המכשיר לשביעות רצונו וכי הוא משתמש בו ומתפעל אותו ללא בעיות. הבדיקה וההתאמה הנן ללא תשלום ובזמינות מיידית, ללא צורך בהמתנה ארוכה של חודשים רבים, תחת קורת גג אחת וללא ביורוקרטיה מיותרת.

 

מכשיר שמיעה פרטי במחיר פרטי? ובכן עוד מיתוס שמתנפץ, מסתבר שמכשיר השמיעה המתקדם בעולם מוצע במחיר דומה ולעיתים אף נמוך ממה שתשלמו על דגמים המקבילים בחברות אחרות שיוצעו לכם אם תבצעו התאמת מכשיר דרך קופת החולים שלכם וזאת למרות השתתפות הקופות

מדטון הדים משמשת כספקית של משרד הביטחון, זהו הספק היחידי שמציע את הטכנולוגיות הללו לזכאי משרד הבטחון כמו כן לחברה הסדר עם קופת חולים לאומית. כספק רשמי של משרד הבריאות למכשירי שמיעה לילדים, מדטון הדים מציעה ליין חדש של מכשירי OPN מותאמים לילדים.

 

רוצים לקבל את מכשיר ה-OPN לחודש התנסות חינם ללא התחייבות? לפרטים היכנסו>>

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: oticon
בכל גיל ובכל שלב בחיים
צילום: oticon
מומלצים